Skocz do zawartości
Nol

Elastyczny łącznik rury wydechowej...

Rekomendowane odpowiedzi

Po prostu nie lubię prowizorek no i na wiosnę myślę sprzedać auto a nie chcę też komuś wciskać tandety bo to by było nieuczciwe tym bardziej że passek jest na prawdę zadbany i jeździ jak mało który z tych którymi miałem okazję jezdzić. Czytam teraz i zastanawiam się co by było gdybym wyciął katalizator i wstawił coś takiego http://allegro.pl/zamiennik-katalizator-audi-a4-a6-vw-passat-superb-i4561026460.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po prostu nie lubię prowizorek no i na wiosnę myślę sprzedać auto a nie chcę też komuś wciskać tandety bo to by było nieuczciwe tym bardziej że passek jest na prawdę zadbany i jeździ jak mało który z tych którymi miałem okazję jezdzić. Czytam teraz i zastanawiam się co by było gdybym wyciął katalizator i wstawił coś takiego http://allegro.pl/zamiennik-katalizator-audi-a4-a6-vw-passat-superb-i4561026460.html

 

A co z badaniem technicznym, pomyślałeś? Każdy diagnosta zwróci na to uwagę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co z badaniem technicznym, pomyślałeś? Każdy diagnosta zwróci na to uwagę.

 

Racja racja też o tym myślałem. W sumie gdy robię zawsze przegląd to pod maską patrzą na tabliczkę znamionową i sprawdzają numery, nie zauważyłem żeby patrzył na coś więcej, a od spodu i tak nie widać bo osłony pod silnikiem i skrzynią. Musze to przemyśleć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Każdy diagnosta zwróci na to uwagę.

 

Osobiście nie znam żadnego diagnosty który by miał chęć wnikać czy jest kat czy nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może tak Ci się trafia. Ja akurat mam dość częsty kontakt i wiem coś o tym. Już lepiej zrobić tak jak wielu chłopaków z tego forum robi. Wyciągają kata, wywalają bebechy i pustą puszkę wspawują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Opcja nie jest zła. Prosta robota. A kata się sprzeda i część kosztów się zwróci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w mieście jest kilka stacji diagnostycznych więc problemu nie powinno być. Jeden jedyny raz trafił mi się taki służbista który sprawdzał mi ważność gaśnicy :| potem na siłę szukał luzu w zawieszeniu którego nie mogło być gdyż wahacze były nowe, więc kazałem mu dokładnie pokazać gdzie widzi ten luz i wtedy powiedział że jednak się mu wydawało :D

Panowie dzięki za odpowiedzi, podjadę jeszcze do znajomego mechanika zobaczyć co doradzi i potem powiem jak to rozwiązałem i jaki efekt. Muszę poszukać tylko dobrej plecionki żeby nie rozleciała się po paru tygodniach i żeby tłumiła jak należy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie w mieście jest kilka stacji diagnostycznych więc problemu nie powinno być. Jeden jedyny raz trafił mi się taki służbista który sprawdzał mi ważność gaśnicy :| potem na siłę szukał luzu w zawieszeniu którego nie mogło być gdyż wahacze były nowe, więc kazałem mu dokładnie pokazać gdzie widzi ten luz i wtedy powiedział że jednak się mu wydawało :D

Panowie dzięki za odpowiedzi, podjadę jeszcze do znajomego mechanika zobaczyć co doradzi i potem powiem jak to rozwiązałem i jaki efekt. Muszę poszukać tylko dobrej plecionki żeby nie rozleciała się po paru tygodniach i żeby tłumiła jak należy.

 

Bierz ten zamiennik katalizatora, prosta wymiana, jeżdżę na takim już ładnych parę lat. Katalizator sprzedasz i część kosztów się zwróci. Autko odetchnie bez katalizatora. Na przeglądzie spalin się nie sprawdza w dieslu. Katalizatora również.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chłopaki na postoju jak mam włączona dmuchawę to czuć spaliny czy to przez tą plecionek?? mam chyba jeszcze taką oryginalna w swoim pasku.dzięki za odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MOze być przez plecionkę a moze i spaliny od tłumika wracają i śmierdzą. Ogólnie te silniki to euro 3 i dają smrodu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wracają i śmierdzą.

U mnie zauważyłem, że wracają tym tunelem którym puszczone są przewody paliwowe. Jeszcze nie rozwiązałem tego problemu, ale muszę przyjrzeć się tłumikowi środkowemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy zna ktoś może wymiary plecionki do b5 AFN, jaka średnica i długość ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanko: wiem ktoś może jaka jest długość oryginalnej plecionki w 1.8T AWT? chcę zmienić ale nie wiem jaką długość? mojej ori już dawno nie ma i nie wiem jaka była, obecna wytrzymała 2 lata.

Niektórzy piszą że lepiej dać dłuższą....ktoś inny opisywał że miał dłuższą i wymiana na krótszą dopiero pomogła ( z 150mm na 100mm długości) już nic nie wiem>>

Edytowane przez marecki3575

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ze względu że pada mi łącznik elastyczny postanowiłem przy okazji wywalić katalizator i wstawić rurkę w to miejsce.

Pytanie którędy wyciągnać katalizator? Dostęp do trójnika przy turbinie jest w miarę dobry ale z drugiej strony już tak kolorowo nie jest. Zdjęcie łapy skrzyni biegów ułatwi robotę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie ze względu że pada mi łącznik elastyczny postanowiłem przy okazji wywalić katalizator i wstawić rurkę w to miejsce.

Pytanie którędy wyciągnać katalizator? Dostęp do trójnika przy turbinie jest w miarę dobry ale z drugiej strony już tak kolorowo nie jest. Zdjęcie łapy skrzyni biegów ułatwi robotę?

 

Kolego odkryć 3 śruby od turbo i na środku taka złącze jeśli wszystko zrobi się luźne , to zacznij obkrecac i jednocześnie wyciągać do siebie .testowane wielokrotnie :)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

A i wiadoma sprawa ze wyciągasz filtr powietrza żeby ułatwić dostęp .tzn całą puszke:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że chodzi Ci o łączenie środkowego tłumika z katalizatorem?

Tak też się zastanawiałem bo patrząc na zapieczone śruby przy katalizatorze już wiem że nawet nie będe próbował ich odkręcać. Dremel i jazda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem że chodzi Ci o łączenie środkowego tłumika z katalizatorem?

Tak też się zastanawiałem bo patrząc na zapieczone śruby przy katalizatorze już wiem że nawet nie będe próbował ich odkręcać. Dremel i jazda.

 

dokladnie tak :hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem już po całej operacji. Odkręciłem dodatkowo rurkę od egr i dopływ oleju do turbiny bo wyciągałem całość w pojedynkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jestem już po całej operacji. Odkręciłem dodatkowo rurkę od egr i dopływ oleju do turbiny bo wyciągałem całość w pojedynkę.

 

bez tego tez da sie wyciagnac ;) ale mam nadzieje ze pomoglem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne dzięki bardzo dobry patent.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności