-
Liczba zawartości
56 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O 82dlugi
- Urodziny 04.05.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Karol
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wiśniowa Góra / Łódź
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2011
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
82dlugi obserwuje zawartość → BT do RNS310 bez multi - kodowanie
-
Panowie, mam kierownicę bez multi, białe zegary i RNS310, ale bez BT. Kupiłem moduł, który powinien pasować, zawiozłem do gościa do którego mam zaufanie, a on mi zaczął kręcić że bez multi to się raczej nie da.. A wiem, że się da, bo w pracy miałem Jetty z 2013r. z BT i RCD310 - hulało, sterowanie z prawej manetki, komunikaty na MFD. W każdym razie Gość mnie poprosił, że skoro jestem pewien, że się da, to żebym mu pomógł i poszukał jak to pokodować. Znalazłem gdzieś na necie, że się da, ale bez szczegółów, pomożecie? Auto to akurat nie Passeratti, tylko golf VI z 2010r.- Żony, a ona jak to kobita, jak jedzie to musi gadać Ewentualnie kto w Łodzi i okolicach może mi to zrobić.
-
Polecane sklepy,warsztaty,pytania techniczne w Łódzkim
82dlugi odpowiedział jumbol69 → na temat → Łódzkie Dyskusje
Cześć, mam kłopot z klimatyzacją, gdzie teraz szukać Darka? Albo kogo moglibyście polecić? -
No właśnie w celu wyczyszczenia, żeby kierownice i sztanga chodziły płynnie, wyjelismy tą turbinę.. Było ok, a że mieliśmy ją już wyjętą to wyczyściłem, teraz jest superOK Składamy, jeszcze podczyszczony N75, zobaczymy jak będzie.
-
Panowie, zerknijcie proszę na te logi: http://vaglog.pl/log_249088.html http://vaglog.pl/log_249089.html Po wyjęciu turbiny okazało się, że gruszka działa OK, sztanga też lekko chodzi w całym zakresie, wężyki szczelne, N75 po podpięciu do akumulatora zachowuje się jak powinien.. Macie pomysły?
-
No tak, zupełnie nie przemyślałem pytania... Jeśli kradną na części to jasna sprawa, że znika to, na co jest popyt. Czyli punkt dla LPG Dzięki Panowie!
-
Nie znalazłem nigdzie w necie statystyk, więc zapytam o Wasze przemyślenia.. Rozpatrzyłem sobie już raczej wszystkie aspekty LPG vs. diesel, ale nigdzie nie znalazłem info o tym, czy auto z LPG nie jest czasem mniej narażone na kradzież od TDI.. W naszym wątku o skradzionych autach przeważają diesle, kilka benzynek jest, ale bez info o LPG. Więc pytanie: Czy czasem "skundlone" samochody nie są dla złodziei mniej atrakcyjne od nie zagazowanych, a tym bardziej o diesli?
-
Dobra, znalazłem... http://img410.imageshack.us/img410/6007/skrzyniebz5.png Jednak na autostradzie lepiej sprawdzi się AVF. Chociaż ciekaw jestem, jak ta różnica przekłada się na praktykę w jeździe..
-
Po latach odgrzebię temat, chodzi mi o stronę praktyczną.. Autostrada, długie godziny 150km/h, jeden ma 5 biegów drugi prawie taki sam, ale ma 6 biegów.. Jakie będą miały obroty i co za tym idzie poziom hałasu i spalanie? W dwóch miejscach (co prawda nie u nas tylko na forum A6) wyczytałem, że przełożenie 5. biegu w AWX i 6. w AVF są takie same, więc w warunkach autostradowych nie ma żadnej różnicy. Może ktoś potwierdzić albo sprostować? Jak dużo jeżdze autostradami to warto odpuścić ładnego awx'a i szukać avf?
-
No tak, już pal licho czcionkę na zegarach i tego zielonego dzięcioła na kierownicy, ale z Octavią jest to co z Passatem B6 - jeśli chciałbym skrzynię M6 to wychodzi 2.0 TDI (ew. mocniejsza benzyna). A w ogóle warto się upierać przy 6 biegach? (jeśli robię duże przebiegi autostradowe) Jak przy długiej jeździe 140-150 km/h sprawowałby się trochę wzmocniony B6 1.9 BXE ze skrzynią M5? (spalanie i hałas)
-
No tak, zapomniałem dodać, ze kombi. Superb będzie następny
-
No właśnie.. co po Passacie? Potrzebne mi duże auto (mam prawie 2m wzrostu i chciałbym móc wozić pasażeró z tyłu), najbardziej zależy mi na dobrej ekonomice na naszych nowych hiwayach, także długie dystanse przy stałej przelotowej 140-150 km/h. Chciałbym zostać w stajni VAG i ograniczyć się do max 28tyś zł. No i tak: jeśli Passat B6 to musiałbym zaryzykować 2.0TDI, bo 1.9 nie ma 6 biegów a to chyba na autostradach przydatne.. chyba że zadbane A6 C5 1.9TDI z samej końcówki produkcji? Ktoś miał podobny dylemat? Jakieś rady?
-
Polecane sklepy,warsztaty,pytania techniczne w Łódzkim
82dlugi odpowiedział jumbol69 → na temat → Łódzkie Dyskusje
A ja ostatnio postanowiłem zregenerować reflektory.. na forum jest o tym fajny wątek, ale mnie dopadł leń i udałem się na Parkową koło Pasażu Łódzkiego (do poszukania w google pod hasłem " aquaress ") I powiem Wam, że rewelacja! Podstawowa opcja za 150 PLN (w B5, cena zależy od powierzchni reflektora) obejmuje polerkę z zewnątrz, czyli najbardziej dojechany odcinek, ale za 200PLN można mieć rozklejony reflektor i wyczyszczony od środka (klosz). I ja wybrałem tą właśnie opcję, trwało to 2h i naprawdę rzuciło to kolana, światełka jak nowe. Różnica była i wizualna i praktyczna - poszedłem za ciosem i wymieniłem żarówki (nawiasem Tungsram w Autolamp Pabianice - żarówy równie dobre a połowę tańsze od Philipsa, czy Osrama - polecam, ostatnio Ultralight +90% wytrzymały mi rok, padły prawie równocześnie - najpierw prawa, za 5-6 dni lewa, teraz testuję +120%).. Powiecie, że marketing, ale u mnie operacja zregenerowania reflektorów + te żarówki naprawdę zrobiły różnicę. W weekend śmignąłem się do Świdnicy, w obydwie strony po zmroku i naprawdę powiem Wam, że inne auto, sama przyjemność, takiego wrażenia nie zrobiła na mnie na mnie nawet wymiana kompletu wahaczy i amorów . Więc nie żebym jakoś szczególnie polecał zakład na Parkowej (chociaż jest naprawdę OK) - jeśli macie możliwość zróbcie to sami - jest szeroko opisane na forum, ale ten zabieg + dobre żarówki robią niesamowita różnicę.. A idzie jesień + zima -
Mój problem rozwiązany (post 910 i dalej w tym wątku - przestały działać ori piloty, baterie OK, kodowanie nic nie dawało). Z tym że problem rozwiązał się sam, zaczęło znów działać tak samo nagle jak zimą przestało, również samo z siebie.. Niby się cieszę, że jest OK, ale z drugiej strony w każdej chwili może znów przestać i jakikolwiek to był problem, pozostaje nierozwiązany.. Tak sobię myślę, że padło w środku zimy, a "naprawiło się" po kilku dniach upałów.. Może coś było zalane i po wyschnięciu jest ok..? Na pewno nie moduł komfortu, tam wsadzałem łapę jeszcze zimą i było suchutko.. Jest coś w zamku w drzwiach kierowcy, co mogło spowodować takie objawy, bo koroduje mi parapet i tamtędy może mi się lać na zamek (chociaż innych problemów typu mikrostyki tam nie ma)? W każdym razie jeszcze raz dzięki za zainteresowanie i pomoc
-
he, a tak się starałem na starcie dobrze sprawę opisać No dobra, w takim razie zaczynam działać.. Mam nadzieję, że odezwę się już z rozwiązaniem. Dzięki i miłego weekendu!
-
Ale to nie tak... Mam na pewno zdalne sterowanie i do niedawna nawet działało, aż któregoś zimowego poranka zdechło.. Tak samo z siebie, bo ani nie było żadnych wstrząsów czy uderzeń, ani przerw w zasilaniu, ani zalania.. Także na bank coś się posypało i pytanie co to mogło być.. Kluczyki mam jeszcze w starej wersji, natomiast VIN auta to WVWZZZ3BZWE326883. Tak jak wcześniej pisałem, spróbuję w weekend dostać sie do modułu i poszukać śladów zalania czy innych dziwnych rzeczy, pytanie tylko gdzie jeszcze zajrzeć i na co zwrócić uwagę, jak już zacznę tam grzebać..? Dzięki Panowie za zainteresowanie