Skocz do zawartości

raffaelo

  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O raffaelo

  • Urodziny 01.03.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafal
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Po wyjeciu filtra przeciwpylkowego, aby dostac sie jak najblizej parownika, wezyk wciskamy w lewo czy w prawo ?
  2. koledzy, ja 3 razy ozonowalem, oczywiscie u osob\firm ktore zapewnialy mnie ze zlikwiduja grzyba ozonem, kilka razy bylem u firm "specjalizujacych sie w klimatyzacjach" czytaj stosujacych psikacz ktory jest ogolnie dostepny, zapach zawsze po 2-3 tygodniach powracal. Sam sie nauczylem psikac w kanaly za filtr przeciwpylkowy i lepiej to robilem niz owe firmy ale znudzilo mi sie to zajecie, zbyt czesto musze zagladac pod schowek. Teraz szukam specjalisty.. Pewnie jak napisal Doc trzeba dostac sie bezposrednio parownika. Wiec jak znacie kogos takiego lub macie sposob na ten syf to migajcie. Czyli to co napisalem ze ozonowanie czy psikanie pomoga kiedys tam wczesniej, dementuje, przy silnym smierdzacym zapachu i duzym grzybie, ani ozonowanie czy psikanie zza filtr przeciwpylkowy i kanaly nie pomaga...
  3. Witam, wczoraj po uruchomieniu silnika zaczela migac kontroka swiec. Silnik dziala nierowno, chyba jest slabszy, ale tego jeszcze nie wiem, przejechalem samochdoem tylko kilkadziesiat metrow w celu przeparkowania. Pytanie, czy moge w tym stanie przejechac kilka kilometrow do warsztatu aby podlaczyc pod VAG ? Czy cos moze ulec znieszczeniu ? Czy lepiej podholowac ? Sa tutaj jakies zagrozenia ? Czy macie inne rady, moze zanim pojade do warsztatu moge looknac ewentualnie czy wszystkie kabelki sa na miejscu ?
  4. no tak, pytalem w Wawie, lakiernik chce 100 zl ... to chyba tyle ile w UK..
  5. Mialem to samo, niedawno naprawilem, chrobotanie przy dodawaniu gazu na 4,5 biegu, przeglub zewnetrzny wymineilem, nie schylac wady przy calkowitym skrecie kierownicy. Wczesniej probowalem zamienic lewy z prawym, ale nic nie dalo, dopiero wymiana jednego, pierwszego gorszego wedlug oceny mechanika wyelminowala problem.
  6. dzieki wszystko sie zgadza, dzieki szczegolnie za http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=66994 foty ! to zawsze pomaga
  7. a jak zdemontowac kratke tylnia, tzn ta ktora jest za podlokietnikiem ? Walizka mi upadla na kratke i widze ze poszczegolne elementy sie odpiely, wydaje mi sie ze uda sie to naprawic ale w tym celu musze wyjac cala kratke.
  8. po kilku miesiacach jazdy z 'chrobotaniem', zmienilem mechanika, ktory wymienil mi prawy zewnetrzny przeglub, trafilismy za pierwszym razem, problem zostal rozwiazany. Wczesniej zamienilem przeglub lewy z prawym, mysle ze chrobotanie bylo nieco glosniejsze. Poprzedni mechanicy nie chcieli mnie sluchac gdy cytowalem im ten watek, uwazali ze jak nie strzela przeglub przy skreconej kierownicy do konca to nie jest problem z przeglubem, oczywiscie ze ich analiza wskazywala na DSG. Ci mechanicy.. kiedy oni sie zmienia... Dzieki za infa koledzy !!
  9. Niestety sytuacja nie jest taka prosta i jak juz pisalem probowalem jej poszukac , dosyc silnym magnesem ktory teoretycznie takie srubki powinien przyciagnac, ale nie natrafilem na nia. Widac struktura kanalu jest 'skomplikowana'..
  10. Witam, kiedys wpadla mi 'przypadkowo' srubka do kanalu (nie wiem jak ten kanal sie nazywa), chodzi o otwory ktorymi wydostaje sie powietrze ktore nagrzewaja przednia szybe. Srubka o dlugosci ok 4cm wpadla do tego kanalu i czasami ja slychac jak drży i wydaje drazniace dzwieki w tym kanale. Pytanie jak ja wyjac, pewnie rozbieranie tego wszystkiego do duza robota. Probowalem ja poszukac magnesem, w sensie w rurce termokurczliwiej zamontowalem magnes no i probowalem jak poszukac, ale bez szans. Moze metoda na minikamere ? Czy macie jakis pomysl, moze kogos kto taka szpiegowska kamere posiada ? albo hmm z oddzialu chirurgicznego ? pozdrowienia
  11. mam ten sam problem, chrobotanie podczas gwaltowniejszego dodawnia gazu..slychac na 4, 5 i 6 biegu. Bylem u mechanika 2 tygodnie temu ktory wyczul lekkie luzy na wew przeglubach, kurcze a tu piszecie ze to moza byc takze zewnetrzne. U mnie na zewnetrznych nie stwierdzil luzow. do tego wlasnie mi sie przypomnialo ze wyjezdzajac ostatnio z pracy z podziemnego garazu podczas dosyc stromego podjazdu przy skrecie w prawo slyszalem, jakby przeglub... no i teraz juz nieczego nie jestem pewien..jak dokladnie przetestowac te przegluby aby jednoznacznie okreslic ktory jest 'walniety'.. moze poczekac ????
  12. a jaka jest różnica między czujnikami 3C0 919 275 L a 3C0 919 275 (czyli z koncowka S) ? czy wszystkie czujniki w jednym samochodzie z przodu i z tylu sa takie same ?
  13. witam, rzeczywiscie odgrzybianie pomoglo, koledzy mieli racje nalezy odgrzybic nagrzewnice a nie tylko kanaly...
  14. raffaelo

    smród jakby ocet

    witam, rzeczywiscie odgrzybianie pomoglo, koledzy mieli racje nalezy odgrzybic nagrzewnice a nie tylko kanaly...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności