Skocz do zawartości

raff216

  • Liczba zawartości

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O raff216

  • Urodziny 05.08.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    rafal
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    mazury

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1993
  1. lebow ma racje.Te silniki tak mają.Dlatego zaniepokoił mnie fakt ten.Ale gdy naprawiłem przepływomierz wszystko wróciło do normy.Dobrze że zblokowało klapę w przepływomierzu a nie uszkodziło płytki.makumba50/ prawda jest taka że miałem lenia by zmienić te przewody WN.Ale jak ktoś posiada gaz to chyba podstawa.Tylko co roku musze je wymieniać.A przebiegi nie są duże.I cena kabli tez :PZastanawiam się teraz czy zamontować 3 świece żarowe w obiegu małym,po to by szybciej dogrzać silnik zimową porą.A posiadam zamontowany alternator 120A.
  2. świece wymienione na jedno elektrodowe moim skromnym zdaniem sa najlepsze niż 3-ki. Kable zmienione i wybuchu nie ma.Wcześniej jak był wybuch to to olewałem ale teraz nie będę bo zapłon musi być sprawny
  3. Sprawa rozwiązana.Papier ścierny nie sprawdził się.Musiałem centralnie w ośkę przypierniczyć kawałkiem pręta i młotkiem.Teraz chodzi wspaniale i oby więcej żadnych takich wybuchów.
  4. tak przepływka z zabezpieczeniem na wypadek wybuchu.a wybuchy niestety z winy kabli WN.wszystko gra i trąbi.przełożyłem przepływke od innego paska i wszystko działa.nawet przy korku oleju jest poprawa.Silnik rozszczelnia sie jak było wczesniej.rozebrałem swoja i sie zablokowała klapa co jest w srodku.teraz kombinuje jak zrobić by nie szurała o scianke
  5. rozbierałem przepływke w celu zdiagnozowania mechanicznego zniszczenia i blaszka jest cała.Tak samo ten wąs co łapie dane z powietrza.Ale to nie oznacza że jest sprawny.Silnik krokowy wyczyściłem.Dziś przekładke zrobie i zobaczymy czy to napewno to co drogie to szybko siada
  6. OK jutro to zrobie bo mam możliwość przełożenia kilku rzeczy z identyko auta.Czy to może być wina przepływomierza z tym korkiem oleju co pisałem wyżej??Jakoś mi to się mija z celem
  7. domyślałem się że raczej nie potrzeba przepływki do gazu.No ale co z tym korkiem oleju że nie ma różnicy czy zakręcony czy nie.I z tą zdjętą rurą za przepływomierzem oczywiście praca na benzynie??skoro odłączę wtyczke to silnik gaśnie.
  8. Witajcie.Naczytałem sie i nic sie nie dowiedziałem.Otóż miałem niedawno wybuch gazu na zimnym silniku.Od tamtej pory gaśnie gdy dojezdzam do krzyżówek lub na jałowym wcisne pedał przyspieszenia i puszcze.Nie trzyma obrotów tylko gasnie.Tyczy się tego na benzynie i gazie.Dzisiaj próbowałem coś zdziałać i tak:Benzyna -odpiołem kabel od przepływki to zgasł.Na gazie tego nie ma.I chyba raczej nie potrzebuje.Odpiołem krokowca zgasł na benzynie i gazie.sprawdziłem dolot to nie widziałem zadnych nieszczelności.Rure dolotową zdjołem i przyłożyłem ręke to sie dusił silnik.tylko zastanawia mnie to dlaczego przepływka nie reagowała silnik pracował normalnie.Odkręciłem korek wlewy oleju to nic sie nie zmieniło z pracą silnika.A powinno bo wcześniej przed wybuchem reagował.Natomiast separator oparów benzyny czy jak on tam sie nazywa .Ten co jest obok obudowy filtra powietrza.Słychać pstrykanie jak wkrece jego na wysokie obroty.Może i to normalny objaw.Auto odpala bez problemu i przyspiesza.dusi sie na wolnych obrotach a raczej ich nie trzyma.
  9. przejezdziłem na lożysku jakies 2 lata bo wyło.teraz noga poszła w podłoge i przynajmiej komplet sprzegła wymienie.Naszczęście nie zowaliło kurpusu skrzyni. A co do wymiany sprzęgła czy musze zachować jakieś srodki ostrożności czy ustawienia??
  10. panowie podłącze się do tematu.Ale raczej chciałbym wiedzieć krok po kroku co zrobić by wymienić sprzęgło.W moim aucie.Jedni piszą że trzeba opuszczać silnik,inni że wystarczy odkręcić wsio co blokuje skrzynie i pod jakimś kątem ją wytargać.Może jakiś opis już istniejący jest którego nie znalazłem??Wiedząc co i jak po kolei zaoszczędzę trochę czasu i 300zł w kieszeni.Pomożecie??
  11. panowie podłącze się do tematu.Ale raczej chciałbym wiedzieć krok po kroku co zrobić by wymienić sprzęgło.W moim aucie.Jedni piszą że trzeba opuszczać silnik,inni że wystarczy odkręcić wsio co blokuje skrzynie i pod jakimś kątem ją wytargać.Może jakiś opis już istniejący jest którego nie znalazłem??Wiedząc co i jak po kolei zaoszczędzę trochę czasu i 300zł w kieszeni.Pomożecie??
  12. dzięki za szybką odp.Z mojej str. temat zakończony
  13. Jestem już po usunięciu usterek z tą zawiechą :)Do rzeczy...........luz na sworzniu wahacza lewym/luz na piaście koła lewego.Jednak prawda co piszą inni.Jak robisz wahacze to na kanale a nie podnośniku.Dobrze nie był osadzony i skakał góra/dół.Z kołem było gorzej bo musiałem dokręcić nakrętkę piasty z ok 2 metrową rurą.Bałem się że zerwę gwint.Mam pytanie dotyczące silnika jaki posiadam. 2.0 8V 115KM. Czy ten silnik jest kolizyjny po zerwaniu paska czy nie??zdania są podzielone i nie mogę uzyskać konkret odp.......
  14. auto wręcz zajebi......cię sie prowadzi nie licząc szarpania sprzęgła.Ale na dniach jak będę jezdził swoim radiowozem to obadam na kanale czy sworzeń wahacza jest na miejscu.lebow nie wierze że w ciagu jednego dnia padł przegub bo do wczoraj nie było tego odgłosu.To co miałem to zlikwidowałem.Ale ten stuk powala na nogi.słuchać tak że ludzie obracają się i patrzą co rozkaraczyło się heheheh .Może i faktycznie musze dociągnąc śrubę od sworznia.Jak to się mówi nie ma co gdybać tylko działać.Jak obadam to napiszę co było lub co jest.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności