Skocz do zawartości

mozik1

  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mozik1

  • Urodziny 02.12.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ostrowiec Św.

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1992
  1. dzięki. kupiłem CNL - będzie jakaś katastrofa, czy spektakularne osiągi? . tylko taka była dostępna od ręki na miejscu i z jakąś gwarancją. pozdrawiam
  2. witam. wysypała mi się skrzynia CES passat b3 2E. którą z wymienionych kupić, żeby nie było większych różnic: AYK, CGY, CNL, CRU?
  3. witam. czy przepływomierz 037906301C da się zastąpić 028906301 passat b3 2.0 2E? może jakieś inne patenty? pozdrawiam
  4. mozik1

    Woda w bagażniku

    witam. jeśli chodzi o sedana to u mnie ciekło przez taką plastikową zaślepkę na łączeniu słupka tylnego z błotnikiem. pozdrawiam
  5. witam. jak ktoś potrzebuje to mam uchwyt do benzyny ze sprężyną wersja bez klimy oraz uchwyt do tdi z klimą.przełożyć pręt z napinaczem i po problemie. info 607511204 pozdrowionka
  6. tylko zaciski alu. u mnie siędzą z golfa IV już prawie trzy lata. jeśli dobrze pamiętam to w zaciskach alu jest inna średnica gwintu, a przewód elastyczny ma trochę inną konstrukcję. kupiłem w sklepie do golfa IV. jakieś 20-30 pln sztuka. najlepiej kupić w komplecie ze śrubką
  7. mozik1

    Woda w srodku

    u mnie ciekło przez obudowę filtra pyłkowego
  8. ori sprężyny tył w sedanie są z cieńszego drutu. w swoim sedanku mam z kombi i jest bajkowo. z sedana do kombi nie polecam zamiany
  9. ja swoją klapę w przepływce dotarłem papierem ściernym i działa jak oryginał
  10. chłodnicę taką ja piszesz adoptowałem do mojego B3 motor 2E od B3 VR6 oraz belkę pod chłodnicę od B4 i odciąłem dolne mocowania w belce, a otworki mocujące wywierciłem. chłodnica z VR-a ma wyjścia wody z drugiej strony, więc i węże inne muszą być
  11. witam. w moim autku też stukało tylko na wybojach. sprawdzałem zawiechę sam i jeszcze dwóch mechaników. wszystko ok. przez przypadek złapałem za zacisk hamulca przód i to on tak stukał na prowadnicach, po wymianie jest cisza.
  12. jeśli na postoju też słychać to taczej górne mocowania
  13. witaj uchwyt kompresora i alternatora jest inny. napinacz jest inny jeśli obecnie masz wąskie paski osprzętu to jeszcze kpl kół wału korbowego, nie muszą być z tłumikiem drgań, ja mam z 1,8 ABS i jest ok, dodatkowo pompa wspomagania musi mieć 11mm większe odsadzenie(przy wąskich paskach - pompa z vento 1,8 ABS lub mądry tokarz podkładka jak u mnie), troche trzeba przerobić napinanie paska wspomagania. u mnie jeszcze trzeba było podmienić belkę pod chłodnicą, bo z VR-a miałem wyższą. przewody wodne od chłodnicy (wyjścia z chłodnicy z drugiej strony) kompresor kręci się w przeciwną stronę i ma odwrotne mocowanie przewodów klimy. na koniec to jeszcze ładne otworki w ścianie grodziowej musisz wyciąć. nie wiem jak z wiązką elektryczną, bo moja klima to manual i pasowała. to chyba tyle jak coś to pytaj. pozdrawiam
  14. witam. też adoptowałem klimę z vr-a do swojego drania. kompresor z vr-a kręci się w przeciwną stronę niż w 4- cylindrach. inny jest też uchwyt mocowania kompresora u siebie musiałem też zmienić wąż bo nie pasowało mi mocowanie przy kompresorze. chłodnica wody od vr-a ( w moim zestawie) jest wyższa i musiałem też zmienić belkę pod chłodnicą na taką z B4. i jeszcze trzeba sobie ładne otworki powycinać na ścianie grodziowej. p.s. mam uchwyt do alternatora i kompresora z 1,9 tdi pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności