azrael Zgłoś #41 Napisano 27 Stycznia 2011 w koninie.W tematach dotyczących pompowtrysków i na allegro masz namiary. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nexxt Zgłoś #42 Napisano 27 Stycznia 2011 w koninie masz a le do silników 140km a kolega wyzej pisze ze do 170km kupował po 1400zl niech poda konkretne namiary bo to dosc ciekawe gdybym mial mozliwosc to bym nie regenerowal po 600 tylko nowe pozakladal a tak cala polske obdzwonilem i wszedzie po 2000-2500zl takze konkrety tylko ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #43 Napisano 27 Stycznia 2011 to coś słabo szukałeś,allegro aukcja 1430375262,2minuty szukania??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nexxt Zgłoś #44 Napisano 27 Stycznia 2011 zwracam honor faktycznie ktos to ma w tej cenie przed miesiącem nikt tego gów... ponizej 2000zl nie mial no ale to trzeba się cieszyc bo temat tych pompowtryskow powoli przestanie byc taki drogi ciekaw tylko jestem czy to jest stała oferta jakies firmy bo w danych konta tego nie ma (jest prywatne) czy tylko pojedyncze sztuki czasami gdzies "zakombinowane" hehe ludzi wystawiajacych rachunki jak na razie w tej cenie i kup teraz nie widac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid18721 Zgłoś #45 Napisano 27 Stycznia 2011 (edytowane) w Koninie proponowali mi 1700 za wtrysk z koncowka "M" ; kupiłem "T" u sprzedawcy allegro lpz1 po uprzednim dogadaniu sie telefonicznie - kurier plus opcja sprawdzenia przesylki platne przy odbiorze, zastanawiam sie czy ten ktory mi został zregenerowac i wozić jako "zapas" wybieram sie passatem za granice i nie wiem czy to nie za duze ryzyko jest Konin duzo ludzi z forum poleca ale po rozmowie z lpz1 wyszlo ze niezle w temacie obcykany jest proponuje zadac mi pytanie za kilka tygodni jak sie auto sprawuje na razie zbyt świeży temat.....nie zapeszac Edytowane 27 Stycznia 2011 przez dawid18721 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nexxt Zgłoś #46 Napisano 27 Stycznia 2011 z tym zapasowym to przy tym aucie idealne rozwiązanie:) niech ci klęknie pompowtrysk we francji np. to tysiak euro minimum hehe a ten lpz1 to ma je w stałej sprzedaży bo aktualnie takich nie widzę u niego może wiesz?(nie będę dzwonił i pajacował bo aktualnie nie potrzebuję) a cena jak na firmę rewelacyjna i starego zwracać nie trzeba -dziwnie trochę na tle konkurencji czy to jakaś pojedyncza sztuka mi się trafiła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jek1 Zgłoś #47 Napisano 28 Stycznia 2011 Ja jestem po kupnie wtrysku 03g 130 073 T do 170-siątki nowy za 1400 z roczną pisemną gwarancją w Piekarach Śląskich 516/636-262. Polecam :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid18721 Zgłoś #48 Napisano 29 Stycznia 2011 jezeli mozecie napiszcie ile daliście za robociznę przy wymianie pompowtrysku (ile samochod stał w warsztacie) moj "specjalista" mnie jeszcze nie skasował i chciałbym mieć porównanie, pytanko czy wymienialiście filtr paliwa bezposrednio po awarii ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raffaelo Zgłoś #49 Napisano 29 Stycznia 2011 Witam, wczoraj po uruchomieniu silnika zaczela migac kontroka swiec. Silnik dziala nierowno, chyba jest slabszy, ale tego jeszcze nie wiem, przejechalem samochdoem tylko kilkadziesiat metrow w celu przeparkowania. Pytanie, czy moge w tym stanie przejechac kilka kilometrow do warsztatu aby podlaczyc pod VAG ? Czy cos moze ulec znieszczeniu ? Czy lepiej podholowac ? Sa tutaj jakies zagrozenia ? Czy macie inne rady, moze zanim pojade do warsztatu moge looknac ewentualnie czy wszystkie kabelki sa na miejscu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #50 Napisano 29 Stycznia 2011 (edytowane) Witam, wczoraj po uruchomieniu silnika zaczela migac kontroka swiec. Silnik dziala nierowno, chyba jest slabszy, ale tego jeszcze nie wiem, przejechalem samochdoem tylko kilkadziesiat metrow w celu przeparkowania. Pytanie, czy moge w tym stanie przejechac kilka kilometrow do warsztatu aby podlaczyc pod VAG ? Czy cos moze ulec znieszczeniu ? Czy lepiej podholowac ? Sa tutaj jakies zagrozenia ?Czy macie inne rady, moze zanim pojade do warsztatu moge looknac ewentualnie czy wszystkie kabelki sa na miejscu ? Około 2 m-cy temu, sobota, odpalam autko i mam jak koledzy - kontrolka świec, wieczorem zostawiając auto wszystko było Ok !!! Mam biegające po okolicy zwierzątko ,, KUNA " raz na rok dziabnie mi przewody od sondy a sąsiadom w benzyniakach przewody wysokiego napięcia ( jednemu sąsiadowi w przeciągu może 3 m-cy 4 kpl. ) Zerknij pod maskę i popatrz bo możliwe że się przeniosła do ciebie !!! Gryzie tylko takie przewody które mają osłony jak na sądach lambda i przewody wysokiego napięcia pozostałą instalację zostawia w spokoju. :fajny Musiałem szybko podjechać w jedno miejsce i autko bez 2 sond na wydechu jechało normalnie a przejechałem z 10 km. Edytowane 29 Stycznia 2011 przez s27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nexxt Zgłoś #51 Napisano 30 Stycznia 2011 i mnie dopadło na razie tylko gdy odpalam mruga kontrolka świec żarowych jak przejadę kilka km w trybie serwisowym to wyłączam i po włączeniu jest ok błąd sczytany vagiem to -przepustnica na razie dwa razy się zdarzyło więc póki co tak jeżdżę ale wkurzająca sprawa z tym trybem serwisowym pytanie -ile was kosztowała wymiana tej przepustnicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mbsly Zgłoś #52 Napisano 1 Lutego 2011 vw passat B6 1.9 TDI PD 105 KM 2005 rok wchodzi w tryb awaryjny(czy towarzyszy temu kontrolka swiec to nie wiem). VAG nie widzi zadnego bledu, procz wczesniej zapisanego czujnika temperatury i poziomu oleju... ma ktos jakies pomysly? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user78 Zgłoś #53 Napisano 17 Lutego 2011 Po wymianie czujnika bez zmian,czyli przy gwałtownym przyspieszaniu i zwiększonych obrotach pojawia się tak uwielbiany przez wszystkich gong-mrugająca kontrolka świec-spadek mocy i engine fault.Więc znowu w najbliższych dniach odstawiam paska na diagnostykę i zobaczymy co tym razem do wymiany... Rafał czy znalazłeś już rozwiązanie problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passatku Zgłoś #54 Napisano 12 Marca 2011 Koledzy w moim przypadku było podobnie :smutek mrugająca świeca żarowa i po chwili check. Sprawdziłem skanerem VAG 5052 i jest tylko błąd 01027 Dmuchawa [wentylator] ciepłego powietrza V74. Nie bardzo kojarzę jedno z drugim. No ale kasując ten błąd gaśnie check i na chwilę gaśnie spirala. Może ktoś podpowie co jest przyczyną....? Z góry bardzo dziękuję:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalpl Zgłoś #55 Napisano 12 Marca 2011 user78 jeszcze nie znalazłem bo nie szukałem,ale w najbliższy poniedziałek zabieram się za to na poważnie no i oczywiście dam znać na forum o moich wynikach.Mam nadzieję że chociaż Ty uporałeś się ze swoim problemem.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalpl Zgłoś #56 Napisano 25 Marca 2011 Napisał rafalpl Zobacz postPo wymianie czujnika bez zmian,czyli przy gwałtownym przyspieszaniu i zwiększonych obrotach pojawia się tak uwielbiany przez wszystkich gong-mrugająca kontrolka świec-spadek mocy i engine fault.Więc znowu w najbliższych dniach odstawiam paska na diagnostykę i zobaczymy co tym razem do wymiany... Rafał czy znalazłeś już rozwiązanie problemu? Właśnie jestem po wymianie turbiny,więc mam nadzieje że już po problemie ale przetestuję go jeszcze dobrze na autostradzie przez kilka dni i dam znać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walter99 Zgłoś #57 Napisano 27 Marca 2011 miałem ten sam problem, przy gwałtownym przyspieszaniu powyżej 3000 obrotów na 4 biegu autko przechodziło w tryb awaryjny (wiadomo brak mocy itd.) na VAG'u wyszedł błąd jednego pompowtryska (podawał za wysokie ciśnienie) chcieli mi wymienic ten pompowtrysk że niby zepsuty ale się nie zgodziłem. Znajomy mechanik wyjasnił mi że doszło do zapieczenia kierownic turbiny a w konsekwencji przy wysokich obrotach dochodziło do przeładowania silnika, w takim przypadku komputer w celu zapobieżenia poważnej usterce silnika przechodzi w tryb awaryjny. Turbina została wymontowana, porządnie wyczyszczona z nagaru i teraz wszystko chodzi jak należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #58 Napisano 27 Marca 2011 i umnie pojawił się problem z tą kontrolką ale nie podczas jazdy tylko odpalania...!samochód na chwile zapala potem gaśnie i mruga spirala świec żarowych i kominikat "engine workshop..." co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anglik Zgłoś #59 Napisano 27 Marca 2011 ale czasami mozesz normalnie odpalic???czy to ci sie stalo nagle dzisiaj?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #60 Napisano 27 Marca 2011 sorry nie nie określiłem się nie ma zasady.raz odpala normalnie a raz właśnie takie cuda na kiju i nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy ciepły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach