Skocz do zawartości
DanSanders

nowy Passat B7 A.D. 2010

Rekomendowane odpowiedzi

b7 jest ladniejsze od b6

 

kolego miało być ładniejsze

- bo taki miał być passacik i ten jest piękny po prostu przepiękny brak mi słów by to określić :dobrze

 

 

61ae792a71a800a8.jpg

 

ale na szczęście wyszło tak :dupablada

 

 

vwpassatmigas201026.jpg

 

 

A mialo byc tak pieknie !!!

 

Powiem tak zmiany kosmetyczne prócz przeniesieniu kilku przycisków i zamontowanie zegarka zamiast szufladek (mi by ich brakowało) delikatnym lifcie przodu i tylu nic się nie zmieniło podejrzewam ze 70 % części będzie pasowało z b6

to tak jak jest z b5 i b5 lift ale tam lift wyszedł fajnie a tu nie bardzo

nie ma kompletnej zmiany bryły ani wnętrza tak jak to miało miejsce w b6

Edytowane przez poldeczek1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może skończmy już dyskusje na temat tego czy to lift czy nie.

 

Czy to, że będą pasować części z b6 to wada? Moim zdaniem zaleta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ma szans. 180-190 KM i wszystkie pieniądze. Do tego hałaśnik się z niego robi straszny.

 

seat%20leon%2018tsi%20160km.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi się podoba, te światełka i halogeny. Chociaż sam Grill mógłby zostać z B6. Z tyłu nie mam żadnych zarzutów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

profil volvo S80, tył skoda superb, przód Passat Lingyu

 

ale za 2 lata jak się opatrzy to i się spodoba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziki_pl - a co to za hamownia była? O ile wiem oni mają taką zwykłą hamownię inercyjną i może to być błąd pomiaru wynikający z kalibracji.

Jedź gdzieś na obciążeniówkę i porównaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dziki_pl - a co to za hamownia była? O ile wiem oni mają taką zwykłą hamownię inercyjną i może to być błąd pomiaru wynikający z kalibracji.

Jedź gdzieś na obciążeniówkę i porównaj.

 

To nie moj wykres. Ale 1.8 tsi wypluwaja wlasnie w serii okolice 180KM, nie widzialem jeszcze wykresu na 160KM.

 

Inna hamownia, seryjny:

18tsi.jpg

 

Obciazeniowka po programie:

octavia18tsi.jpg

 

Wiecej chyba wykresow nie ma sensu wklejac.

 

To tez nie sa moje wykresy, ale jak widac 180KM w tym silniku w serii nie jest czyms wyjatkowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolega sebek1302 czy Ty kiedykolwiek jechałeś insignią 2.0 Turbo 4x4 ? Bo chyba nie wiesz co mówisz ! Spalanie w tym samochodzie to abstrakcja ! 22 l/100 km przy normalnej jeździe ! Poza tym zawieszenie w cale nie jest takie rewelacyjne. Poczytaj sobie forum insigni to będziesz wiedział o co kaman.

Jeśli chodzi o Passata 2.0 TSI to pali o 40% mniej niż Insignia i tyle w tym temacie

Tak. Nie na tyle długo by określić spalanie tego silnika, ale wystarczający aby ocenić prowadzenie i motor. W wersji SPORT, bo taką jechałem jest naprawdę dobre (twarde), także jeśli chodzi o frajdę z jazdy insignia w tej konfiguracji jest jak najbardziej ok. Za to bardzo rozczarował mnie Mondeo, jest miękki - za miękki jak na forda, przez co dużo traci na prowadzeniu. Złotym środkiem jest właśnie passat, choć ja zdecydowanie wole zawieszenie Sportline, ale to już moje indywidualne upodobania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego dziki_pl, nie patrz prosżę na wykresy z firmy kreatormocy (czyli V-tech) bo oni są kreatorami wykresów a nie programów,

wgrywają gotowce (robione w v-tech katowice)

 

EOT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba szkoda jechać takim OT ale kiepski tuner, a za takiego ja uważam min. V-Tech zrobi Ci i 500KM, a że dojedziesz tylko do barmy Twój ból.

Dlatego ja mówię o rozsądnych przyrostach mocy nie powodujących spłynięcia aluminium do wydechu.

 

A co to B7 żeby nie było całkiem OT. Wiecie coś o tej automatycznej blokadzie dyferencjału XDS? Co to? Jak to działa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co to B7 żeby nie było całkiem OT. Wiecie coś o tej automatycznej blokadzie dyferencjału XDS? Co to? Jak to działa

 

Szukałem na ten temat,

wychodzi na to ze jest to kolejna już ewolucja EDS

tym razem już pracujaca na podstawie czujników ESP i jeszcze trochę innych bajerów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie dziś odwiedziłem salon VW w Sosnowcu i miałem okazję pooglądać nowego PASSATA na żywo.

 

Otóż pierwsza myśl jaka mi się nasuwa to to że tego auta nie można oceniać po zdjęciach w prasie i necie. Ono na żywo wygląda zupełnie inaczej i robi niesamowite wrażenie. Po pierwsze jest zdecydowanie bardziej potężne niż to wygląda na fotach , po drugie jest albo robi wrażenie bardzo szerokiego przy nim B6 to krasnoludek przynajmniej wizualnie.

Po kolejne przód auta widoczny okiem widza czyli z wysokości około 175-180 cm wygląda masakrycznie agresywnie, dynamicznie i elegancko za razem. Dla mnie jak przechodziłem obok AUDI A4 i A6 to PASSAT B7 wymiata AUDI pod dywan zarówno A4 jak i A6. On z zewnątrz sprawia wrażenie większego od A6 po prostu jego front wygląda mega szeroko i super dynamicznie do tego dodam że przy tym cudnie elegancko i dystyngowanie.

Jak patrzyłem na foty to cóż stwierdzałem ładne auto ale bez reweli ale w przypadku VW najczęściej tak jest że rewela jest dopiero na żywca i tu się nie zmieniło B7 wygląda rewelacyjnie i zrobił na mnie ogromne wrażenie, więc radzę się wstrzymać z komentarzami do momentu aż każdy zobaczy go na żywca z bliska. Zmiana zdania w 95% przypadków gwarantowana.

Tył auta na filmach wydawał mi się dziwny a na żywo jest doskonały i nie mam mu już nic do zarzucenia. Jak tak dalej pójdzie to VW wyprzedzi stylistycznie AUDI. Moim zdaniem nowe DNA VW to genialny pomysł De Silvy.

 

Reflektory przednie są w 3 konfiguracjach: zwykłe gładkie z typowi obecnie dla VW przetłoczeniami (wyglądają rewelacyjnie) kolejne też niby zwykłe ale z okrągłymi pierścieniami wewnątrz (średnio wyglądają) i Bixenony z diodami LED wyglądają super. Ale powiem szczerze że jakbym miał kupować to mogły by być nawet te zwykłe byle nie te pośrednie, albo te najtańsze albo te najdroższe.

 

Jak ktoś się przymierza do kupn albo jest takim maniakiem jak ja to polecam wizytę w salonie i obejrzenie na żywo potem już się nie chce zdjęć oglądać bo wyglądają inaczej niż na żywca, wypatrzają wygląd tego auta. Na fotach nie widać tego dynamizmu i tego agresywnego i eleganckiego przodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba szkoda jechać takim OT ale kiepski tuner, a za takiego ja uważam min. V-Tech zrobi Ci i 500KM, a że dojedziesz tylko do barmy Twój ból.

Dlatego ja mówię o rozsądnych przyrostach mocy nie powodujących spłynięcia aluminium do wydechu.

 

Dwa kolejne nie sa z kreatora. Jesli nie chcecie uwierzyc w 220KM z 1.8 wasz problem, zadna porcja wykresow nie przekona.

 

A co to B7 żeby nie było całkiem OT. Wiecie coś o tej automatycznej blokadzie dyferencjału XDS? Co to? Jak to działa?

 

Tak jak od dawna w skodach, b6 to ma? Czyli hamowanie szybszego kola.

'XDS isn't a mechanical differential, but rather an all-new version of the EDL (electronic differential lock) system that uses the braking system. Whereas EDL would sense wheel-spin and apply brakes to the front wheels to stop it, XDS can now much more accurately control a single wheel spinning (like the inside front wheel under hard acceleration in a turn). "

http://www.integrityvw.com/2009/10/what-is-xds-on-mkvi-gti.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba szkoda jechać takim OT ale kiepski tuner, a za takiego ja uważam min. V-Tech zrobi Ci i 500KM, a że dojedziesz tylko do barmy Twój ból.

Dlatego ja mówię o rozsądnych przyrostach mocy nie powodujących spłynięcia aluminium do wydechu.

 

Dwa kolejne nie sa z kreatora, jeden z obciazeniowki. Jesli nie chcecie uwierzyc w 220KM z 1.8 wasz problem, zadna porcja wykresow nie przekona. Ze wzgledu na roznice w realnej mocy do 2.0tfsi biorac pod uwage cene 1.8 jest bardzo ciekawym wyborem.

Ale w b7 2.0 to juz chyba mlodsze 2.0 widzac po mocy.

 

A co to B7 żeby nie było całkiem OT. Wiecie coś o tej automatycznej blokadzie dyferencjału XDS? Co to? Jak to działa?

 

Tak jak od dawna w skodach, b6 to ma? Czyli hamowanie szybszego kola.

'XDS isn't a mechanical differential, but rather an all-new version of the EDL (electronic differential lock) system that uses the braking system. Whereas EDL would sense wheel-spin and apply brakes to the front wheels to stop it, XDS can now much more accurately control a single wheel spinning (like the inside front wheel under hard acceleration in a turn). "

http://www.integrityvw.com/2009/10/what-is-xds-on-mkvi-gti.html

Edytowane przez dziki_pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dwa kolejne nie sa z kreatora. Jesli nie chcecie uwierzyc w 220KM z 1.8 wasz problem, zadna porcja wykresow nie przekona.

 

Kończąc OT, nie twierdze ze 1.8 nie da się zrobić zdrowo na 220,

bardziej ma zastrzeżenia do Kreatora, gdyż oni kręcą wały i oszukują klientów

 

(mnie tez oszukali)

 

EOT

 

Wracajac do B7

EDL/EDS czyli aktualnie XDS, to bardzo fajna sprawa szczególnie w dieslach która pozwala na nie zrywanie przyczepnosci kół przednich, a dokładnie wyrównanie (w dół) szybkości obrotowej kół

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracajac do B7

EDL/EDS czyli aktualnie XDS, to bardzo fajna sprawa szczególnie w dieslach która pozwala na nie zrywanie przyczepnosci kół przednich, a dokładnie wyrównanie (w dół) szybkości obrotowej kół

 

No tak, jest tylko jeden minus, w taką pogodę jak teraz pożera klocki hamulcowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No tak, jest tylko jeden minus, w taką pogodę jak teraz pożera klocki hamulcowe.

 

No proszę Cię,

 

więcej klocków zużyjesz hamując niepotrzebnie (zamiast silnikiem) niż poprzez ten system

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No proszę Cię,

 

więcej klocków zużyjesz hamując niepotrzebnie (zamiast silnikiem) niż poprzez ten system

 

Może i tak, jak ktoś ma mały silniczek, to tego tak nie czuć. Ale w przypadku dużego silnika śmierdzi z hamulców jak bym z górki zjeżdżał i to pomimo tego, że auto ma quattro ;) Ja w taką pogodę jak dziś esp wyłączam, bo wolę jak koła sobie mielą niż mam wąchać te hamulce. A mając 4x4 i tak jestem 3 długości przed pozostałymi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności