Skocz do zawartości

mbsly

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mbsly

  • Urodziny 13.12.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    sylwester
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdansk

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1991
  1. vw passat B6 1.9 TDI PD 105 KM 2005 rok wchodzi w tryb awaryjny(czy towarzyszy temu kontrolka swiec to nie wiem). VAG nie widzi zadnego bledu, procz wczesniej zapisanego czujnika temperatury i poziomu oleju... ma ktos jakies pomysly?
  2. tak,jest inny powod. plyny hamulcowe DOT4 i DOT5.1 sa plynami na bazie glikolu,a plyn hamulcowy DOT5 jest na bazie silikonu!!!
  3. do aut bez ESP stosujemy plyn hamulcowy DOT4 np. ATE SL do aut z ESP stosujemy plyn hamulcowy DOT4 "rzadszy" np. ATE SL6,ktory to jest identycznym plynem jak ten zalewany w fazie produkcji pojazdu.(jest on dlatego rzadszy,aby system ESP jak najszybciej mogl "zbudowac" cisnienie potrzebne do uruchomienia zacisku hamulcowego i przyhamowania kola!!!) odpowietrzanie winno odbywac sie za pomoca urzadzenia pompujacego plyn hamulcowy do ukladu pod zadanym cisnieniem w wiekszosci wystarcza 1,2 bara, a w ukladach z nowymi pompami ESP gdzie kanaliki sa ciensze od wlosa trwaloby to zbyt dlugo wiec cisnienie 2 bary. jednakze wiadomo,ze czesc osob nie korzystajacych z profesjonalnych urzadzen do wymiany plynu hamulcowego depcze na pedal i tez udaje sie im odpowietrzyc uklad. i takim sposobem nie uszkadzamy pompy ABS/ESP jednakze moze sie zdarzyc,ze uszkodzimy pompe hamulcowa,gdyz przy odpowietrzaniu pedal hamulca wpada nienaturalnie gleboko i uszczelnienia wchodza na obszar pompy "niewytarty" na codzien nieuzywany i tam moga ulec zniszczeniu... co do uszkodzenie pompy ABS/ESP,a bardziej ESP,ktore mozemy spowodowac cofnieciem zanieczyszczonego plynu np.starta guma z uszczelnien zacisku hamulcowego do pompy ESP,powinnismy przy cofaniu tloczka odkrecic odpowietrznik i zanieczyszczony plyn wylac przez niego do pojazdow zwyczajnych,standardowych,produkowanych seryjnie nie stosujemy plynu hamulcowego DOT5,ktory jest zupelnie innym plynem od DOT4;DOT 5.1 mam nadzieje,ze informacje,ktore napisalem pomoga w temacie odpowietrzania ukladu hamulcowego...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności