dev14 Zgłoś #101 Napisano 5 Marca 2013 jak pompa pada i auto przerywa przy przyspieszaniu to może mieć coś wspólnego, inaczej ma się to tyle co przedni koło do tylnego ... ale to nie temat o tym i skończmy ten off-top Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ana0706 Zgłoś #102 Napisano 19 Marca 2013 Witam, też mam problem słabych hamulców. Nie ma znaczenia czy depne mocno, czy słabo hamulce są cały czas nijakie, czyli prawie żadne. Zaznaczam, że zostały wymienione klocki hamulcowe, zestawy naprawcze do zacisków, płyn hamulcowy - nastepnie odpowietrzone hamulce. Dalej nic. Następnym tropem było serwo - też wymienione i dalej lipa. Pompa hamulcowa jest sprawna. Macie jakieś pomysły co to może być, że hamulce są tak słabe, ze boję się hamować....? Dodatkowo jutro będą sprawdzane jakieś przeody podciśnieniowe czy coś takiego i czy nie ma wody w odpływach akumulatora - w co wątpie, bo było to sprawdzane przy wymianie modułu komfortu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maaju Zgłoś #103 Napisano 19 Marca 2013 Dodatkowo jutro będą sprawdzane jakieś przeody podciśnieniowe czy coś takiego Nie zdziw się jak to będzie powód:) U mnie właśnie tak to wyglądało;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #104 Napisano 20 Marca 2013 Dodatkowo jutro będą sprawdzane jakieś przeody podciśnieniowe czy coś takiego i czy nie ma wody w odpływach akumulatora - w co wątpie, W wielu przypadkach to własnie brak podciśnienia odpowiada za słabe hamulce - więc od tego się głównie zaczyna poszukiwanie słabych hamulców. Nie masz zjawiska "twardego pedału"? Jeżeli tak to pompa VACUM do wymiany, lub uszczelnienie króćca podciśnienia - wada tych pomp. Króćce były zaciskane, zamiast zrobić je wkręcane (naprawa z wymianą króćców wkręcanych sprowadzała by się do jego wymiany - 15 minut roboty, koszt niewielki). Zakup pompy i jej wymiana - koszty ogromne. Inżynierowie z niemcowni . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #105 Napisano 25 Marca 2013 Witam, śpieszę z pytaniem na temat zacisku hamulca. Czy zacisk hamulcowy prawy przód z silnika 1.9 kombi passat b5, jest taki sam jak w 1.8 sedanie ? Bo mam okazje kupić szybko tanio i nie wiadomo czy taki sam by na durnia nie wyjsc ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #106 Napisano 25 Marca 2013 porównaj wyglądem czy są takie same. pierwszy model http://allegro.pl/vw-passat-b5-1-9-tdi-zacisk-przod-przedni-i3057928483.html i drugi model zacisku http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-przod-prawy-lewy-passat-b5-i3112402449.html widzisz różnice???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #107 Napisano 25 Marca 2013 w sumie siedze na antybiotyku, więc nie wiem co widzę haha. Ale tak szczerze, to dwa inne są jak widze... prawidlowa odpowiedź ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #108 Napisano 25 Marca 2013 jedne mają sprężynkę a drugie są w całości tym się różnią , pytanie tak z ciekawości czy zaciski są też odpowiednie do modelu tarcz 280,288 i kolejnego rozmiaru czy różnica jest tylko w klocku i jego wielkości okładzin ciernych ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radzio_77 Zgłoś #109 Napisano 25 Marca 2013 Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu, więc podepnę się tutaj. Mam troszkę inny problem, a mianowicie tarcze przednie w moim Pasku wytrzymują około 2 miesiące jakieś 3tys kilometrów. W grudniu kupiłem komplet Ferrodo tarcze po 2 tys. wyglądają jakby miały nalatane 10 razy tyle w lutym zmiana na Febi i znowu zaczyna bić. Czy luz na zaciskach klocków może krzywić tarcze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron Zgłoś #110 Napisano 4 Kwietnia 2013 witam, ech naczytałem się i nie znalazłem przyczyny defektu moich hamulców , co robić utopiłem 5 stów i dale kicha. naświetlę pokrótce mój problem : mam bardzo mięciutki pedał hamulca a wciskając go leci do spodu i hamowanie zaczyna sie dopiero na samym dole pomóżcie bo rozważam już drugiego mechanika ten pierwszy powiedział że to tak ma być a wcale z nim się nie zgadzam bo wcześniej hamulce były brzytew , co robić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #111 Napisano 4 Kwietnia 2013 co robić przeczytać dokładnie temat i sprawdzić wszystko co zostało napisane, ew. przekazać te informacje mechanikowi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #112 Napisano 4 Kwietnia 2013 mam pytanko , ogólnie z hamulcami niby nie mam problemu , jednak jadąc w trakcie deszczu śniegu lub jak jest mokro , odczuwam jak by opuznienie hamowania , poprostu wciskam pedal i dopiero po chwili hamuje , ale tylko podczas deszczowej i bardzo mokrej jazdy , troche mnie to wkurza i czy jest na to jakies lekarstwo ?? jesli ktos mial podobne problemy prosze o opinie i co z tym zrobic bo to chyba nie jest normalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho Zgłoś #113 Napisano 4 Kwietnia 2013 Czy kiedykolwiek wymieniałeś płyn hamulcowy w swoim paszczaku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #114 Napisano 4 Kwietnia 2013 mam pytanko , ogólnie z hamulcami niby nie mam problemu , jednak jadąc w trakcie deszczu śniegu lub jak jest mokro , odczuwam jak by opuznienie hamowania , poprostu wciskam pedal i dopiero po chwili hamuje , ale tylko podczas deszczowej i bardzo mokrej jazdy , troche mnie to wkurza i czy jest na to jakies lekarstwo ?? jesli ktos mial podobne problemy prosze o opinie i co z tym zrobic bo to chyba nie jest normalne nie wiem ile w tym prawdy ale tak mnie uczono że przy wodzie na tarczach/bębnach pierwsze hamowanie zawsze jest gorsze bo wodę klocek musi "ściąć" niż zacznie efektywnie hamować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #115 Napisano 5 Kwietnia 2013 druga rzecz, czy opony są na tyle dobre że tą siłę hamowania przeniosą na podłoże w trudnych warunkach (śnieg, deszcz...). Jak nie to może być lekki poślizg odbierany przez kierowcę jako słabe hamowanie a nie poślizg kół. U mnie np. jak jest mokro czy ślisko od śniegu to mam spokój ze stukaniem przegubów (chyba), nie ma obciążenia układu napędowego bo jest poślizg. Jak jest sucho to od razu się zaczyna symfonia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sanlee Zgłoś #116 Napisano 23 Kwietnia 2013 Witam Wymieniał ktoś tłoczki w zaciskach??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #117 Napisano 23 Kwietnia 2013 pisz w czym problem ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sanlee Zgłoś #118 Napisano 23 Kwietnia 2013 chodzi mi o rozmiary tłoczków - są jedne czy różne??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi48 Zgłoś #119 Napisano 26 Kwietnia 2013 (edytowane) W PD sprawdźcie podciśnienie jakie wytwarza pompa VACUM, bo w niej możecie mieć problem z siłą hamowania. :manga Edytowane 26 Kwietnia 2013 przez waldi48 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
locoparts Zgłoś #120 Napisano 28 Kwietnia 2013 Podepnę się pod temat. Panowie mam mały problem z hamulcami. Mianowicie wczoraj wymieniałem tarcze i klocki przód/tył. Z racji tego że wczoraj juź nie miałem chęci na testy,nie sprawdziłem działania/hamowania owych części. Dzisiaj po przejażdżce zaobserwowałem że przy próbie hamowania pedał leci w podłogę dopiero 2/3 naciśniecie powoduje że auto zaczyna hamować. Pytanie czy możliwe żeby hamulce sie zapowietrzyły ? Zaznaczam że nie wyciagałem tłoczków,ani nic z tych rzeczy. Płynu trochę musiałem odciągnąć bo stare heble były wysłużone. Na chwile obecną poziom płynu pod MAX. Czy po prostu odpowietrzyć układ może? Liczę na jakieś sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach