Skocz do zawartości
DanSanders

nowy Passat B7 A.D. 2010

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie, skodzie dają 1.8 tsi i 4x4... Fajna by była opcja 1.8 tsi + dsg + 4motion.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do porównania wzięli mój samochód, wszystko identyczne oprócz felg :D. Ale szczerze na niektórych zdjęciach B7 wygląda dużo dużo lepiej i nowocześniej... Jedynie na ostatnim bardzo niekorzystnie. Kiedyś gazety bąkały, że to co teraz miało premiere, ma być 3 lata, czyli gdzieś w 2014 coś na nowej płycie, ciekawe czy tak będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja nie żaluje ze kupilem jedna z ostatnich b6. brak xenonow az do lutego - beznadziejna sprawa.

cena poszla w gore, we wnetrzu zmian nie wiele. bylem w salonie, ogladalem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czym się kierowali spece z VW ze zlikwidowali dwie górne szufladki lub jedną jak ktoś ma klawiaturę od telefona. W nowym tego nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie zdjęcie z tego skanu podsumowuje moje przemyślenia co do tego faceliftingu który ma za wszelka cenę upodobnić Passata do nowego DNA marki bez gruntownego przeprojektowania go.

B6 jak dla mnie wygląda nie dość, że równie świeżo to po prostu lepiej!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale za to jest zegarek...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeniesienie recznego na konsole to tez sredni pomysl wg mnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest naszczęście tylko kwestia gustu.

Mi sedan nie leży, za to kombi jest OK.

Podobają mi się też te elektroniczne bajerki:

- aktywny tempomat

- side assist

- asystent świateł drogowych

- w końcu elektryczna klapa bagażnika

- nowe zegary z MFA itp.

 

Ciekawe czy da się bardziej obniżyć fotele co mnie osobiście wkurza w B6 i czy dadzą wspomniane już 4Motion w 2.0TFSI bo dla mnie tylko taki silnik ma sens. (3.6 skutecznie wybija mi z glowy nasz rząd)

 

I trzeba poczekać na ksenony i nową navi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale za to jest zegarek...

 

Jak w Mercedesie S-Klass, hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wnętrze ładniejsze, zegary identyczne, tylko komputer z kolorowym ekranem. Tempomat-mam zwykły i nie umiem z tym jeździć, nie w PL :) Czy elektryczna klapa nie była dostępna w B6? Mi też B6 podoba się bardziej, ale na tych zdjęciach B7 wygląda wyjątkowo dobrze, a B6 niby r-line, ale skrzywdzili małymi kołami, widzę tutaj minimum 17" Le Mans :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciekawe czym się kierowali spece z VW ze zlikwidowali dwie górne szufladki lub jedną jak ktoś ma klawiaturę od telefona.

 

pewnie trzymali tam zegarek, teraz masz na wierzchu i nie trzeba go wyciagac z szufladki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przeniesienie recznego na konsole to tez sredni pomysl wg mnie...

To chyba słuszna droga. Do tej pory był on w dość dziwnym miejscu. Teraz jest razem z Auto Hold'em

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przeniesienie recznego na konsole to tez sredni pomysl wg mnie...

Moim zdaniem pomysł nie tyle trafiony, co trzeba sobie zadać pytanie co za pajac go wymyślił w miejscu, gdzie jest w b6? Gorzej to już tylko renault wymyśliło z włącznikiem tempomatu pod podłokietnikiem.

W końcu przycisk wędruje tam gdzie każdy kierowca szuka hamulca ręcznego i gdzie jest w innych autach grupy vag, tych co oczywiście już mają elektromechaniczne hamulce.

Wszystko kwestia przyzwyczajenia, Ty się już pewnie przyzwyczaiłeś do miejsca, gdzie masz w b6, ale jest tylko jedno słuszne miejsce, gdzie kierowca szuka odruchowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale noga pod zderzak + keyless to prawdziwy bajer. Chciałbym takie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale noga pod zderzak + keyless to prawdziwy bajer. Chciałbym takie
parę lat i będą próbować to zakładać do b6 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No właśnie, skodzie dają 1.8 tsi i 4x4... Fajna by była opcja 1.8 tsi + dsg + 4motion.

4motion brakuje przede wszystkim w 2.0 TSI.

przeniesienie recznego na konsole to tez sredni pomysl wg mnie...

Tylko B6 miał hamulec w tak dziwnym miejscu. Wszystkie Audi i BMW mają tradycyjnie w okolicach drążka zmiany biegów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ostatnie zdjęcie z tego skanu podsumowuje moje przemyślenia co do tego faceliftingu który ma za wszelka cenę upodobnić Passata do nowego DNA marki bez gruntownego przeprojektowania go.

B6 jak dla mnie wygląda nie dość, że równie świeżo to po prostu lepiej!

 

po obejrzeniu zdjęć z tego artkółu widać porównanie i zgadzam się z tobą. B6 wygląda lepiej, szczególnie z przodu. ale i tak B3 najfajniejsze hehe. oczywiście o gustach się nie dyskutuje. mi najbardziej podoba się B3 kombi i B6 CC lub kombi. jakoś te B7 nie trafia do mnie

Edytowane przez wasil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w ten sposob na to nie patrzylem - moze macie racje.

swoja droga, szkoda ze ten hamulec nie jest zwyklym hamulcem na tylne kola.

czasem by sie przydal,zeby zawrocic na raz na waskiej drodze. a tak trzeba sie zatrzymwac i na trzy.

i z tego wzgledu dla mnie moglby byc gdziekolwiek - tam gdzie jest teraz wg mnie jest ok- przynajmniej nikt go nie wcisnie 'przypadkiem' podczas jazdy (dziecko, pies, pijany kumpel).

 

za to np wlacznik awaryjnych, wolabym zeby byl nisko jak jest np bmw e 36, przy lewarku zmiany biegow. niuanse ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W czasie jazdy możesz sobie ręczny wciskac do woli i tak nie zablokuje Ci kół, nawet na śniegu - sprawdzałem :-)

Teraz nawet BMW 5 ma ręczny w guziku :-(

A awaryjne w b7 są niżej niż w b6 bo pod radiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie ręczny blokuje...

Jak nacisnę krótko to blokuje na krótko i odbija.

Jak nacisnę i trzymam to koło blokują się na stałe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności