Peter87 Zgłoś #41 Napisano 12 Stycznia 2009 Jak ty przy 4 tys biegi zmieniasz to jak ma ci ciągnąć, pokręć do 6 i zobaczysz. wlasnie szkielu ja ja odlaczylem ale najwazniejsze jest to ze znalazlem chipa za 75 euro i niedlugo sie po niego wybieram i nic zlego sie nie dzieje ? moc i spalanie bez zmian ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość f-lucky Zgłoś #42 Napisano 12 Stycznia 2009 Jak ty przy 4 tys biegi zmieniasz to jak ma ci ciągnąć, pokręć do 6 i zobaczysz. Mój się kręci do 5500 tylko ;P A do 4000 go pokręciłem. bo w zamierzeniu nie chciałem go sprawdzać, tylko w miarę dynamicznie przyspieszyć, a jak zobaczyłem, że już 100km/h to jakoś tak miło się zrobiło na myśl o Pasiu. Dzisiaj do 5200 był kręcony i dawał radę. Ciekawy jestem, jaki ubytek oleju będzie po takiej jeździe, bo trochę mi go zabiera z paliwem ;P Fakt, że brakuje mu troszkę mocy, ale chyba jestem przewrażliwiony, bo jedzie całkiem całkiem Ciekawi mnie jeszcze tylko, jaką macie prędkość obrotową silnika przy 100km/h na 5-tym biegu. Ja około 2700 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielu Zgłoś #43 Napisano 12 Stycznia 2009 szkielu ja ja odlaczylem ale najwazniejsze jest to ze znalazlem chipa za 75 euro i niedlugo sie po niego wybieram ale to chyba ma negatywny wpływ na prace silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzechuNl Zgłoś #44 Napisano 12 Stycznia 2009 Spalanie hmmm na poziomie 17 l po miescie ale to automat ale to tylko do konca stycznia pozniej podlanczam ja spowrotem i montuje chipa myslalem jeszcze o walku 760 nowy i podniesieniu kompresji o 0.8 bara ale ide jeszcze na inne forum sie poradzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #45 Napisano 12 Stycznia 2009 Dziś sprawdzałem u siebie, od 4200 zaczyna przyspieszać przy 4800 robi sie ciekawie nie wiem kiedy mija od 5000 do 6000 a koło 6400 przyjemnośc sie konczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzechuNl Zgłoś #46 Napisano 12 Stycznia 2009 Ja w swoim nie mam obrotomierza a niedlugo manual Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peter87 Zgłoś #47 Napisano 12 Stycznia 2009 Dziś sprawdzałem u siebie, od 4200 zaczyna przyspieszać przy 4800 robi sie ciekawie nie wiem kiedy mija od 5000 do 6000 a koło 6400 przyjemnośc sie konczy a Ty masz 9A czy 2E ?? ja przed chwila sprawdzalem, 100 na godzine i 2.900 obrotow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #48 Napisano 12 Stycznia 2009 Dziś sprawdzałem u siebie, od 4200 zaczyna przyspieszać przy 4800 robi sie ciekawie nie wiem kiedy mija od 5000 do 6000 a koło 6400 przyjemnośc sie konczy 16-to zaworówka ma trochę inna charakterystykę pracy ale 2E przy tych obrotach też dobrze jedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peter87 Zgłoś #49 Napisano 12 Stycznia 2009 16-to zaworówka ma trochę inna charakterystykę pracy ale 2E przy tych obrotach też dobrze jedzie no wlasnie tak zwatpilem jaki ma sens porownywanie .. 2E mysle optymalnie niewiele wiecej niz 5,5 jak komus zalezy na maxymalnym wyzylowaniu, i od 3 tysiecy juz jest przyjemnie, ten silnik ma dol calkiem nisko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MsKondri Zgłoś #50 Napisano 16 Stycznia 2010 a sprawdzaliście rozpęd do 100 km/h w ile sekund zrobicie 2e ? ja, kombi, 2 osoby, 0-100 km/h w 17s. ? Bo nie wiem co mam walnięte. Jak wam sie zbiera ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mozik1 Zgłoś #51 Napisano 18 Stycznia 2010 witam. moje urządzenie po wymianie czujnika spalania stukowego, ustawienia zapłonu i demontażu klapy antywybuchowej zza przepływki kręci kółkami jeszcze na trójce. felga 16" i test jeszcze przed sezonem zimowym. po wymianie tego czujnika kilku "rajdowcom" popsułem humor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #52 Napisano 18 Stycznia 2010 moje urządzenie po wymianie czujnika spalania stukowego A troszkę więcej info, kupiłeś nówkę czy używkę i za ile? Jak zdiagnozowałeś że stary padł, mierzyłeś zapłon , oporność czujnika czy po prostu go odłączyłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P-Bolo1 Zgłoś #53 Napisano 19 Stycznia 2010 No właśnie ja też mam pytanie o ten czujniczek. U mnie czasem traci moc na benie i na gazie. I wygląda że coś z nim nie tak bo jak podpinam VAG'a to mam zawsze błąd tego czujnika. Ciekawe jaka cena? No i czy używke da sie jakoś sprawdzić (pomierzyć). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MsKondri Zgłoś #54 Napisano 19 Stycznia 2010 (edytowane) No właśnie ja też mam pytanie o ten czujniczek. U mnie czasem traci moc na benie i na gazie. I wygląda że coś z nim nie tak bo jak podpinam VAG'a to mam zawsze błąd tego czujnika. Ciekawe jaka cena? No i czy używke da sie jakoś sprawdzić (pomierzyć). To przez czujnik by sie auto nie zbierało tak jak powinno ? który to jest i jak wygląda ? w którym miejscu ? Bo u mnie straszny muł sie zrobił .. Edytowane 19 Stycznia 2010 przez MsKondri Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #55 Napisano 19 Stycznia 2010 w którym miejscu ? Bo u mnie straszny muł sie zrobił .. Wtyczka powinna być obok filtra oleju-trzy piny a sam czujnik jest pod króćcem z czujnikami temp. Ponoć jak sprawny to opóźnia zapłon (detonacje) o jakieś 4-6 stopni, więc jeśli jest sprawny to za wielkiego wpływu na przyspieszanie nie powinien mieć, więc na chłopski rozum jego działanie powinno siE odczuć przy jeździe na wysokim biegu z małą prędkością. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb5 Zgłoś #56 Napisano 19 Stycznia 2010 BTW.. Jeździłem wielokrotnie 2E w B3 i wnioski są następujące.. Wg książki 2E swoje 115KM ma przy 5400 a 166Nm przy 3200.. Widać, że jest to motor który lepiej się czuje u dołu z resztą jak większość silników z 2 zaworami na cylinder.. ale.. jako, że dużo takim kilometrów przejeździłem to: leci prawie 200, jest sens kręcić go mniej więcej do 5800-6000 chociaż dużo razy ode mnie dostawał do odcięcia i nie ma jakiegoś drastycznego spadku mocy i momentu nie mniej jednak szkoda mi go było. Miał 440tys przelotu i na 10k dolewać trzeba było około 500-700ml oleju także było ok.. Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MsKondri Zgłoś #57 Napisano 19 Stycznia 2010 jego działanie powinno siE odczuć przy jeździe na wysokim biegu z małą prędkością. Działanie, czyli jak auto powinno sie zachowywać ? Miał 440tys przelotu Ja dopiero 280k km 10k dolewać trzeba było około 500-700ml oleju eh, na 3tys/1l oleju. To miałeś lepszy motor.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #58 Napisano 19 Stycznia 2010 na forum duzo ludzi ma 2E i wieksza liczba tych uzytkownikow raczej sobie go chwali, ja jednak gdybym mogl to zrobilbym swapa chodzi mi o wolne obroty i szarpanie na biegu bez gazu za sprawa pewnie przeplywki (wlasnie szukam juz drugiej ) a tak na powaznie to dzisiaj jadac do Zielonej Gory jechalo za mna ciemne b3 i widac bylo wyraznie ze chcial byc przede mna nie wiem jaki mial motor ale szedl za mna rowno ale rady mi nie dal pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MsKondri Zgłoś #59 Napisano 20 Stycznia 2010 gdybym mogl to zrobilbym swapa Ja widział bym pod maską 1.4TSI 122KM. Pomarzyć można. Troche by trzeba było. Wiem ze silnik z osprzętem z 4tys. + skrzynia 3tys. a dalej to nie wiem co by tam było. Elektryka itd. i dalej tak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koksik997 Zgłoś #60 Napisano 20 Stycznia 2010 (edytowane) GrzechuNl Mówisz że odpiołeś sonde. A ja mam lpg z bingo i zczytuje z lambda. A niedawno wysypął mi się katalizator, auto było zmulone - musiałem wydech rozebrac i powyciągać płytki ceramiczne bo zapchało rurę. Aktualnie mam samą bańke od katalizatora, pustą w środku bez ceramicznego wkładu. A sonde mam właśnie w kacie. Zostawić tak jak jest teraz czy próbować wstawiać strumienice i wspawać do niej sonde, a jak z ciśnieniami w ukł. wydechu, ogień ze spalania nie spali mi sondy? Czy jak odepnę sonde jak będzie z resztą działania silnika/ czujniki które biorą z niej sygnał. itd Może akurat da się coś porobić z sondą, może by lepiej chodziło? a ma ktoś jakieś foto jak po wywaleniu klapki antywybuchowej wygląda dolot? Edytowane 20 Stycznia 2010 przez koksik997 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach