Skocz do zawartości

miron

  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O miron

  • Urodziny 12.01.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Mirek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gromada koło Biłgoraja

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. cze ja założyłem na przód tarcze mikoda i klocki steinchofa za 380 zeta i jestem zadowolony dodam że mam te większe tarcze juz nie pamietam rozmiaru ale w każdym razie były średnicą większe
  2. miron

    Błąd 928 i 930

    Witam skoro jesteśmy przy zamkach ja z kolei mam taki problem że od strony pasażera przód nie zaswieca mi wewnątrz światła a po otwarciu drzwi z pilota zamyka z powrotem i jeszcze nie świeci lampka na spodzie drzwi dodam ze zamek był wymieniony , przypadkiem zalukalem ze w tej lampce nie ma masy czy jak podepne masę to wszystko wróci do normy?
  3. witam nie znalazłem nic konkretnego więc podepnę się po temat ,passat 1.9 tdi chcę wyciągnąć rozrusznik pomoże ktoś jak do tego się zabrać , czy lepiej z dołu czy może z góry ile śrób i takie tam szczegóły by wiedzieć co może mnie spotkać , pozdrawiam
  4. miron

    Czujnik deszczu

    Jak kupiłem to już nie działało a szybę wymieniłem prywatnie i ten żel był w zestawie
  5. miron

    Czujnik deszczu

    Najprawdopodobniej siadl ci ten żel który jest odpowiedzialny za wszystko ja tak miałem ale przy wymianie szyby założyliśmy nowy i to musi być dobry bo przy wcześniejszej wymianie został założony taki że nie było tak jak trzeba
  6. Ja osobiście mam zamontowane tarcze mikody i klocki steinhoffa i jestem zadowolony a wszystko w granicach 400-450
  7. miron

    Climatronic - błąd 4F9

    Witam a powiedzcie panowie jak skasować te błedy ? - - - - - aktualizacja - - - - - Bo ja tak miałem że wentylator od klimy pracował tylko wtedy gdy go ptraktowalwlem mlotkiem więc wymieniłem go na nowy nie pamietam ale ok stu paru zlotych polskich dałem
  8. miron

    Klimatyzacja - climatronic

    Powiem Ci z własnego doświadczenia że u mnie też nie działał po uruchomieniu klimy chociaż wbrew pozorom klima trochę chodziła nie bylo rewelacja ale istnieje możliwość że jak nie chodzi wentylator to można uszkodzić klime,ja swój potraktowalem młotkiem tylko jego drewnianą częścią i zaczął chodzić było to na krótką metę bo za chwilę był trup tak można było bawić się bez końca aż wymieniłem go na nowy
  9. Witam, panowie czy może ktoś mi wytłumaczyć krok po kroku jak to jest z programowaniem pilota do vw passat b5 2001 ,gdyż jestem prosty chłop ze wsi , zaznaczam iż mam 2 działające piloty z których jeden dziala słabiej , ten co chciałbym zaprogramować był już prawdopodobnie w innym aucie, bez użycia wagu,dzięki
  10. witam , panowie problemy z doładowanie bądź też z niedoładowanie nie zawsze leży po stronie zaworu n 75, przyczyna bynajmniej u mnie leżała po stronie zaworu turbiny ,, gruszka ,, tu link : http://allegro.pl/zawor-turbiny-gruszka-vw-golf-iv-passat-b5-1-9tdi-i5276075329.html
  11. oby pomoglo bo juz mam dosc ,szczegolnie po myciu zbiera sie po nogami pasazera ,o wynikach poinformuje pozdrawiam przedmowcow
  12. witam , mam pytanie czy da się podpiąć zasilanie świateł dziennych pod alternator, bo tak sobie myślę że gdy przekręcę zapłon to nie byłoby prądu na światłach a dopiero zapaliły by śię po podaniu prądu przez alternator , czy mógłby ktoś potwierdzić poją tezę i podać jaki to kabelek z alternatora się nadaje AUTO TO PASSAT B 5 1.9 TDI ,pozdrawiam
  13. witam panowie i panie , chciałem podzielić sie informacją odnośnie częstego wpadania w tryb awaryjny , jak wcześniej pisałem auto wpadało mi w tryb na początku gdy osiągnęło obroty w granicach 3 000 a potem poniżej 2 000. Cała procedura polegała na wymianie gruszki sterującej łopatkami w turbinie , tamta stara po prostu zacinała się, jest jeszcze jedna sprawa którą trzeba się zająć ale to może w przyszłości otóż jest do wymiany zawór n 75 czyli tak zwany konwerter ciśnienia który znajduje się przy turbinie, jeśli komuś to pomogło to cieszę się razem z nim bo z tym problemem borykałem się aż 4 lata pozdrawiam wszyskich
  14. witam , panowie powiem wam tak , może to jest za wcześnie na ocenę ale w poniedziałek byłem u mechanika w związku z częstym wpadaniem w tryb awaryjny, było tak że łapał tryb na obrotach po wyżej 3000 a ostatnio nawet na obrotach po niżej 2000 , i mechanik wyjął zawór n 75 potraktował go jakimś specyfikiem do czyszczenia , bez rozbierania zaworu i jak dotąd auto nie stwarza problemów,a inni pisali że mam problemy z kierownicami w turbinie, no ale podkreślam że może być za wcześnie na ocenę . Powiem że przed wizytą u mechanika auto zachowywało się jeszcze w ten sposób że jednego dnia można było go kręcić ma maxa i nic isię nie działo a drugiego dnia nie można było osiągnąć nawet tych upragnionych 3000 obrotów, pozdrawiam
  15. panowie ja mam podobny zawór jak n75 przy przepływomierzu powietrza co to za zawór i za co on odpowiada , passat b5 1.9 tdi AVB, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności