sipowitz Zgłoś #261 Napisano 31 Marca 2012 No elegancko, to do kompletu wywal jeszcze katalizator, zaślep EGR i będziesz miał pełnię szczęścia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #262 Napisano 1 Kwietnia 2012 Witam, u mnie łącznik był już dziurawy,. Tak z ciekawosci, to zaobserwowales moze roznice w spalaniu i szybkosci nagrzewania sie silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vesto43 Zgłoś #263 Napisano 2 Kwietnia 2012 Kupiłem auto w listopadzie i praktycznie już wtedy łącznik nadawał się do wymiany bo był lekko osmolony. Zrobiłem nim 8 tyś km i tego czasu zdążyła się w nim niezła dziurka wypalić. Po wymianie łącznika zrobiłem ledwo 50km więc to za mało żeby coś powiedzieć. Jedynie silnik może się ciut szybciej nagrzewać ale równie dobrze może to być złudzenie. Trudno się z tym określić. Jeśli zauważę jakieś zmiany które mogły by mieć związek z łącznikiem to zamelduję w tym temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
82dlugi Zgłoś #264 Napisano 2 Kwietnia 2012 Jericho, ja u siebie też wymieniałem łącznik (i tłumik środkowy), ale niestety nie ma żadnej różnicy w czasie nagrzewania się silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vesto43 Zgłoś #265 Napisano 3 Kwietnia 2012 Tak z ciekawosci, to zaobserwowales moze roznice w spalaniu i szybkosci nagrzewania sie silnika? Jednak żadnej różnicy. Tyle co turbinke mniej słychać. A spalanie takie samo. Ostatnio z EGR kombinowałem to może ciut wyższe jest. Na kompie i tak nie mogę zejść w średniej poniżej dychy. Ale to pewnie dlatego że tym autem nie da się oszczędzać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #266 Napisano 4 Kwietnia 2012 Na kompie i tak nie mogę zejść w średniej poniżej dychy. To niezle ci przeklamuje skoro srednie masz kolo 7l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vesto43 Zgłoś #267 Napisano 4 Kwietnia 2012 Znaczy nie do końca powiedziałem to co trzeba. Na codzień nie zejdę w mieście poniżej dychy bo wiadomo... elki, niedzielni kierowcy, śpiochy itp. zawsze za kimś się ślimaczę. Dziś np. wieczorem, prawie puste miasto to na kompie udało mi się zejść do 8,6l średniego spalania. A w korku to masakra 12-13l. Wracając do tematu łączników... jak to samoróba coś zawsze musi być nie tak. Trochę krzywo przyspawałem i zależnie od pochylenia silnika czy czeguś tam układ wydechowy dudni o budę. Najbardziej daje się to we znaki przy cofaniu i dohamowaniu do skrzyżowań. Teraz pytanie ile taki tani łącznik (30zł) z plecionką w środku i na zewnątrz może wytrzymać przebiegu? Niektórym ziomkom ponoć po 3 miechach padały, w sumie to by mi pasowało bo planuję kupić inwerter z tigiem i mógłbym poprawić swoją pacianinkę Jak by nie było do paprania trzeba się pokornie przyznać, pokażę zdjęcia. https://picasaweb.google.com/102006216712958043479/Passat02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #268 Napisano 8 Kwietnia 2012 Witam Na dniach (po Świętach oczywiście) chciałbym zająć się wibracjami/buczeniem. Zauważyłem, że gdy silnik trochę popracuje, powiedzmy przejadę koło 7km, wibracje są o wiele cichsze. Dodatkowo przy jeździe na nierównościach (no bo jakie są nasze drogi), przy równej prędkości i obrotach koło 1600, wibracje pojawiaja się czasem, w rytm dziur. Moje pytanie brzmi, czy ta zależność temp ma sens przy łączniku? Rozumiem, że gazy wylotowe są gorące/ciepłe i łącznik na starcie zimny. Miał ktoś podobnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fudik Zgłoś #269 Napisano 19 Lipca 2012 U mnie ten łączkin jest juz w kiepskim stanie, prawie że ledwo co się trzyma, czy on może mieć wpływ na drżenie drązka zmieny biegów ?? Bo poduszki są całe - nowe, a drązek jak drżał tak drży... Może ten łącznik ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #270 Napisano 19 Lipca 2012 jak się ledwo trzyma to tak czy siak wymień wtedy będziesz miał pewnosć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fudik Zgłoś #271 Napisano 19 Lipca 2012 (edytowane) Tylko włąsnie problem w tym że czytałem ze ludzie ten łącznik zmieniają a on i tak po paru miesiącach jest taki jak wczesniej więc to sie mija z celem.. a łącznik był juz lekko naruszony zanim te drgania przyszły... A ten element trzymający lewarek zmieny biegów ? Może on się wyrobił i dlatego te drgania i dzwięci ? Bo one dochodzą własnie z tego miejsca.. Edytowane 19 Lipca 2012 przez fudik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #272 Napisano 19 Lipca 2012 Tylko włąsnie problem w tym że czytałem ze ludzie ten łącznik zmieniają a on i tak po paru miesiącach jest taki jak wczesniej więc to sie mija z celem.Tak sie dzieje, gdy wsadzamy lacznik kiepskiej jakosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fudik Zgłoś #273 Napisano 19 Lipca 2012 Acha, chyba że tak.. CHociaż i tak narazie się wstrzymam z wymianą, bo to chyba nie wpływa na drganie lewarka zmiany biegów z tego co rozmawiałem z innymi.. A z tym do ładu dojść nie moge, bo poduchy całe 1 tylko pod silnikiem stara została ale wygląda ok a tu zmian nie ma zadnych ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #274 Napisano 19 Lipca 2012 Acha, chyba że tak.. CHociaż i tak narazie się wstrzymam z wymianą, bo to chyba nie wpływa na drganie lewarka zmiany biegów jak najbardziej wpływa na drgania lewarka, ponieważ uszkodzony łącznik przenosi drgania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #275 Napisano 19 Lipca 2012 Bo poduszki są całe - nowe jeżeli nie oryginały, to przeważnie przenoszą więcej drgań iż stare. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fudik Zgłoś #276 Napisano 19 Lipca 2012 Poduszki z febi wsadzone są ale nie pomogło to za wiele. Ok zrobie ten łącznik i zobacze. Jaki łącznik polecacie i w jakiej cenie ktoś wie moze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #277 Napisano 12 Października 2012 Witam Oddałem auto do znajomego mechanika. Miał wymienić łącznik elastyczny. Zadzwonił do mnie po chwili, że łącznik jest cały, sprężyna / to coś w środku też. Odradził wymianę. Sprawdził również poduszki, sa OK. Szukał dwa dni skąd się bierze to burzenie i nic. Zastanawiam się co to może być. Jak silnik jest zimny, to słychać mocno, im cieplej tym ciszej. Czy poza widocznym pęknięciem czy wydostającymi się spalinami, można zdiagnozować uszkodzenie, które powoduje wibracje? Już myślałem, że będzie spokój Na drążku zmiany biegów czuć wtedy wibracje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady375 Zgłoś #278 Napisano 13 Października 2012 WitamOddałem auto do znajomego mechanika. Miał wymienić łącznik elastyczny. Zadzwonił do mnie po chwili, że łącznik jest cały, sprężyna / to coś w środku też. Odradził wymianę. Sprawdził również poduszki, sa OK. Szukał dwa dni skąd się bierze to burzenie i nic. Zastanawiam się co to może być. Jak silnik jest zimny, to słychać mocno, im cieplej tym ciszej. Czy poza widocznym pęknięciem czy wydostającymi się spalinami, można zdiagnozować uszkodzenie, które powoduje wibracje? Już myślałem, że będzie spokój Na drążku zmiany biegów czuć wtedy wibracje. Mam to samo buczy strasznie a to złacze elastyczne strasznie okopcone spalinami. Stawiam jednak że to felerne jest złacze i czas na jego wymianę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #279 Napisano 14 Października 2012 Panowie u mnie niedługo też szykuje się wymiana łącznika. Gdzie polecacie zakupić oryginał? Najlepiej połączony z rura odrazu bo planuję wywalić kata przy okazji;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #280 Napisano 21 Października 2012 Witam Wczoraj spróbowałem docisnąć łącznik nogą i żonka słuchała w aucie. Po lekkiej przygazówce, dźwięk się zmieniał, gdy dociskałem. Mam pytanie, czy objawy uszkodzonego łącznika będą bardziej słyszalne na zimnym silniku? U mnie do podniesienia się wskazówki temp jest głośno, później cisza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach