Jump to content

passatb5

  • Content Count

    244
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About passatb5

  • Birthday 01/21/1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Koszalin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 2.8 V6 193KM (ACK) 4x4
  • Rok produkcji
    1998
  1. W Etce jest masakra - jest kila tego także nie wiem... BTW ostatnio jestem często przejazdem we Wro
  2. No a jakie mogą być opcje? Jeśli masz 312-ki nowe to powienien hamować jak posrany.. Albo zapowietrzony układ albo pompa.. Ile to zmienić płyn i odpowietrzyć układ - niedużo roboty i koszty nieduże a nie pytać "setki" razy.. Ja u siebie mam chyba też 282,5mm na zjechanych już ATE a hamuje jak głupi..
  3. G163 to będą czujniki halla: nr 13 i 17 na zdjęciu: Na czerwono są 13-ki a na niebiesko 17..
  4. Widzę grube wyniki spalania tutaj.. Powiem tak: - normalna jazda na trasie do 120-130km/h - spalanie okło 8l - dynamiczna i bardzo dymaniczna jazda w trasie - na 50l zrobiłem jakieś 460km czyli wychodzi 10l z hakiem a przejechałem ten dystans w około 4h w Polsce tylko, że nocą.. - miasto w zależności od nogi od 10 do 15-16l spokojnie Tyczy sie to manuala przedliftowego... Pzdr
  5. Nie wiem jak Ty jeździsz ale mi się nie udało przekroczyć nigdy 20 w mieście w zimie przy ciagłym butowaniu...
  6. No i chodzi przede wszystkim jak cztery cylindry - i teraz pytanie czy przez to przyśpieszenie filmu czy to faktycznie 4 gary..
  7. Dość powszechny problem.. Kiedyś u ojca w B3 to się działo.. U mnie dwa razy się to zdarzyło na około 1 sekundę ale wymieniałem pająk od kierunków... Widziałem kiedyś jeszcze to samo u znajomego w B4 z pierwszych lat produkcji. Raczej nie ma to nic wspólnego z zawilgoceniem, bo wszystkie przypadki działy się ostrym latem..
  8. Dlatego napisałem, że zostaje tylko sprężarka.. Tak sądziłem, że sprzęgło elektromagnetyczne będzie jakieś "super proste" ale chciałem się upewnić, bo nie wiedziałem jak do końca działa.. Chciałem, zdjąć to całe co zaznaczyłem i myślałem, że zostanie tam jakiś mały bolec no ale trudno.. Poza tym, żeby dostać się do sprężarki do VR6 to graniczny chyba z cudem..
  9. Niestety niewiele mi to pomogło.. Myślałem, że da się zdjąć całe to a nie tylko zewnętrzną część.. No nic zostaje cała sprężarka..
  10. A myślisz, że pompa jest tam chociaż trochę podobna? Aaa.. Nie mogę tego znaleźć, masz linka?
  11. Pytanie za milion złotych.. Jak zdjąć to koło/sprzęgło elektromagnetyczne (zwał jak zwał) z pompy klimatyzacji? Odkręciłem tą nakrętkę jedną na środku ale to za chiny nie chce zejść. To jest jeszcze czymś przykręcone czy mam to na chama zdejmować? Z góry dzięki za pomoc od wtajemniczonych.. :dolamam
  12. Przede wszystkim nie ma co stawiać obok siebie Audi A6 i Audi A8, bo to dwa zupełnie inne auta. A8 to typowa limuzyna z klasy wyższej i owszem można porównać ją z S-klasą czy np. BMW 7 ale odpowiednikiem A6 jest E-klasa. Dlatego niech twój szef zdefiniuje najpierw z jakiego segmentu szuka auta. Segment F (A8, S-klasa itp.) to najwyższa luksusowa klasa osobówek a segment E to tzw. segment "premium" czyli de facto "dopieszczone" auta klasy średniej. Moim zdaniem zacząłbym najpierw od wybrania właśnie segmentu auta a dopiero potem szukał spośród dostępnych "produktów" i przebierał dopiero na końcu między kwestiami technicznymi. No chyba, że kluczem do tego wyboru były kwestie wizualne auta. Jeśli chodzi natomiast o reprezentatywność to wiadomo, że A8 w porównaniu do A6 wygląda na sporo większe a no i właśnie trzeba by także zdefiniować samemu względem siebie do jakiego auta pasuje, jaki mam gruby portfel i jak mi idzie w biznesie. To tak samo jak usytuowanie samochodów w segmentach. Takie jest moje skromne zdanie
  13. W sumie przez 2 lata użytkowania VR-a nie zdarzyło się nic takiego, co by uniemożliwiło mi jazdę poza jedną rzeczą.. Mianowicie raz jak jechałem poczułem zapach świeżej benzyny. Instynktownie się zatrzymałem i zacząłem szukać wycieku. Nie wiem czemu zacząłem od silnika (pewnie dlatego, że czuć to było tylko na włączonym Climatronicu) ale to była trafna diagnoza. Okazało się, że opaska węża paliwowego do listwy wtryskowej poluźniła się no i paliwo lało się na pasek wielorowkowy. Parę dni później ten wąż wysrał się w innym miejscu to się wkurzyłem i go zmieniłem całego. Tylko to..
  14. Trzymam Was za słowo chłopaki Jak nie to wpie****
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy