Skocz do zawartości

lechjaro

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lechjaro

  • Urodziny 08.10.1965

Informacje osobiste

  • Imię
    Lech
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Siedlce

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6
  • Rok produkcji
    2005
  1. Ponieważ uzyskanie maksimum wskazań z mojego auta poprzez nawigację jest dość karkołomne podjąłem decyzję o montażu kamery cofania. Sprawa jest w trakcie realizacji. Sporo namęczyłem się z doborem kamerki, gdzierozważałem różne dostępne opcje. W końcu wybrałem kamerę zespoloną z lampką oświetlenia tablicy. Rodzaj kamery wskazywany przez sprzedawców jako odpowiedni nie dokońca mi odpowiadał - kamera miała odstawać od światełka, a mi zależało namożliwie "delikatnym" wyglądzie. Kupiłem kamerkę trochę na własne ryzyko, ale wg mnie odpowiednią. Ponieważ podłączenie do radia wymaga przeprowadzenia kabli przez wnętrze, a ja nie mam możliwości na samodzielne zabawy - zleciłem usługę montażu i podłaczenia kamery do firmy zajmującej się sprawami car-audio. Jestem umówiony dopiero na czwartek. Dlatego też nie mogę ocenić efektów planowanej zmiany. Jedyne co mnie ucieszyło to fakt, że po obejrzeniu kamerki fachowiec ocenił, iż będzie odpowiednia. Ale zobaczymy po jej zamontowaniu. I trochę z innekj beczki. Ostatnio zamontowałem też lampy LED oświetlenia dziennego, zamontowane przez producenta w kratkach osłaniających halogeny. Efekt - więcej niż zadowalający. Do montażu LED zmusiła mnie wymiana akumulatora, który przy stylu moich przejazdów nie ma szans na szczęśliwe życie w sezonie zimowym (z regóły 3 siedzenia maja włączone podgrzewanie + standardowe oświetlenie xenon + radio).
  2. Nawiązałem kontakt z serwisem urządzenia. Zaproponowano mi dokonanie aktualizacji oprogramowania radia - co też wykonałem. Problemy z wyświetlaniem parametrów z czujników i klimy oczywiście nie usunęło. Jednak samo urządzenie ewidentnie poprawiło swoje funkcjonowanie - warto było. Tym samym uważam, że wskazania podane przez kolegę krissa 555 są trafione i mogą stanowić podstawę do działań ewentualnych użytkowników modelu Philadelphia 835. Dodam jeszcze, że przy zakupie urządzenia warto zwrócić uwagę na szczegóły swojego auta, aby uniknąć podpobnych do moich problemów. Niestety producent podaje jako kompatybliny model VW Passat B6 2005-..., co w mojej sytuacji nie zadziałało :-) Ale ogólnie urządzenie chociaż nie jest tanie (ja zapłaciłem 3099,-) jest dość ciekawe, zwłaszcza z uwagi na posiadaną opcję współpracy z telefonem oraz dużego wyboru programów nawigacyjnych (pod WinCE), np. automapa - o co mi w podstawowej mierze chodziło. ---------- Dodano o 11:57 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:42 ---------- Odniosę się jeszcze do pytania kolegi Karola12 - odpowiedź udzieliłem na priv, ale dla innych jest niedostępna. Tak - podczas pracy proramu nawigacji i słuchaniu np. radia dźwięk radia zostaje przyciszony na czas komunikatu z nawigacji. Można też ustawić wzajemny poziom głośności (poziom minimalny z danego źródła).
  3. Dziękuję za informacje. Teraz sprawa jest dla mnie jasna.
  4. Czyli nic z moich nadziei? Zostaje montaż kamery cofania.
  5. Kupiłem kilka dni temu nawigację Blaupunkt Philadelphia 835. Urządzenie zostało zamontowane w aucie VW Passat B6 2007 r. W zasadzie większość opcji działa bez problemów. Przyciski w kierownicy funkcjonują poprawnie. Na ekranie FIS między zegarami jest wyświetlana informacja z urządzenia. Brak jest jednak wyświetlania na ekranie urządzenia parametrów ogrzewania i klimatyzacji. Brak jest również wskazań z czujników parkowania (tył-przód). Przy włączeniu biegu wstecznego na ekranie pojawia się sylwetka auta – nie ma jednak żadnych innych wskazań. Wg podawanych prze producenta danych – poprawna współpraca urządzenia z CAN auta dotyczy modeli VW od 2006 r. Proszę o pomoc i informację – jak uruchomić brakujące obecnie funkcje.
  6. Kupiłem kilka dni temu nawigację Blaupunkt Philadelphia 835. Urządzenie zostało zamontowane w aucie VW Passat B6 2007 r. W zasadzie większość opcji działa bez problemów. Przyciski w kierownicy funkcjonują poprawnie. Na ekranie FIS między zegarami jest wyświetlana informacja z urządzenia. Brak jest jednak wyświetlania na ekranie urządzenia parametrów ogrzewania i klimatyzacji. Brak jest również wskazań z czujników parkowania (tył-przód). Przy włączeniu biegu wstecznego na ekranie pojawia się sylwetka auta – nie ma jednak żadnych innych wskazań. Wg podawanych prze producenta danych – poprawna współpraca urządzenia z CAN auta dotyczy modeli VW od 2006 r. Proszę o pomoc i informację – jak uruchomić brakujące obecnie funkcje.
  7. Witam, też robię przymiarkę do wymiany dwumasy. Znalazłem ofertę 1580 PLN za LUK do B6 170KM - myślę, że cena jest Ok. Czy przy wymianie koła wymieniacie też sprzęgło?
  8. Witam, Z pewnościa ten przypadek już gościł na forum, ale nie udało mi się do niego dotrzeć. Mój problem polega na drganiach podczas hamowania. Sprawa dotyczy zwalniania z duzej predkości, t, 140 - 120 km/h. Wtedy właśnie czuć pulsowanie hamulców, a właściwie wibracje. Czy wymiana klocków zniweluje ten problem, czy tez należy wymienić i tarcze hamulcowe? Proszę o poradę.
  9. Serdeczne podziekowania za wyjasnienia. Autko ma multikierownicę, jest też lusterko samościemniające. Żadnych kombinacji - wersja highline. Rozumiem teraz, że mam sensor deszczu i jeszcze regulację czułości przełacznikiem... Super i jeszcze raz dziekuję.
  10. Czyli atrapka - zupełnie zbędna...
  11. Problem zakończony sukcesem. PIN odczytany w serwisie VW. Na szczęście za darmo, bo w ramach należnych informacji od sprzedawcy auta. Jednak w serwisie VW w Siedlcach taka przyjemność to wydatek 150 PLN. Szok...i to nowo otwarty serwis tak dba o pozyskanie klientów
  12. Witam, Mam pytania dotyczace wyposażenia mojej b6 wersja hihgline. W instrukcji opisany jest wariant wyposazenia dotyczący sterowania komputerem przełącznikami w dźwigni uruchamiającej pracę wycieraczek, ale w opisie dźwignia posiada na górze przełącznik, a pod spodem przycisk. W mojej dźwigni jest tylko wielopozycyjny przełącznik i nic więcej. Czy ten przełącznik ma jakies funkcje? Próbowałem przełaczać pozycje tego przełacznika i nie widzę żadnej reakcji komputera. Do czego on w takim razie służy? Dodam, że mam sterowanie komputera w kierownicy. Druga sprawa - jak rozpoznać, czy auto ma sensor deszczu? Czy jest możliwość takiej identyfikacji (zwłaszcza jeśli mamy bezdeszczowy dzień)? zaobserwowałem, że podczas opadu, gdy wycieraczki są wyłączone nie ma żadnej reakcji, co powoduje konieczność samodzielnego włączenia wycieraczek.
  13. Pewnie to jedyne możliwie szybkie wyjście. A czy na pracującej poprawnie navi da się odczytać lub zmienić PIN, czy jest on stały i niezmienny?
  14. Dokonałem próby zmiany oprogramowania MFD2 z mieniając język na polski. Instalacja przebiegła prawidłowo, jednak po restarcie pojawiło się zapytanie o PIN. Navi jest zamontowana seryjnie, ale przy zakupie nie otrzymałem nr PIN. Czy auto pamięta ten PIN i np. po jakimś czasie samo odblokuje navi? Czy jedynym wyjściem jest wizyta w serwisie i wyłożenie kasy? Pomóżcie.
  15. Dziękuję za wyczerpującą infpormację i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności