CargoHS Zgłoś #181 Napisano 12 Czerwca 2013 skoro w pogodne dni jest ok a w pochmurne już nie to może przez wilgoć jest gdzieś zwarcie do masy ? tak dedukuję bo przyczyn może być mnóstwo. Borykałem się długo z problemem trybu awaryjnego, wymieniałem turbine a problem pojawiał się nadal sporadycznie, aż w końcu wszystko się uspokoiło nawet nie pamiętam kiedy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbyszek400 Zgłoś #182 Napisano 23 Lipca 2013 Witaj!Najpierw sprawdź zawór regulacji turbiny, być może to on jest sprwcą problemów. A jak go sprawdzić w domowych warunkach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CargoHS Zgłoś #183 Napisano 24 Lipca 2013 można ręcznie sprawdzić czy dźwignia się porusza..prawidłowy skok to ok 2 cm jeśli tyle nie ma to do czyszczenia VTG. Ponadto można kogoś poprosić by przygazował i zobaczyć (jedynie na kanale) lub dotykowo czy zawór dobrze pracuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doomin Zgłoś #184 Napisano 19 Sierpnia 2013 Witam, Dwukrotnie zapaliła mi się kontrolka świec żarowych i komunikat Engine fault, go to Workshop. od tego momentu przejechane ponad 1000 km i spokój. VCDS pokazuje ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 03G 906 018 EM HW: 03G 906 018 EM Component: R4 2.0l PPD1.2 G 1184 Revision: --H42--- Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 0000072 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 74E3D8E36B9F 1 Fault Found: 000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 006 - Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 2 Reset counter: 26 Mileage: 122846 km Time Indication: 0 Date: 2013.08.05 Time: 14:49:11 Freeze Frame: RPM: 2240 /min Torque: 264.0 Nm Speed: 100.0 km/h 76.83 % Voltage: 14.13 V Pressure: 2300.4 mbar Pressure: 1554.9 mbar Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Czy to znak aby przeczyścić EGRa czy też może coś ze sterowaniem geometrią turbiny. Dodam, iż na niskich obrotach są wyczuwalne delikatne szarpania. Czy można prosić o namiar do jakiegoś speca we Wrocławiu lub najbliższej okolicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #185 Napisano 19 Sierpnia 2013 Dominik a klima ci działa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doomin Zgłoś #186 Napisano 19 Sierpnia 2013 (edytowane) Dominik a klima ci działa? Tak, działa. Ale VCDS pokazuje uszkodzony czujnik jakości powietrza 01592 - Air Quality Sensor (G238) 014 - Defective Edytowane 19 Sierpnia 2013 przez doomin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolaz3 Zgłoś #187 Napisano 5 Kwietnia 2014 Witam Jęsli chodzi o migającą spirale mam ten sam problem zawsze przy 3200 obrotów ale tylko wtedy gdy obroty silnika ida powoli w górę z pod świateł mogę kręcić do 4000 obrotów i nic. Ale mam na to sposób, trzeba raz na pewien czas albo pożądnie przegazować samochód ale tylko wtedy gdy jest rozgrzany ( turbina musi kręcić się na pełnych obrotach ) drógi sposób mój ulubiony autostrada i pedał w podłogę 20 km i spokój na miesiąc. Winą załączania kontroilki świeć jest w 90% kierownica turbiny w momęcie gdy samochód jeździ tylko po mieście kierownica turbiny nie otwiera się do końca ipoprostu się zapieka. Jeśli chodzi o pompowtryski mam Passata z 2006 r przejechane 276000 km i stało się padł mi pompowtrysk, poszedłem do serwisu ASO CHYLIŃSKI Warszawa ul. Modlińska (samochód nie był serwisowany w żadnym ASO ) i wymienili mi ZA DARMO WSZYSTKIE 4 PLUS OKABLOWANIE. Polecam serwis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #188 Napisano 5 Kwietnia 2014 Jeśli chodzi o pompowtryski mam Passata z 2006 r przejechane 276000 km i stało się padł mi pompowtrysk, poszedłem do serwisu ASO CHYLIŃSKI Warszawa ul. Modlińska (samochód nie był serwisowany w żadnym ASO ) i wymienili mi ZA DARMO WSZYSTKIE 4 PLUS OKABLOWANIE.Polecam serwis Wymienili ponieważ samochód podlegał akcji serwisowej 23H9. Nie ma co polecać skoro należało się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter_g Zgłoś #189 Napisano 4 Sierpnia 2014 Witajcie! Przed wczoraj w drodze do Polski zapaliła mi się rownież dwukrotnie sprężynka. Przy okazji kasowania błędu po wymianie sondy lambda mechanik znalazł błąd od sprężynki p0234. Sytuacja wyglądała tak. Jechałem przez Niemcy pełnym autem (cztery osoby + bagaże) przez ok 30 km z prędkością ok 210km/h. Później zwolniłem z powodu wyścigów TIRów do ok 120, po czym nacisnąłem gaz i pyk sprężynka. Szybkie włączenie i wyłączenie silnika i dalsza jazda. Po ok dwóch godzinach, na podjeździe przy prędkości 140km/h wdepnąłem mocniej gaz, DSG zbiło bieg na 5, obroty wkręciły się na prawie 4000 i po chwili znów sprężynka. Dodam, ze jeżeli jadę sam pustym samochodem, usterka nie występuje. Auto było tez chipowane ze 140 na 170km i 395Nm. Proszę o ew sugestie gdzie szukać przyczyny problemu, czy jest to brak doładowania czy może przeładowanie turbo. Dziękuję i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #190 Napisano 4 Sierpnia 2014 Podstawowa zasada diagnozowania: odczytaj błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter_g Zgłoś #191 Napisano 5 Sierpnia 2014 Tak jak już pisałem mam błąd p0234 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #192 Napisano 5 Sierpnia 2014 za wysokie ciśnienie doładowania http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16618/P0234/000564 Prawdopodobnie problem z łożyskiem, które się zaciera co może spowodować przeładowanie turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter_g Zgłoś #193 Napisano 5 Sierpnia 2014 Prawdopodobnie problem z łożyskiem. O które dokładnie łożysko chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #194 Napisano 5 Sierpnia 2014 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter_g Zgłoś #195 Napisano 6 Sierpnia 2014 Dziękuję kolego. Proszę napisz jeszcze czy da się to samemu rozruszać, czy trzeba udać się do specjalisty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skiba29 Zgłoś #196 Napisano 24 Sierpnia 2014 Przeczytałem cały wątek od początku do końca, jak mój samochód wróci od lakiernika, to także poszukam przyczyny spadku mocy, bo mi to także pojawiło się dwa razy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #197 Napisano 25 Sierpnia 2014 Przeczytałem cały wątek od początku do końca, jak mój samochód wróci od lakiernika, to także poszukam przyczyny spadku mocy, bo mi to także pojawiło się dwa razy. Podepnij VCDSa i będziesz wiedział jaki to błąd i gdzie szukać przyczyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miciaj86 Zgłoś #198 Napisano 4 Września 2014 witam mam podobny problem, kupiłem vw tourana 1.9 tdi,DSG, z niemiec po taryfie, po ok 2 m-cach zaczął sie paprać, dusić,przerywać. Pojechałem do serwisu vw tam wykazali błąd w skrzyni biegów, ale mój mechanik wymienił czujnik położenia wału i objawy ustąpiły... do czasu, znowu zaczęlo sie szarpanie przy dłuższej jeździe, stracił moc zapaliła sie spirala i esp. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko cacy. Już ponad pół roku jeżdze po fachowcach, wymieniłem:egr, pompe paliwa, turbine, spr pompowtryski, nowe szklanki popychaczy... i nic dalej to samo, niby wałek troche zajechany, wymienie w październiku. BYłem na kilku kompach i nic... pewnie to jakaś elektronika paprze i komp wchodzi w tryb awaryjny? już sam nie wiem pół roku diagnostyki i nic...za chwile skończą mi sie pomysły i środki na koncie...POMOCYYY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freeman67 Zgłoś #199 Napisano 18 Grudnia 2014 (edytowane) Koledzy to może ja opisze swój problem. 3 dni temu jade Paskiem na zimnym silniku i podczas przyśpieszania nagle wywaliło kontrolke świec i Check engine. kontrolka świec miga. Auto straciło moc, nic nie daje ponowne uruchomienie auta. odłączenie aku czy kasowanie błędów bo sie nie kasują. w linku zdjęcie z numerami i nazwami błedów. Czy to może być grucha do wymiany? kolega miał podobne błedy po wymianie gruchy pomogło niestety jest cięzko z tym zaworem w sklepach. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d9cd560aa8a23dd1.html P261C - Pompa 2 płynu chłodzącego Zwarcie z masą P261A - Pompa 2 płynu chłodzącego Przerwa P2426 Zawór układu chłodzenia recyrkulacji spalin Zwarcie z masą P0047 - Cewka A kontroli doładowaniaturbosprężarki Edytowane 21 Grudnia 2014 przez freeman67 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Meta Zgłoś #200 Napisano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Witam! u mnie świeci się kontrolka silnika, podczas przyśpieszania zapala się spirala i auto przechodzi w tryb awaryjny. czy ktoś wie jaki może być problem z tymi pierwszymi dwoma błędami??? Edytowane 5 Stycznia 2015 przez Meta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach