Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

jak pompa pada i auto przerywa przy przyspieszaniu to może mieć coś wspólnego, inaczej ma się to tyle co przedni koło do tylnego ...

 

ale to nie temat o tym i skończmy ten off-top

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ana0706

Witam,

 

też mam problem słabych hamulców. Nie ma znaczenia czy depne mocno, czy słabo hamulce są cały czas nijakie, czyli prawie żadne.

Zaznaczam, że zostały wymienione klocki hamulcowe, zestawy naprawcze do zacisków, płyn hamulcowy - nastepnie odpowietrzone hamulce. Dalej nic. Następnym tropem było serwo - też wymienione i dalej lipa. Pompa hamulcowa jest sprawna.

Macie jakieś pomysły co to może być, że hamulce są tak słabe, ze boję się hamować....?

 

Dodatkowo jutro będą sprawdzane jakieś przeody podciśnieniowe czy coś takiego i czy nie ma wody w odpływach akumulatora - w co wątpie, bo było to sprawdzane przy wymianie modułu komfortu.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dodatkowo jutro będą sprawdzane jakieś przeody podciśnieniowe czy coś takiego

Nie zdziw się jak to będzie powód:)

U mnie właśnie tak to wyglądało;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dodatkowo jutro będą sprawdzane jakieś przeody podciśnieniowe czy coś takiego i czy nie ma wody w odpływach akumulatora - w co wątpie,

W wielu przypadkach to własnie brak podciśnienia odpowiada za słabe hamulce - więc od tego się głównie zaczyna poszukiwanie słabych hamulców. Nie masz zjawiska "twardego pedału"? Jeżeli tak to pompa VACUM do wymiany, lub uszczelnienie króćca podciśnienia - wada tych pomp. Króćce były zaciskane, zamiast zrobić je wkręcane (naprawa z wymianą króćców wkręcanych sprowadzała by się do jego wymiany - 15 minut roboty, koszt niewielki). Zakup pompy i jej wymiana - koszty ogromne. Inżynierowie z niemcowni ;-) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, śpieszę z pytaniem na temat zacisku hamulca. Czy zacisk hamulcowy prawy przód z silnika 1.9 kombi passat b5, jest taki sam jak w 1.8 sedanie ? Bo mam okazje kupić szybko tanio i nie wiadomo czy taki sam by na durnia nie wyjsc ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

porównaj wyglądem czy są takie same.

pierwszy model http://allegro.pl/vw-passat-b5-1-9-tdi-zacisk-przod-przedni-i3057928483.html

 

i drugi model zacisku http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-przod-prawy-lewy-passat-b5-i3112402449.html

 

widzisz różnice????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie siedze na antybiotyku, więc nie wiem co widzę haha. Ale tak szczerze, to dwa inne są jak widze... prawidlowa odpowiedź ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedne mają sprężynkę a drugie są w całości tym się różnią , pytanie tak z ciekawości czy zaciski są też odpowiednie do modelu tarcz 280,288 i kolejnego rozmiaru czy różnica jest tylko w klocku i jego wielkości okładzin ciernych ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu, więc podepnę się tutaj. Mam troszkę inny problem, a mianowicie tarcze przednie w moim Pasku wytrzymują około 2 miesiące jakieś 3tys kilometrów. W grudniu kupiłem komplet Ferrodo tarcze po 2 tys. wyglądają jakby miały nalatane 10 razy tyle w lutym zmiana na Febi i znowu zaczyna bić. Czy luz na zaciskach klocków może krzywić tarcze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, ech naczytałem się i nie znalazłem przyczyny defektu moich hamulców , co robić utopiłem 5 stów i dale kicha. naświetlę pokrótce mój problem : mam bardzo mięciutki pedał hamulca a wciskając go leci do spodu i hamowanie zaczyna sie dopiero na samym dole pomóżcie bo rozważam już drugiego mechanika ten pierwszy powiedział że to tak ma być a wcale z nim się nie zgadzam bo wcześniej hamulce były brzytew , co robić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co robić

 

przeczytać dokładnie temat i sprawdzić wszystko co zostało napisane, ew. przekazać te informacje mechanikowi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko , ogólnie z hamulcami niby nie mam problemu , jednak jadąc w trakcie deszczu śniegu lub jak jest mokro , odczuwam jak by opuznienie hamowania , poprostu wciskam pedal i dopiero po chwili hamuje , ale tylko podczas deszczowej i bardzo mokrej jazdy , troche mnie to wkurza i czy jest na to jakies lekarstwo ?? jesli ktos mial podobne problemy prosze o opinie i co z tym zrobic bo to chyba nie jest normalne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy kiedykolwiek wymieniałeś płyn hamulcowy w swoim paszczaku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanko , ogólnie z hamulcami niby nie mam problemu , jednak jadąc w trakcie deszczu śniegu lub jak jest mokro , odczuwam jak by opuznienie hamowania , poprostu wciskam pedal i dopiero po chwili hamuje , ale tylko podczas deszczowej i bardzo mokrej jazdy , troche mnie to wkurza i czy jest na to jakies lekarstwo ?? jesli ktos mial podobne problemy prosze o opinie i co z tym zrobic bo to chyba nie jest normalne

 

nie wiem ile w tym prawdy ale tak mnie uczono że przy wodzie na tarczach/bębnach pierwsze hamowanie zawsze jest gorsze bo wodę klocek musi "ściąć" niż zacznie efektywnie hamować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

druga rzecz, czy opony są na tyle dobre że tą siłę hamowania przeniosą na podłoże w trudnych warunkach (śnieg, deszcz...). Jak nie to może być lekki poślizg odbierany przez kierowcę jako słabe hamowanie a nie poślizg kół.

 

U mnie np. jak jest mokro czy ślisko od śniegu to mam spokój ze stukaniem przegubów (chyba), nie ma obciążenia układu napędowego bo jest poślizg. Jak jest sucho to od razu się zaczyna symfonia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wymieniał ktoś tłoczki w zaciskach???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pisz w czym problem ... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi o rozmiary tłoczków - są jedne czy różne???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W PD sprawdźcie podciśnienie jakie wytwarza pompa VACUM, bo w niej możecie mieć problem z siłą hamowania. :manga

Edytowane przez waldi48

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat.

Panowie mam mały problem z hamulcami.

Mianowicie wczoraj wymieniałem tarcze i klocki przód/tył.

Z racji tego że wczoraj juź nie miałem chęci na testy,nie sprawdziłem działania/hamowania owych części.

Dzisiaj po przejażdżce zaobserwowałem że przy próbie hamowania pedał leci w podłogę dopiero 2/3 naciśniecie powoduje że auto zaczyna hamować.

Pytanie czy możliwe żeby hamulce sie zapowietrzyły ? Zaznaczam że nie wyciagałem tłoczków,ani nic z tych rzeczy.

Płynu trochę musiałem odciągnąć bo stare heble były wysłużone. Na chwile obecną poziom płynu pod MAX.

Czy po prostu odpowietrzyć układ może?

Liczę na jakieś sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności