126tomek Zgłoś #321 Napisano 13 Marca 2013 No wlasnie też się zastanawiam nad jej jakością ale parę osób u nas ma te zameienniki od Gruchota i sobie chwali-nic się z nimi podobno nie dzieje:) trzeba by napisać do niego czy wspawał by ori złącze które jest na aukcji wyżej i wtedy była by bajka;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indianin Zgłoś #322 Napisano 17 Marca 2013 W 1.8t może ktoś użytkuje taki zamiennik ? 1. 2. 3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #323 Napisano 17 Marca 2013 W 1.8t może ktoś użytkuje taki zamiennik ?1. 2. 3. nie lepiej podjechać do warsztatu zajmującego się układami wydechowymi by ci zmienili odpowiedni element bądź samą plecionkę wspawali nową, ja dwa lata temu za wymianę plecionki właśnie w takim zakładzie zapłaciłem 120 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAULENCJO18 Zgłoś #324 Napisano 10 Kwietnia 2013 Witam kolegów. W najbliższym czasie muszę kupić łącznik elastyczny do mojego passata tylko pytanie takie jaki to ma być rozmiar dokładnie ??? 1.8 125ps ADR 99r. Robił może ktoś to już w takim silniczku ??? PZdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #325 Napisano 10 Kwietnia 2013 kolego kup sobie 55x150, będziesz miał spaw do czoła, tylko nie kupuj takiej z takim zarobieniem http://allegro.pl/bezkonkurencyjne-zlacze-elastyczne-peszel-i3121777018.html, kup sobie taką http://allegro.pl/zlacze-elastyczne-50x250mm-350-250-fischer-automot-i3096485757.html. dokładnie chodzi mi o zarobienie w środku, przypatrz się i będziesz wiedział o co chodzi. ta z pierwszego linku to wielokrotnie przepuszczała, zamów w sklepie, w ostateczności oddasz na gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #326 Napisano 11 Kwietnia 2013 Ten pierwszy ma tyle warstw, ze az dziwne aby przepuszczal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hepos Zgłoś #327 Napisano 11 Kwietnia 2013 Ta z drugiego linku nie sprawdzi się w TDI. Zbyt wysoka temepatura i ponoć szybko się przepala. W TDI złącze jest w komorze silnika, w benzyniakach pod samochodem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej 77 Zgłoś #328 Napisano 24 Kwietnia 2013 Ze względu na trudny dostep do siatki(pomiary) Mam pytanie do tych co wymieniali. w tej aukcji http://allegro.pl/lacznik-elastyczny-wydechu-wzmoc-fischer-50x100-i3193653238.html podany jest wymiar (fi) 51,3mm wydech z tego o wyczytałem to 55mm. Pytanie czy podejdzie ten łacznik do TDI AVF ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr76 Zgłoś #329 Napisano 24 Kwietnia 2013 Powinno podejść złącze elastyczne 55x105 firm np. HYDRA czy FISCHER lub BOSAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hepos Zgłoś #330 Napisano 24 Kwietnia 2013 Potrzebujesz taki : http://allegro.pl/lacznik-elastyczny-wydechu-vw-audi-fischer-55x105-i3093157032.html Ja go kupiłem na tej aukcji i nie mam zadnych zastrzeżeń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #331 Napisano 14 Maja 2013 Witam U mnie niestety winowajcą okazały się szklanki. Wymienie je same, wałek jest podobno w dobrym stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar0100 Zgłoś #332 Napisano 15 Maja 2013 Witam, u mnie zaczyna już bardzo pękać ten łącznik. Tzn całe druty już puszczają i jest od góry szczelina. Przez to słychać syk przy przyspieszaniu tak od 1500 do 2000 obr. Auto chyba też trochę moc traci i układ wydechowy chyba też lekko wibruje. Co ciekawe pierwsze oznaki odrywających drutów miałem 8 lat temu, gdy auto było kupione. Do teraz jakoś ten łącznik wytrzymywał, ale już czas na wymianę. Jak wygląda to kosztowo? Tam jest trudny dostęp. Jaka średnica musi być do TDI Avf? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #333 Napisano 15 Maja 2013 (edytowane) Łącznik to koszt około 50 zeta i 5 dych spawanie. A rozmiar to najlepiej jedź i niech ci sprawdzą. Ja do swojego brałem 200x55 ale mogłem też wziąć 200x50. To zalezy jak ci mechanik powie - co mu łatwiej podpasuje wspawać. Edytowane 15 Maja 2013 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar0100 Zgłoś #334 Napisano 15 Maja 2013 Ile ? 560 zł? Ja mówię o samym łączniku. Cena chyba 90-110zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #335 Napisano 15 Maja 2013 Sooory - literówka - "6" mi się razem wcisnęła 50 zeta łącznik kosztuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar0100 Zgłoś #336 Napisano 25 Maja 2013 Łącznik został wstawiony nowy i nadal jest ten sam świst przy dodawaniu gazu od ok. 1500-2000 obr, ale z reguły na zimnym, na ciepłym silniku już tak zanika. Nie wiem co jest tego przyczyną? Można z tym jeździć, ale nie wiem czy długo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieluś Zgłoś #337 Napisano 4 Czerwca 2013 Ja dzisiaj wymieniłem łącznik bo stary był pęknięty i pod koniec już nawet pierdział spalinami. Po wymianie przestało telepać silnikiem i cisza nastała. Wstawiłem trochę dłuższy bo zamiast 120 wskoczył 150mm. Co do światu to mam go też ale u mnie to świszczy turbina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszooo1990 Zgłoś #338 Napisano 7 Czerwca 2013 Witam Drogich forumowiczow..moze ja opisze swoj problem... u mnie wystepuja straszne drgania w zakresie obrotow jalowych na luzie... straszie wpada w rezonnans tlumik caly wydech mocno trzesie a ten lacznik rozciaga sie i sciaga.. czy to jego wina sa te wibracje.. i czy mozna go zaspawac...wyciac i wstawic zwykla rure. i powinno pomoc... i jak sprawdzic czy napewno sa to drgania przez lacznik..probwalem dociska ta zlacze i drgania w srodku ustepowaly... prosze o odpowiedz i9 pomoc.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAULENCJO18 Zgłoś #339 Napisano 7 Czerwca 2013 Ten łącznik elastyczny to właśnie jest po to by minimalizował drgania na tłumikach, rozciąga się i ściąga. Jakbyś go wywalił to cały układ wydechowy masz sztywny i od drgań mogło by się co nie co pourywać. Masz wszystkie tłumiki ori ? albo już po wymianie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszooo1990 Zgłoś #340 Napisano 7 Czerwca 2013 wszytskie tlumiki oryginalne.. tylko sluchaj on mi nigdy tak nie drgal.. a teraz zaczal i pojawily sie drgania wiecv mysle ze to jego wina.... nie raz zagladalem i nie bylo czegos takiego. tak wszystko jest w oryginale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach