Skocz do zawartości

peter_g

  • Liczba zawartości

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O peter_g

  • Urodziny 19.05.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Peter
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dania

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witajcie. Nie znalazłem takiego problemu dlatego nowy temat. Dzisiaj podczas jazdy passatem na autostradzie z podpiętą przyczepą (waga 1 tona) auto szarpneło i zaczęły migac na wyświetlaczu kontrolki od Dsg, mianowicie P R N D oraz S. W tym samym czasie obroty skały od 0 do maksimum. Zjechałem na pobocze, zgasilem silnik. Ponownie odpaliłem bez żadnych problemów, natomiast próba przestawienia lekarka z pozycji P do R lub D kończy się dwoma bardzo mocnymi szarpnieciami i zgaszeniem silnika. Dwunasa wymieniona przy 210000km, a auto ma oryginalny przebieg 235000. Brak błędów na desce. Proszę o sugestie.
  2. Podepnę się pod temat. U mnie w B6 z okolic deski dobiega ciche piszczenie, takie które nieraz towarzyszy strojeniu radia. Najczęściej podczas przyspieszania w zakresie 1500-2000 obrotów. Czasem też to słychać kiedy auto zjeżdża ze wzniesienia bez gazu. Jakieś pomysły co może być przyczyna ?? Silnik 2.0tdi bmp, dsg, przebieg 220000 oryginalny.
  3. Proszę o identyfikację chłodniczki do b6 2.0tdi BMP, czy ta o numerze 03L131512B będzie pasować. Z góry dziękuję.
  4. Olej sprawdzony, poziom ok. Zauważyłem, że na zdjęciu z aukcji, z której kupiłem licznik ta kontrolka też się świeci... Problem rozwiązany, wystarczy otworzyć maskę, wyjąć i wsunąć z powrotem bagnet, zamknąć maskę. Kontrolka znika po tej operacji. Ponoć bagnet połączony jest w jakiś sposób z czujnikiem poziomu oleju, ale w jaki... nie wnikam, ważne że sposób działa. Pozdrawiam
  5. Tzn? Inaczej się go nie da zamontować... Olej sprawdzę jutro, ale powinno być ok ponieważ nie wywołało żadnych błędów na małym fisie.
  6. Zdjęcie poniżej, pojawia się też komunikat " Please check oil level "
  7. Licznik wymieniony. 20 minut z instrukcją Beni0, wielkie dzięki. Mam natomiast pytanie odnośnie żółtej lampki Oil check, świeci się teraz i nie wiem jak ja skasować... Trzeba podpiąć pod kompa czy da się inaczej? Dodam,że na starym liczniku wszystko było ok. Z góry dziękuję.
  8. Witajcie. Panowie mam problem z oświetleniem bagażnika, żarówka sprawdzona, dobra a nie zaświeca się przy otwarciu bagażnika. Na fisie nie pokazuje że bagażnik jest otwarty. Nie da się również otworzyć bagażnika z przełącznika obok otwierania wlewu paliwa. Wymieniłem cały zamek na inny używany, ale dalej to samo. Jakieś pomysły, sugestię ? Dziekuję,
  9. Witajcie. Zamierzam wymienić u siebie 1/2 Fis na pełny. Chciałbym się upewnić, o które manetki do obsługi dużego FIS chodzi. Mam dokładnie takie manetki jak na załączonym zdjęciu, czy one wystarczą?? Z góry dziękuję. PS, zdjęcie zapożyczone z alledrogo
  10. Dziękuję, a jak dostać się do tej pompy? Można to samemu zrobić czy tylko warsztat? Odnośnie płynu AFT, chodzi o olej?
  11. Witam. Mam następujący problem w Passat b6 2.0 tdi DSG , silnik BMP. Mocne szarpniecie pojawia się przy rozruchu oraz równie mocne szarpniecie występuje przy zmianie z pozycji R lub N w pozycję D. Przy zmianie spadają również obroty i często silnik gaśnie. Wymieniłem właśnie dwumase i objawy pozostały. W trakcie jazdy dag pracuje idealnie. Problem zaczął występować po wakacjach w Chorwacji, być może wysoka temperatura? Jakieś sugestie Panowie? Dodam że olej zmieniałem 45000km temu.
  12. Próbował ktoś z was przeprogramować ręczne przełączanie biegów w dsg? Chodzi mi o odwrócenie redukcji i zmian w górę, tak aby redukować do przodu a biegi w górę wbijać do tyłu.... Fabryczne ustawienia to w sumie jedyny minus tej skrzyni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności