Skocz do zawartości

GrzechuNl

  • Liczba zawartości

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O GrzechuNl

  • Urodziny 17.09.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Den Haag

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1993
  1. no tak tylko ze ja mam iskre i jest tez napisane: Jeśli będzie, to zwarcie w komputerze. to co ja mam jakis komputer sterujacy wymienic czy cewke ? bo juz sam nie wiem a samochod stoi
  2. Takie jeszcze mam pytanko bo mierzylem cewke tak jak kolega Napisal : Zdejmij wtyczkę z cewki, w miejsce czarnego przewodu podłącz +12V (np za pomocą przewodu zakończonego wąską wsuwką - pasuje na szerokość do styku), w miejsce brązowego masę i dopiero wtedy zmierz napięcie na środkowym i pozwieraj go do masy. Jeżeli nie będzie iskry to moduł kiszka. A u mnie jest tak ze na srodkowym wychodzi 8,5 v tzn ze cewka walnieta czy cos innego ?
  3. Przewod jest luzny ale czujnik bedzie nowy w poniedzialek i moze to cos zmieni. A jak nie to nie mam pojecia bo juz wszyscy mechanicy rozkladaja rece;/ a ta dysza wolnych obrotow czy cos takiego gdzie to jest ?
  4. czyli musze wymienic go ? zatankowalem napewno dobre paliwo a chcialbym dodac ze na wolnych obrotach faluje i przy dodaniu gazu nie zbiera sie tak jakby sie zastanawial no i filter paliwa wymieniony pierscienie wymienione 7 tys temu wiec na 100 % moge wyeliminowac pierscienie uszczelniacze
  5. Bylem na komputerze podlaczyli mi vaga i wyskoczyl tylko blad przepustnicy czy tam potencjometra ale powiedzial ze to blad przejsciowy i ze wszystko bedzie dobrze a kopci dalej ;/ no i dodam ze sada tez dobra
  6. Mam taki problemik ze swoim passatem poniewaz na gazie pod analizatorem spalin wszystko jest dobrze a na benzynie leje w rure nie przepala i kopci ma za duza dawke paliwa ? jak ja zmniejszyc /
  7. To co musze go koniecznie odprężyć ? nie moge mu doladowac kompresji np max 0,8 bara ? A z chlodzeniem oleju wiem, ida tu bardzo dobre przewody chlodnicze do podstawy filtra oleju ktory jest chlodzony, ale chlodnica oleju tez bedzie niezbedna:) Mialem taka w Mk1 gti ktorym wyladowalem w rowie
  8. ok czyli juz wszystko wiem, montuje sobie turbo i blof off i ostatnie pytanko o ile moge podniesc max kompresje w swoim 2e ? Pozdrawiam
  9. Jak nie reguluje ? to co sie zaklada zaby nie wytworzylo sie wysokie cisnienie ? od turbo do przepustnicy jezeli jest zamontowany to nie pozwala na wytworzenie sie wysokiego cisnienia http://pl.wikipedia.org/wiki/Zaw%C3%B3r_upustowy
  10. Oki dzieki tylko ze ja szukalem regulowanego i nie moglem znalezc dlatego pytam poniewaz chcem uzupelnic swoja niewiedze i pod koniec stycznia zaczac wszystko
  11. Wiem co chcem zrobic chcem wycisnac z tego silnika maxa i zastanawiam sie co bedzie lepsze ale bedzie chyba ecu master bo bardziej mozna go podkrecic. Jak wyciagne z niego maxa to opisze to na forum Pozdrawiam
  12. Ja w swoim nie mam obrotomierza a niedlugo manual
  13. Chcialbym założyć turbo do mojego passata napedzane poprzez pasek klinowy i szukam tak juz dłuższy czas zaworu upustowego w granicach upustu 0,8 - 1,5 bara i czy istnieje taki wogole bo nigdzie go chyba nie ma :633: ?
  14. A cos takiego jak np http://allegro.pl/item525958583_chip_do_golf_passat_vento_ibiza_cordoba_benzyna.html tez podejdzie czy lepiej to co kolega polecil ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności