Gutierrez Zgłoś #361 Napisano 27 Października 2010 Pakiety dodatkowe na pewno będą, ale niech to nie zmyli nikogo. Cena "podstawy" została odpowiednio skalkulowana, a potem klient się cieszy, że za 1200 zł ma bi-xenony, roletę elektryczną z tyłu i jakieś inne duperelki. Oni tam naprawdę solidnie myślą jak nas wszystkich wydoić i póki co, udaje im się to znakomicie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olekot13 Zgłoś #362 Napisano 27 Października 2010 (edytowane) mialem ta "przyjemnosc"(bylem poprostu w pracy) byc na "premierze" B7 na Mondial de l'Automobile 2010 - Paris i powiem wizualne wrazenie szczegolnie R-line jest ok, i z tego folderu co rozdawali wynika ze wersje highline zamieniono na carat czyli trendline,comfortline,carat(moze to kwestia regionalna) a ceny od 23900e do 39410e plus pakiety OD 690e do 2750e ten pakiet najdrozszy nazywa sie TECHNO sklada sie na niego RNS+CAMERA+BI-XENON i LED+LANE ASSIST,guzik odpalania i reczny przeniesli kolo drazka skrzyni biegow, w sedanie fajne jest otwieranie klapy tylnej trzeba machnac noga pod zderzakiem i sie otwiera to fajny bajer , hak na guziczek tez ok,a CC tez sa 3 wersje CC,Carat,Carat Edition, ceny od 29750e do 44630e Edytowane 28 Października 2010 przez olekot13 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi-r Zgłoś #363 Napisano 27 Października 2010 Zobaczymy jak już będą w slonach. Zdjęcia nigdy nie oddają rzeczywistości w 100%. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #364 Napisano 27 Października 2010 Jeśli chodzi o te wszystkie gadżety to odwalili dobrą robotę, teraz można będzie wpakować naprawdę wiele "ułatwiaczy i umilaczy". Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtekcc Zgłoś #365 Napisano 27 Października 2010 Tapicerki drzwi od CC:) Szkoda, że środek tak niewiele się zmienił... Ale wreszcie dostępny będzie pasek z V6TDI pod machą...... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jamal_2005 Zgłoś #366 Napisano 27 Października 2010 Jeśli chodzi o te wszystkie gadżety to odwalili dobrą robotę, teraz można będzie wpakować naprawdę wiele "ułatwiaczy i umilaczy" Teraz tak wszyscy mowia ze fajnie, jak wyjdzie w praniu ze nie dopracowali tego czy tamtego i zacznie sie sypac jak w B6 to wszyscy zaczna psioczyc tak jak na 3C. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olekot13 Zgłoś #367 Napisano 27 Października 2010 Ale wreszcie dostępny będzie pasek z V6TDI pod machą. narazie w katalogach z wrzesnia 2010 nie jest dostepny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #368 Napisano 27 Października 2010 Przeglądając te zdjęcia mam nieodparte wrażenie, że gdzieś już ten kokpit widziałem.... Hmmm pomyślmy. Mam Audi A4 B7 w 2004 już taki miało. Niemalże identyko poprowadzona listwa przez środek kokpitu. Teraz Audi poszło dalej, a Passat przejął kokpit od Audi. Szkoda. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #369 Napisano 28 Października 2010 Mnie najbardziej nie pasuje ten przód od polo ,teraz Passat otrzyma miano auta dla kapelusznika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poldeczek1 Zgłoś #370 Napisano 28 Października 2010 Ale brzydal !!! Widzialem kiedys rysunki projektowe tu u nas ns forum to tam byl piekny a tu takie cus? Fe ciekawi mnie czy bedzie to b7 czy b6 lift? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #371 Napisano 28 Października 2010 Pewnie tak jak z B5 z rocznika 2001-2005. Najpierw było to B6, a jak wyszedł aktualny passek to zrobiło się B5 FL. Ten pewnie na początku będzie B7, a później spadnie do B6 FL... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #372 Napisano 28 Października 2010 Prawda jest taka ze jest kiepski - nie wiem jak oni w VW podjęli decyzję o takim przodzie. I znając VW pewnie jakość plastików w środku będzie gorsza niż w Golfie - po jakimś czasie bedzie trzeszczało skrzypiało itd. Taki fajny wózek a takie wady... z klasy lowend! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olekot13 Zgłoś #373 Napisano 28 Października 2010 prawie jak nowy PHAETON Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #374 Napisano 28 Października 2010 co to KIA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #375 Napisano 28 Października 2010 mam nieodparte wrażenie, że gdzieś już ten kokpit widziałem skoda octavia vrs wygląda baaaaaardzo podobnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmielu90 Zgłoś #376 Napisano 29 Października 2010 No są brzydkie ta passki, gorsze o niebo od B6-tek wygląda jak POLO-PASSAT Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #377 Napisano 29 Października 2010 Nie jest źle. To film z testu na autoweek.tv Co innego zdjęcia, co innego samochód w ruchu. [ame] [/ame] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #378 Napisano 29 Października 2010 Nie jest źle. Dokładnie. Jest tragicznie.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bochaczyk Zgłoś #379 Napisano 29 Października 2010 Na niemieckiej stronie już konfigurator i podane ceny - już od 24425 EUR. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #380 Napisano 29 Października 2010 Dokładnie. Jest tragicznie.... Popieram ;)Polo ryjek mnie rozwalił ,ciekawe jak będzie wersja r-line wyglądać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach