Skocz do zawartości

Wojtekcc

  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Wojtekcc

  • Urodziny 05.11.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B6 CC 1.8 TSI 160KM
  • Rok produkcji
    2010
  1. Ok, już dobrze dobrze:manga Audi A4 B8, A6 C6 i A8 D3 już to mają więc kolejny jest passat. Tak do końca nie wiem co nazywasz laniem wody zarówno w temacie DPF jak i w tym temacie. Nic tu nie ma niestworzonego i niesamowitego czego by nie było już w autach koncernu VW. Również daleki jestem od lania wody, wolę nic nie pisać niż wymyślać wierutne bzdury. Otwórz się deko na wiedzę, nie ograniczaj się do poziomu B6 to zrozumiesz, że to co napisałem do tej pory wcale nie jest wyssane z palca. Ale jak mniemam do ciebie to nie trafi, a szydzić to potrafisz oj potrafisz... I nie strasz jakąś kompanią, która to miałaby mnie wytropić bo nie wiesz z kim rozmawiasz, trochę szacunku i ogłady...
  2. Nie, nie będę więcej pisał bo po co, sam możesz zostać na forum i twoja własna obecność ci wystarczy. Dzięki za linka, dam znać odpowiednim ludziom, może się tym zajmą skoro jeszcze nikt tu nie zajrzał... Pracowałem w mercedesie, teraz siedzę w VW i nadzoruję tych mózgów z ASO tak dla informacji...
  3. Widzę, że uraziłem honory wielkich zjadaczy umysłów, przepraszam, już nie będę kończę tym samym bo widzę, że już wiecie absolutnie wszystko...
  4. Trafiłeś w dychę Oczywiście, że tak, ale takie miejsca jak fora są kontrolowane. Tak było na forum mercedesa c klasy W203. Parę osób zaczęło wywalać informacje z WIS (odpowiednik ELSA) Do sieci, do tego doszedł ktoś, kto handlował częściami oryginalnymi mercedesa, dostali wezwanie do sądu o jakieś rozpowszechnianie informacji bez zgody firmy mercedes-benz, a Pan handlujący częściami musiał zamknąć interes bo naruszał zasady "zdrowej konkurencji" Coś w tym rodzaju może nastąpić. Uważasz, że lepiej byłoby, gdybym tego wszystkiego nie psiał?? W ASO wam tego nie powiedzą, skasują za czyszczenie filtra 1000zł strasząc koniecznością jego wymiany, a tak naprawdę podepną auto pod komputer na 30 minut za co właściwie nie powinni liczyć złamanej złotówki. Doskonale wiem jak działa każde ASO VW. W ASO można zrobić jakiś przegląd olejowy, nic z napraw bo potrafią jeszcze zrobić parę przekrętów na dany samochód bez wiedzy klienta. 100% marży na większości części. Jak chcecie coś wiedzieć na temat działania ASO chętnie odpowiem. Mogę pomagać, ale na PW, nie oficjalnie. Nie chcę, żebyście mnie uważali za jakiegoś wizjonera/wariata bo taki nie jestem, piszę tylko to, co wiem w temacie, ale nikt nie jest nieomylny.
  5. Taka sama. Metoda "nożna" gdy przeoczymy moment dolania płynu do zbiorniczka jest dosłownie ŚMIERCIONOŚNA jak ktoś wyżej napisał. Odpowietrzyć można najlepiej i najdokładniej w warsztacie gdzie mają pompę elektryczną do przetłaczania płynu...
  6. Myślę, że to info nie wynika z tego, że gdzieś to wyczytał itp. tylko z tego, że grzebie przy VW i doszedł do tego własnymi siłami. Pogrzebałem nieco w różnych papierach, prawie wszystkie silniki z zasilaniem CR można oczyszczać na postoju. Skanów ani zdjęć tych papierów nie mogę zamieścić dla informacji publicznej ponieważ są to dokumenty poufne.
  7. Sprawa ma się jasno, w żadnym passacie B6 nie ma opcji sygnalizowania zużycia tylnych klocków, takie rozwiązanie było, ale w fazie projektowania. System będzie prawdopodobnie seryjnie w nowym B7 Opcja wpisania grubości klocka jest nieaktywna, zwracam honor szary
  8. Klocek hamulcowy nie trze o tarczę gładko, inaczej mówiąc, z poślizgiem tylko wpada w rezonans. Mocno ciśniesz w hamulec?? Jeżeli masz oryginalne klocki+tarcze to dziwne, ale jeżeli masz jakieś zamienniki to bardzo częsty efekt tego, że np. tarcza jest twarda, a klocek miękki lub na odwrót...
  9. Do wymiany klocków tylnych w B6 na upartego nie jest potrzebny żaden sprzęt diagnostyczny:) Pewnie zaraz napiszesz, że to niemożliwe chociaż może wiesz... Nie wnikam:) Zgromadzenie info może potrwać kilka dni z racji tego, że potrzebuję akurat samochód na konkretną naprawę, ale nie omieszkam napisać.
  10. Pisałem o PRZEKŁADNI, nie skrzyni biegów. Proszę czytać ze zrozumieniem, kolega ma w końcu 4motion i ma sobie takową przekładnię z tyłu silnika... No dzięki ci człowieku:)
  11. Jakich chcesz dowodów?? Mogę spróbować zrobić wydruki stron procedury, ale nie wiem czy to nie jest poufne... No i muszę zapchać jakieś audi bo w nich 3.0 tDI to na pęczki:)
  12. poldeczek1 Jeśli już zajdzie konieczność opuszczenia zawiasu to nie odkręcaj ani końcówek drążków ani sworzni wahaczy, wózek po odkręceniu od budy opuści ci się wraz z maglownicą na tyle, że wleziesz tam cały:) P.S będziesz to sam robił??
  13. Jeśli działasz VAS'em to jest możliwość wpisania grubości klocka, ale nikt tego nie robi bo to zwyczajnie "zbytek łaski":) VAG'a nie używam już właściwie do niczego chociaż czasami jest niezbędny...
  14. Jakbyś założył nową przepływkę to może i coś by tam dało, używka już daje inne wartości niż nowa, zaowocuje to lampką check i trybem awaryjnym, nowa po pewnym czasie też może zdechnąć...
  15. Właśnie pukanie to początki luzu w przegubie, w którym kule zaczynają się dopiero "kwadracić":) Później zaczyna się stukanie, później strzelanie, później.... Przegub wypada?? Wszelkie atrakcje przedniego napędu jeszcze przed nami:D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności