theOne Zgłoś #461 Napisano 21 Listopada 2010 No właśnie, skodzie dają 1.8 tsi i 4x4... Fajna by była opcja 1.8 tsi + dsg + 4motion. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #462 Napisano 21 Listopada 2010 Do porównania wzięli mój samochód, wszystko identyczne oprócz felg . Ale szczerze na niektórych zdjęciach B7 wygląda dużo dużo lepiej i nowocześniej... Jedynie na ostatnim bardzo niekorzystnie. Kiedyś gazety bąkały, że to co teraz miało premiere, ma być 3 lata, czyli gdzieś w 2014 coś na nowej płycie, ciekawe czy tak będzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaveli Zgłoś #463 Napisano 21 Listopada 2010 a ja nie żaluje ze kupilem jedna z ostatnich b6. brak xenonow az do lutego - beznadziejna sprawa. cena poszla w gore, we wnetrzu zmian nie wiele. bylem w salonie, ogladalem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #464 Napisano 21 Listopada 2010 Ciekawe czym się kierowali spece z VW ze zlikwidowali dwie górne szufladki lub jedną jak ktoś ma klawiaturę od telefona. W nowym tego nie ma. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matee Zgłoś #465 Napisano 21 Listopada 2010 Ostatnie zdjęcie z tego skanu podsumowuje moje przemyślenia co do tego faceliftingu który ma za wszelka cenę upodobnić Passata do nowego DNA marki bez gruntownego przeprojektowania go. B6 jak dla mnie wygląda nie dość, że równie świeżo to po prostu lepiej! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #466 Napisano 21 Listopada 2010 Ale za to jest zegarek... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaveli Zgłoś #467 Napisano 21 Listopada 2010 przeniesienie recznego na konsole to tez sredni pomysl wg mnie... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi-r Zgłoś #468 Napisano 21 Listopada 2010 To jest naszczęście tylko kwestia gustu. Mi sedan nie leży, za to kombi jest OK. Podobają mi się też te elektroniczne bajerki: - aktywny tempomat - side assist - asystent świateł drogowych - w końcu elektryczna klapa bagażnika - nowe zegary z MFA itp. Ciekawe czy da się bardziej obniżyć fotele co mnie osobiście wkurza w B6 i czy dadzą wspomniane już 4Motion w 2.0TFSI bo dla mnie tylko taki silnik ma sens. (3.6 skutecznie wybija mi z glowy nasz rząd) I trzeba poczekać na ksenony i nową navi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #469 Napisano 21 Listopada 2010 Ale za to jest zegarek... Jak w Mercedesie S-Klass, hehe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #470 Napisano 21 Listopada 2010 Wnętrze ładniejsze, zegary identyczne, tylko komputer z kolorowym ekranem. Tempomat-mam zwykły i nie umiem z tym jeździć, nie w PL Czy elektryczna klapa nie była dostępna w B6? Mi też B6 podoba się bardziej, ale na tych zdjęciach B7 wygląda wyjątkowo dobrze, a B6 niby r-line, ale skrzywdzili małymi kołami, widzę tutaj minimum 17" Le Mans Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #471 Napisano 21 Listopada 2010 Ciekawe czym się kierowali spece z VW ze zlikwidowali dwie górne szufladki lub jedną jak ktoś ma klawiaturę od telefona. pewnie trzymali tam zegarek, teraz masz na wierzchu i nie trzeba go wyciagac z szufladki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi-r Zgłoś #472 Napisano 21 Listopada 2010 przeniesienie recznego na konsole to tez sredni pomysl wg mnie... To chyba słuszna droga. Do tej pory był on w dość dziwnym miejscu. Teraz jest razem z Auto Hold'em Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #473 Napisano 21 Listopada 2010 przeniesienie recznego na konsole to tez sredni pomysl wg mnie... Moim zdaniem pomysł nie tyle trafiony, co trzeba sobie zadać pytanie co za pajac go wymyślił w miejscu, gdzie jest w b6? Gorzej to już tylko renault wymyśliło z włącznikiem tempomatu pod podłokietnikiem. W końcu przycisk wędruje tam gdzie każdy kierowca szuka hamulca ręcznego i gdzie jest w innych autach grupy vag, tych co oczywiście już mają elektromechaniczne hamulce. Wszystko kwestia przyzwyczajenia, Ty się już pewnie przyzwyczaiłeś do miejsca, gdzie masz w b6, ale jest tylko jedno słuszne miejsce, gdzie kierowca szuka odruchowo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #474 Napisano 21 Listopada 2010 Ale noga pod zderzak + keyless to prawdziwy bajer. Chciałbym takie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #475 Napisano 21 Listopada 2010 Ale noga pod zderzak + keyless to prawdziwy bajer. Chciałbym takie parę lat i będą próbować to zakładać do b6 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek1302 Zgłoś #476 Napisano 22 Listopada 2010 No właśnie, skodzie dają 1.8 tsi i 4x4... Fajna by była opcja 1.8 tsi + dsg + 4motion. 4motion brakuje przede wszystkim w 2.0 TSI. przeniesienie recznego na konsole to tez sredni pomysl wg mnie... Tylko B6 miał hamulec w tak dziwnym miejscu. Wszystkie Audi i BMW mają tradycyjnie w okolicach drążka zmiany biegów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasil Zgłoś #477 Napisano 22 Listopada 2010 (edytowane) Ostatnie zdjęcie z tego skanu podsumowuje moje przemyślenia co do tego faceliftingu który ma za wszelka cenę upodobnić Passata do nowego DNA marki bez gruntownego przeprojektowania go.B6 jak dla mnie wygląda nie dość, że równie świeżo to po prostu lepiej! po obejrzeniu zdjęć z tego artkółu widać porównanie i zgadzam się z tobą. B6 wygląda lepiej, szczególnie z przodu. ale i tak B3 najfajniejsze hehe. oczywiście o gustach się nie dyskutuje. mi najbardziej podoba się B3 kombi i B6 CC lub kombi. jakoś te B7 nie trafia do mnie Edytowane 22 Listopada 2010 przez wasil Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaveli Zgłoś #478 Napisano 22 Listopada 2010 w ten sposob na to nie patrzylem - moze macie racje. swoja droga, szkoda ze ten hamulec nie jest zwyklym hamulcem na tylne kola. czasem by sie przydal,zeby zawrocic na raz na waskiej drodze. a tak trzeba sie zatrzymwac i na trzy. i z tego wzgledu dla mnie moglby byc gdziekolwiek - tam gdzie jest teraz wg mnie jest ok- przynajmniej nikt go nie wcisnie 'przypadkiem' podczas jazdy (dziecko, pies, pijany kumpel). za to np wlacznik awaryjnych, wolabym zeby byl nisko jak jest np bmw e 36, przy lewarku zmiany biegow. niuanse Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi-r Zgłoś #479 Napisano 23 Listopada 2010 W czasie jazdy możesz sobie ręczny wciskac do woli i tak nie zablokuje Ci kół, nawet na śniegu - sprawdzałem :-) Teraz nawet BMW 5 ma ręczny w guziku A awaryjne w b7 są niżej niż w b6 bo pod radiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #480 Napisano 23 Listopada 2010 U mnie ręczny blokuje... Jak nacisnę krótko to blokuje na krótko i odbija. Jak nacisnę i trzymam to koło blokują się na stałe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach