Skocz do zawartości

nexxt

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O nexxt

  • Urodziny 10.01.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    kris
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wr

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2007
  1. nexxt

    awaryjny, czy nie???

    powiem ci że w tej chwili można śmiało już brać b6 bo większość do tej pory drogich napraw została już obcykana przez rodzimych mechaniorów także ani pompowtryski ani pompa oleju ani inne -to już nie są kosztowne naprawy silnik tylko 170km i z dsg -polecam
  2. wszystkich pro forma regenerować też oczywiście nie musisz tylko ew.wykręcić i umyć w wanience ultradzwiękowej i przynajmniej teoretycznie z przepalaniem cewki powinien na jakiś czas być spokój hehe tylko uważaj z tym przebiegiem 170kkm (wszystkie taki mają) jak sprowadzony to mało realne chyba że salon polska to ok.
  3. jak na aso to rozsadna cena jak na dsg standardowa czy jakies zniżki miałeś? a i jeszcze jedno czy ty masz na pewno z dsg czy manual bo w opisie nie masz podane?
  4. słyszałem kiedyś o takim przypadku że kontrolka wyła a klient dalej jechał jak to sam nazwał do miejsca gdzie się można zatrzymać i dolać olej hehe potem tylko ciężko się do tego przyznać a my tu pianę bijemy
  5. jak przerobisz ten temat do końca to opisz dokładnie na forum bo większość z nas w niedługim czasie też to czeka:) u mnie też już zaczyna słychać na postoju dwumasę
  6. dlatego może jeszcze wypowie się ktoś kto ma o tym pojęcie mi też się wydaje że bedzie ok ale wolę mieć potwierdzenie kogoś kto to serwisuje
  7. powiem ci ze mialem zalewac pentosin albo febi ale normalnie na allegro po 65zl za 1litr jest oryginalny olej takze moim zdaniem róznica w cenie żadna i na razie nie ma co sie babrać z zamiennikami za filtr w aso dałem 70zeta za oryginal i jeszcze 2zl za śrubkę podpowiedzcie mi jeszcze bo bede sie teraz umawial na wymiane do mechanika u ktorego znajomy od kilku lat wymienia olej w dsg w toledo czytalem procedurę wymiany na tym forum i ten mechanik robi trochę inaczej mianowicie wlewa oleju dokladnie tyle ile zlał nie robi tej czynności - olej rozgrzać 30-40 st. itd. mam się tego obawiać czy robi wszystko ok.? (znajomy juz 2 razy olej wymieniał u niego i wszystko jest cacy)
  8. i mnie dopadło na razie tylko gdy odpalam mruga kontrolka świec żarowych jak przejadę kilka km w trybie serwisowym to wyłączam i po włączeniu jest ok błąd sczytany vagiem to -przepustnica na razie dwa razy się zdarzyło więc póki co tak jeżdżę ale wkurzająca sprawa z tym trybem serwisowym pytanie -ile was kosztowała wymiana tej przepustnicy?
  9. ja mialem tak w poprzednim aucie -pasek b5fl przy wymianie klocków porysowałem tłoczek hamulcowy (jeden tylny) i od tek pory tylko na zapalonym aucie opadał powoli pedał hamulcowy oczywiście hamulce były wzorowe a na zgaszonym pedał był twardy wymieniłem też płyn hamulcowy i nic się nie zmieniło jezdziłem z tym do końca bez problemów a przy okazji pytając mechanika ten od razu chciał pompę hamulcową wymieniać
  10. z tym zapasowym to przy tym aucie idealne rozwiązanie:) niech ci klęknie pompowtrysk we francji np. to tysiak euro minimum hehe a ten lpz1 to ma je w stałej sprzedaży bo aktualnie takich nie widzę u niego może wiesz?(nie będę dzwonił i pajacował bo aktualnie nie potrzebuję) a cena jak na firmę rewelacyjna i starego zwracać nie trzeba -dziwnie trochę na tle konkurencji czy to jakaś pojedyncza sztuka mi się trafiła?
  11. zwracam honor faktycznie ktos to ma w tej cenie przed miesiącem nikt tego gów... ponizej 2000zl nie mial no ale to trzeba się cieszyc bo temat tych pompowtryskow powoli przestanie byc taki drogi ciekaw tylko jestem czy to jest stała oferta jakies firmy bo w danych konta tego nie ma (jest prywatne) czy tylko pojedyncze sztuki czasami gdzies "zakombinowane" hehe ludzi wystawiajacych rachunki jak na razie w tej cenie i kup teraz nie widac
  12. w koninie masz a le do silników 140km a kolega wyzej pisze ze do 170km kupował po 1400zl niech poda konkretne namiary bo to dosc ciekawe gdybym mial mozliwosc to bym nie regenerowal po 600 tylko nowe pozakladal a tak cala polske obdzwonilem i wszedzie po 2000-2500zl takze konkrety tylko ???
  13. ja miałem wymienioną wiązke na nową oryginalną o dokładnie kupę błędów sypało naprawdę różnych -opisałem to w innym poście mechanik dwa dni się głowił o co chodzi aż w końcu z braku pomysłów przywiózł jeszcze jedną wiązke i wszystko teraz gra widać vw oszczędza już naprawdę na produkcji wszystkiego
  14. wiązke też wymieniłeś?? kilka błędów naraz ja po wymianie pompowtrysku ale bez wiązki miałem kupę błędów i auto nierówno chodziło wymieniłem wiązke i jest ok -żadnych błędów
  15. znalazlem jeszcze olej firmy maxxus takze widac ze vw sprzedał recepture innym producentom a co za tym idzie wszystkie te oleje spełniają odpowiednie normy więc chyba masze rozmowy mogą się ograniczyć teraz to tematów podobnych jak z olejami silnikowymi który lepszy (castrol czy motul czy ...?) w najblizszym czasie zaleje któryś i jak zrobie pare kkm to napisze jak sie sprawuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności