Grzesiekk20 Zgłoś #441 Napisano 12 Stycznia 2016 Panowie czy ktoś zna wymiary elastycznego łącznika rury w AFN. Etka nic na ten temat nie mówi, a w sklepie nie wiedzą jakich wymiarów jest ów łącze. Wiem że można próbować sprawdzić na obecnym, ale już było coś modzone wcześniej i nie wiem czy prawidłowo dobrali bo na całym wydechu jest wibracja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #442 Napisano 21 Lipca 2016 Panowie poratujcie jaki rozmiar łącznika elastycznego wydechu do paska b5 2.8 V6, zabijcie mnie jeżeli było muszę zamówić a nie mam auta dopiero po niedzieli będę mógł zmierzyć, poratujcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychmax Zgłoś #443 Napisano 21 Lipca 2016 50x100 jest w oryginale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #444 Napisano 21 Lipca 2016 Dziękuję bardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #445 Napisano 6 Września 2016 witam, kupilem takie cos http://allegro.pl/katalizator-tlumik-audi-a4-a6-passat-b5-1-9-rura-i6472041127.html ,wywalilem kata , okazalo sie ze plecionka w tym tlumiku prawdopodobnie jest za sztywna ,przy obr. 1700 buczy ze cholera , drzy caly wydech , czy wspawac nowa plecionke - jak tak to jaka , czy rezonans sie niesie z pustej puszki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #446 Napisano 6 Września 2016 witaj kolego. Masz problem bo kupiłeś gumno zamiast prawdziwego downpipe. To jest właściwy element zastępujący katalizator : http://allegro.pl/downpipe-1-9tdi-audi-a4-b5-b7-vw-passat-b5-i-b5-fl-i6454398699.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KONRAD_2085 Zgłoś #447 Napisano 6 Września 2016 Ja za swój zamiennik katalizatora dałem coś ok 150 zł i nie było żadnych problemów. Nie wiem skąd wy bierzecie te części za 300-400 zl, i jeszcze są z nimi kłopoty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #448 Napisano 7 Września 2016 calosc kosztowala 300 bo musialem dokupic rure srodkowa bo umnie szla calosc razem zrira od turbo do tłumika srodkowego , Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartez Zgłoś #449 Napisano 7 Września 2016 (edytowane) Ja do swojego AFN zrobiłem sobie takie cos i zero problemów. http://olx.pl/i2/oferta/passat-b5-b5fl-audi-a4-a6-1-9-tdi-downpipe-2-5-tuning-katalizator-CID5-IDbE9Hb.html#:2d8dd38378 Nie chciałem pod maskę pakować jakiegoś syfu z czarnej stali pomalowanego srebrzanką , który po 6 miesiącach bedzie cały rudy. Ponadto , jak kupujecie złącze elastyczne, bądź cały element zastępujący katalizator , to pamiętajcie o tym ,ze złącze musi wyglądać w środku jak to które widzicie w linku podanym przezemnie , broń boże nie może posiadać wewnątrz takiej siatki plecionej jak na zewnątrz !!!!! Bo takowe nie nadają sie do silników turbodoładowanych . Taki tani zamiennik z Allegro za 180 pln miałem w ręku i właśnie taki bubel tam był wstawiony. Edytowane 7 Września 2016 przez bartez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #450 Napisano 7 Września 2016 Wy to macie problem z siatkami. Jak ktoś źle wspawa to problem oczywisty. Ja u siebie katalizator przecielem na wzdłuż tak że wkład wyszedł w jednym kawałku, po wszystkim pospawana wszystko ładnie że nie widać śladu ingerencji, nowa siatka za 40 zł, robota w wladnym zakresie i po dwóch latach bez probpemu z siatka czy buczeniem lub wibracjami. Więc jeśli ktoś trafi na fachowca to bez problemu ogarnie wszystko bez drogich części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KONRAD_2085 Zgłoś #451 Napisano 7 Września 2016 W tym temacie albo w temacie o moim aucie powinien być link do części, którą kupiłem. Też powinny dobijać już 2 lata jak to zamontowałem i nic się nie dzieje. Na taki zamiennik zdecydowałem się tylko dlatego, że nie mam spawarki a spawacz zaśpiewał taką kwotę, że szkoda było gadać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #452 Napisano 8 Września 2016 ok , tylko moze ja trafilem na jakis bubel i jest zle , dlatego pytam co mam zrobic - czy wspawac nowa plecionke czy wywalic to gowno i kupic downpipe ? bo moze ta pucha daje taki rezonans i buczenie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartez Zgłoś #453 Napisano 8 Września 2016 (edytowane) Jezeli ta puszka jest pusta , bez żadnego materiału absorbującego dźwięk , to bedzie to tak samo buczało jak w przypadku pozostawienia pustej wybebeszonej puszki po katalizatorze . Ja po montażu downpipe nie miałem żadnego buczenia i innych histori , a na przeglądach nikt nawet nie zwraca na to uwagi:) Tak to u mnie wyglada pod maska wersja prototypowa po upływie roku czasu od zamontowania. Edytowane 8 Września 2016 przez bartez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #454 Napisano 8 Września 2016 a ten łacznik to nie za daleko ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartez Zgłoś #455 Napisano 8 Września 2016 A jaka to różnica?? W 1,8 turbo takie łączniki sa pod podwoziem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sparky01 Zgłoś #456 Napisano 15 Stycznia 2018 Witam,zamówiłem rurę kolektorową wraz z łącznikiem elastycznym,mam pytanie jak w najprostszy sposób odkręcić starą rurę kolektorową? jest jakieś dojście czy trzeba demontować coś od góry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach