Skocz do zawartości

rafalpl

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rafalpl

  • Urodziny 25.07.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafal
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    UK

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Nic nigdzie nie pisałem i nie wysyłałem.Sami przysłali do mnie taki list z numerem rejestracyjnym i VIN mojego auta. "CUSTOMER SATISFACTION CAMPAIGN-Passat 2006 Piezo Unit Injector"- i taki mam początek listu.Napiszę może kilka zdań z tego listu: "As part of our commitment to continuous improvement we have identified a potential issue with your Passat that we would like to check and rectify if necessary. (...) On vehicles with 2.0l TDI engine of a limited production period small electrically conducting carbon deposits can settle on the Piezo pump injector elements after being carried in the engine oil. (...) To ensure the reliability of your Passat engine injectors we would like to offer you the opportunity to have a free precautionary check and if necessary repair your vehicle.The check and any necessary repair work is free of charge." I tak to mniej więcej wygląda.Paska kupiłem używanego od dealera VW więc może dlatego mnie znaleźli.Do listu był dołączony kwestionariusz do wypełnienia w razie gdybym już nie miał tego auta,w którym można podać dane nowego właściciela lub zaznaczyć że auto jest zezłomowane lub exportowane.VW nie zna nowych właścicieli aut więc na pewno nie każdy dostanie taką informacje mimo że auto podlega danej bezpłatnej naprawie.Myślę że aby się upewnić czy nasze paski mogą skorzystać z takiej naprawy trzeba jechać do servisu VW,podać VIN i zapytać.Widzę że miałem trochę szczęscia,bo nie wszyscy mogą skorzystać z tej "prmocji".Jak już wcześniej pisałem dam znać po naprawie.Życzę wszystkim powodzenia.
  2. ja w tym tygodniu dostałem oficjalny list z Volkswagena o wymianie pompowtrysków i dzisiaj pojechałem umówić się na wymianę.Nawet nikt nie pytał czy mam jakieś problemy z autem tylko po prostu umówiłem się na po świętach na wymianę i tyle.Dam znać po wymianie czy wszystko poszło gładko i czy jest jakaś różnica w aucie.
  3. Właśnie jestem po wymianie turbiny,więc mam nadzieje że już po problemie ale przetestuję go jeszcze dobrze na autostradzie przez kilka dni i dam znać...
  4. user78 jeszcze nie znalazłem bo nie szukałem,ale w najbliższy poniedziałek zabieram się za to na poważnie no i oczywiście dam znać na forum o moich wynikach.Mam nadzieję że chociaż Ty uporałeś się ze swoim problemem.Pozdrawiam
  5. Po wymianie czujnika bez zmian,czyli przy gwałtownym przyspieszaniu i zwiększonych obrotach pojawia się tak uwielbiany przez wszystkich gong-mrugająca kontrolka świec-spadek mocy i engine fault.Więc znowu w najbliższych dniach odstawiam paska na diagnostykę i zobaczymy co tym razem do wymiany...
  6. Ten sam temat: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=44537
  7. W zeszłym tygodniu byłem na diagnostyce z wyżej opisanym problemem no i wczoraj doczekałem się wymiany części odpowiedzialnej za to zamieszanie.Byłem w autoryzowanym serwisie więc mam nadzieję że operacja się udała.Stwierdzili że trzeba wymienić czujnik doładowania ciśnienia,no przynajmniej tak to przetłumaczyłem bo robiłem to w UK a oryginalna nazwa to "boost pressure sensor".Proszę o poprawkę jeśli się mylę.Jeszcze nie przetestowałem paska po naprawie ale zrobię to w najbliższy weekend i wtedy się okaże czy jest po problemie.
  8. U mnie też już kilka razy pojawił się problem z mrugającą kontrolką świec żarowych.Przy gwałtownym przyspieszaniu słychać "gong" zaczyna mrugać spirala i gwałtowny spadek mocy no i oczywiście informacja "engine fault".Dzisiaj odstawiłem paska do serwisu i czekam na werdykt.Jak dowiem się na co choruje to wrzucę to na forum.
  9. Dziwi mnie trochę to że zwiększanie się poziomu oleju uznajecie za takie oczywiste.Przecież po dodaniu ON czy czegokolwiek innego do oleju traci on swoje parametry więc nie spełnia do końca swojej roli.Jak wiadomo ON wypłukuje i czyści więc nie wiem czy to jest takie zdrowe dla silnika,np. dla panewek?
  10. http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/dekoder-vin/ ---------- Post added at 21:12 ---------- Previous post was at 21:10 ---------- Jeśli chodzi o wyposażenie to chyba tam: http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/kody-wyposazenia/
  11. Witam Dzisiaj odebrałem auto z serwisu,wymienili mi pompę dwufunkcyjną no i oczywiście olej,filtr oleju i filtr paliwa.Mam wrażenie że silnik jakby inaczej pracuje.Pojeżdżę trochę i sprawdzę jakie są efekty tej wymiany.Mam nadzieję że ten problem mam już za sobą.
  12. Witam wszystkich.Mam ten sam problem czyli zwiększający się poziom oleju ale nie mam filtra DPF.Sprawdzam poziom oleju dosyć regularnie więc nie dopuściłem do przekroczenia stanu maksymalnego ale jego gęstość zostawia wiele do życzenia.Przy gwałtownym przyspieszaniu auto puszcza ciemną chmurkę więc oprócz tego prawdopodobnie mam olej w paliwie.Dzisiaj byłem w serwisie VW żeby wymienić filtr paliwa,ale mechanicy powiedzieli że nie warto bo prawdopodobnie mam do wymiany uszczelniacze pompowtrysków,czyli tak jak podejrzewałem:dolamam.Mam nadzieję że to pomoże...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności