bimbol Zgłoś #101 Napisano 13 Czerwca 2011 No nie jest oznaczony jako czujnik, bo to zawór N75 Uważaj tylko aby klucz Tobie nie wpadł na silnik-szczególnie ten od strony grodzi silnika Wymiana prozaiczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #102 Napisano 13 Czerwca 2011 Zgadza sie, miałem na myśli zawór. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAZA Zgłoś #103 Napisano 16 Czerwca 2011 (edytowane) witam wszystkich.. b6 2.0tdi 170km silnik zgasl i nie chce gadac... jakies 3 tyg temu zapalila sie spiralka swiec zarowych jak odpalalem samochod, po zgaszeniu i ponownym uruchomienie samochod dzialal az do dzis...wracajac z pracy autko podskoczylo na dziurze i zauwarzylem ze zapalila sie kontrolka swiec i autko napisalo workshop silnik zgasl i juz nie odpalilo... scholowalismy i podlaczylismy komputerek i pokazalo 04160, 08518, 05399... jesli moglibyscie cos doradzic to bardzo bylbym wdzieczny... i jeszcze jedno dpf jest wypruty i magik zmienial program w aucie jesli ma to jakies znaczenie Pozdrawiam Edytowane 16 Czerwca 2011 przez RAZA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #104 Napisano 17 Czerwca 2011 RAZA pompowtrysk poleciał... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregorgw Zgłoś #105 Napisano 17 Czerwca 2011 mamy autko b6, 2.0 comf 140 km, praktycznie kupiliśmy go kilka dni temu, po pewnym czasie okazalo się, ze jak jedzie się i przekracza prędkość 110-120 to włącza się spirala świec żarowych i auto traci moc, czuje się jakby jechało się maluchem a nie passatem ;/ ogolnie po wyłączeniu i włączeniu auta jest okej nie świeci się, ale znów przy ww. prędkości sytuacja jest ta sama... Auto było podłaczone pod komputer wyszło jakieś kilka błędów po czym jednakże zresetowali oprogramowanie i okazało się, że powraca ten sam błąd no i wyszlo że albo to jakiś jeden z dwóch czujników, albo turbina... no i jak na nasz pech wyszło że turbina, koszt powiedzieli nam jakieś 3 tysiące plus wymiana oleju, filtrów(bo podobno przy tym to sie od razu robi), póki co podziękowaliśmy nie możemy na takie koszta sobie pozwolić, ale teraz doradzcie, czy udać się jeszcze do jakiegoś innego mechanika, czy może to być coś innego, czy też zawierzać temu?? no i jak z kosztami mi wydaje się że to jest bardzo drogo... czy tej turbiny nie da się zregenerować, albo czy może gdzieś indziej tkwi przyczyna... Pomóżcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #106 Napisano 17 Czerwca 2011 Bez demontażu stwierdzili, że to turbina? Nic nie podmieniając? Jest kilka rzeczy, które należy sprawdzić przed i zrób to-móglbyś troche poszukać na forum o N75, wężach od IC, czujnikach itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregorgw Zgłoś #107 Napisano 17 Czerwca 2011 (edytowane) podobno sprawdzali i rozkręcali ale to aż niemożliwe, pytaliśmy sie innych mechaników i jak uslyszeli że to turbina, znaczy że tak stwierdzili to się zszokowali, najczęściej pada właśnie sprawa tego że to jest N75... a czy tak zachowuje się auto kiedy turbina jest do wymiany na 200% jak to stwierdzili... ------- byliśmy tam, chcieliśmy bez naprawy auto odebrać, podobno jest mechaniczne uszkodzenie turbiny... póki co takich kosztow jak oni zaproponowali nie sposób nam przeskoczyć.. Edytowane 17 Czerwca 2011 przez gregorgw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr_b6 Zgłoś #108 Napisano 17 Czerwca 2011 mechaniczne to on ma uszkodzenie mózgu, zabieraj auto i znajdź innego magika.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramirez75 Zgłoś #109 Napisano 17 Czerwca 2011 Grzegorz mialem takie same objawy,czujnik doladowania plus regeneracja turbinki,koszt 700zl calosc,pelne zadowolenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregorgw Zgłoś #110 Napisano 18 Czerwca 2011 byliśmy u innego podłączył komputer posłuchał podniósł do góry, no i stwierdził, że to najprawdopodobniej faktycznie turbina;/ ale najlepiej zaprowadzić do serwisu gdzie się diesel VW zajmują i oni najlepiej by to ocenili... tylko kolejna kasa wydana na marne;/ swoją drogą czy ktoś z was mógłby polecić w Warszawie bądź okolicach dobrego mechanika, który byłby w stanie stwierdzić co jest nie tak i jeżeli to turbina, to jakoś pomógł znaleźć czy zregenerować i założyć... Byłbym wdzięczny za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kriss67 Zgłoś #111 Napisano 19 Czerwca 2011 Witam Mam problem z kontrolkami.Nie świecą silnik oraz świece żarowe. Silnik 2.0 TDI. 2006 Myślę że przekaźnik bo coś terkotało pod machą wczoraj a dzisiaj już nie można odpalić auta. Poszukałby ale nie wiem gdzie szukać.Może jest jakiś bezpiecznik? Za pomoc dzięki bardzo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CargoHS Zgłoś #112 Napisano 21 Czerwca 2011 ja mam znowu ten problem iż świeciła mi sie kontrolka silnikaa autko cały czas w trybie awaryjnym no cóż padło że turbina wiec wymieniłem...ale po kilku dniach znowu to samoo ! z tym że raz idzie normalnie a raz tryb awaryjny...wyłączenie i włączenie ponowne silnika nic nie pomaga ;P spotkał sie ktos może z czymś podobnym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #113 Napisano 21 Czerwca 2011 Sprawdziłeś wszystko powyżej?Czy czytanie to za trudna rzecz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CargoHS Zgłoś #114 Napisano 21 Czerwca 2011 wszystko sprawdzonee ;PP tylko jeden problem mam z jednym zaworkiem podciśnieniowym co sie mieści między silnikiem a obudową rozrządu z przodu jest on połączony ze zbiorniczkiem który też sie tam mieści...ale wątpie że to ma jakiś wpływ ponieważ jest on odłączony... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregorgw Zgłoś #115 Napisano 22 Czerwca 2011 (edytowane) u nas okazało się że trzeba iść tylko do dobrego magika który ma profesjonalny komputer VW sprawdził co jest usunął błędy i póki co jest okęj. Trzeba tylko coś uszczelnić.. Koszt z porównanien do tego że trzeba byłoby robić turbine nieporównywalny.. Edytowane 22 Czerwca 2011 przez gregorgw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #116 Napisano 22 Czerwca 2011 dobrego magika który ma profesjonalny komputer VW sprawdził co jest usunął błędy i póki co jest okęj to naprawde dobry magik ktory wykasowaniem bledu usunal tez jego przyczyne i jest ok - zaloze tez ze skasowal Cie za usuniecie bledu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregorgw Zgłoś #117 Napisano 22 Czerwca 2011 a tutaj Cię zaskoczę, bo nie wziął dużo bo raptem 100 zł... dobry czy niedobry ważne że naprawił... tylko jakoś wcześniej jak wykasował inny błędy to nic to nie dalo... może tak uwuwali... no nie jet to istotne ważne jest że auto jeździ dobrze i odpukać aby tak bylo dalej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #118 Napisano 23 Czerwca 2011 Samo wykasowanie błędów nic nie da, musiał coś grzebać. Pytanie tylko co?? Mogłeś podpatrzeć co zrobił, bo może tylko jakiś wężyk podciśnienie się lekko zsunął a on go nałożył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marcing007 Zgłoś #119 Napisano 26 Czerwca 2011 (edytowane) koledzy i mnie dopadło podczas jazdy przy dodawania gazu obojętnie na którym biegu słychać świst jakby uciekającego powietrza i spiralka się zapala i gong i komunikat 'engine fault workshop!' Po zgaszeniu normalnie zapala i jest to samo jak tylko dodaje gazu już od pierwszego biegu słychać świst i zapala się kontrolka świec żarowych i przejście w tryb awaryjny. Co to może być ? Edytowane 27 Czerwca 2011 przez marcing007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #120 Napisano 26 Czerwca 2011 ile razy będziemy pisać to samo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach