Skocz do zawartości

Bashful

  • Liczba zawartości

    197
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Bashful

  • Urodziny 27.11.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sheffield

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2009
  • Link do tematu o samochodzie
    1091277

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Panowie, czy posiada ktos wsad 1j0 920 926 lub 1j5 920 926? Mam licznik 3b0 920 927, i chcialbym zeby dzialal w brata Leonie a do tego potrzebny mi jest wsad z golfa/bory. Z gory dziekuje za pomoc. Bede ogromnie zobowiazany.
  2. Panowie, czy ktos odpisze?
  3. Panowie mam problem. Siada mi jeden pompowtryskiwacz. Na vagu w 13 kanale jedna pompka na 4 cylindrze pokazuje korekty na poziomie 2.7. Natomiast na drugim jest -0.70 do -1.40. Pierwszy tez na minusie okolo -0.45 i trzeci na plusie tyle co pierwszy. Po czyszczeniu roznymi srodkami bylo nieco lepiej ale wrocilo wszystko. Objawy? Auto dymi na szaro gdy jest zimny. Po rozgrzaniu sie wszystko wraca do normy. Chociaz te spaliny troche czuc. Ale auto nie dymi i jedzie normalnie. Postanowilem kupic pompowtryskiwacz na 4 cylinder a reszcie pompek zmienic uszczelnienia. Kupilem pompki na ebayu do awx. Kolesiowi dalem numery moich pompek czyli 038 130 073 BA. Wyslalem numery do goscia, i mial mi wyslac identyczna z idenrycznym numerem jak moja. Dzisiaj przyszla paczka i numer ten sam ale koncowka AR. Czym sie rozni ta pompka od BA? Czy bedzie dzialac poprawnie razem z moimi pompkami BA i softwm silnika? Czy beda jakies komplikacje. Bo jak bedzie trzeba robic cos wiecej niz wymiana i regulacja to ja odsylam ta pompke. Prosze o szybka odpowiedz.
  4. Cześć, Mam takie pytanko. Co oznaczają napisy na pompowtryskiwaczach? 038 130 073 BA to jest numer części to wiem, ale zaraz obok mam numer np: 03-08-04. Co on oznacza? Datę produkcji? tak właśnie wygląda na logikę. Ale wolę się upewnić.
  5. U mnie działo się coś takiego. Oto filmik. Na zimnym po odpaleniu. Turbina w porządku, oleju nie ubywa, wirnik nie ma luzów. Egr działa, jest nowy razem z zaworem sterującym. Dlatego też rozumiem wasz problem. Co zrobiłem? Kupiłem preparat do czyszczenia wtrysków. Wynn Fuel System Treatment. Czyści cały układ paliwowy. Pisze żeby wlać buteleczkę na cały bak. Ja wlałem na jakieś nie całe 10 litrów. Wyjeździłem to na pełnych obrotach po czym poprawka. Razem zrobiłem około 130 km na wysokich obrotach. Silnik nie tylko się lepiej zbiera, ale nie dymi już wcale. Na zimnym wiadomo że coś tam tego dymku bedzie ale są to znikome ilości. W granicach normy. Dlatego jeśli ktoś wyklucza filtry, egr, turbo czy nie szczelności w dolocie to tylko wtryski leją. Jak czyszczenie nie pomaga to pewnie uwalone wtryski są albo tak brudne że czyszczenie preparatami im nie pomoże.
  6. Zrobiłem dzisiaj po pracy więcej filmików. Zjawisko ma miejsce na zimnym silniku. Podczas jazdy tego nie widać. Nawet jak chwile stoję na światłach. Może coś dymi, ale nie widzę tego w lusterku. Podczas jazdy również. Filmik numer jeden: Dym jest szary, śmierdzi niespaloną ropą. W tym momencie podczas pracy gdy odłączałem EGR zaczyna bardziej kopcić. Filmik numer dwa, dodawanie gazu: Dymi również podczas dodawania gazu. Silnik zimny. Filmik numer trzy, inne ujęcie: Filmik numer cztery: Auto już się trochę rozgrzało do około 50-60°C, na jałowym nadal dymi lecz podczas dodawania gazu nie dymi. Zaczyna chwilkę po puszczeniu pedału gazu znów dymić. Po odłączeniu zaworu EGR nie dymi. Filmik numer pięć: silnik sobie pracuje dymiąc aż do momentu zamknięcia przez sterownik zaworu EGR, w momencie zamknięcia zaworu przestaje dymić. Przegazówka, zawór się otwiera i znowu dymi aż do momentu zamknięcia EGR. Dymienie staje się coraz słabsze powyżej 75-80°C, a jak się całkiem rozgrzeje po przejechaniu kilku km to nie dymi wcale. Wiem że delikatne dymienie na zimnym jest sprawą normalną. Ale delikatne dymienie. U mnie zostawia zasłonę dymną. Na pewno nie spala ropy jak powinien gdy jest zimny. Pytanie co mogę jeszcze sprawdzić? Mam zamiar użyć jakiegoś środka do czyszczenia Pompek. Mam wrażenie że może jakiś wtrysk leje? Ale czemu przestaje w momencie zamknięcia EGR? Rozwiązane. Dzisiaj zapaliła mi się rezerwa. Nie jechałem tankować jak zwykle tylko kupiłem "Wynn Injector Cleaner for Diesel". Wlałem całe 500 ml na to co mi zostało w baku. Trochę pod górkę, z górki, zakręty nie równa droga i na pewno się wymieszało. Przegoniłem moje autko przez 20 km. Po pracy odpaliłem auto, i 3/4 mniej dymu. Wracając z pracy, do stówki się rozpędzałem góra na trójce. Jutro nie będę lał do pełna tylko około 10 litrów i znów wleje owego cleanera. Po czym zatankuje jak zwykle około 30 litrów również z tym preparatem bo tyle zawsze tankuje tygodniowo, i będę obserwował co się dzieje. Mam zamiar jeszcze spróbować tego Liqui Moly purge ale ciekawi mnie dlaczego nie ma go do kupna w sklepach motoryzacyjnych. Mają Carlube, redex czy STP i Wynn ale nie Liqui moly. Może dlatego że nie ogranicza się to tylko do wlania do baku tylko trzeba rozpinać węże paliwowe? Może nie jest dobry? Nie wiem. Jeszcze jutro go przegonię z małą ilością paliwa z Wynn i zdecyduje. Zależy od tego co się będzie działo. Dla mnie na razie temat zamknięty.
  7. Mój egr i tak ciekł i gruszka od klapy gaszącej była niesprawna więc i tak musiałbym nowy egr kupić. Nie da się tego osobno kupić chyba że używkę ale na szrotach też raczej osobno tego nie sprzedadzą. Wracając do dymienia, myślę nad przepływką ale najpierw jakąś od kogoś na podmiankę. I wtedy kupić jakby było lepiej ze sprawną. Na pewno to nie olej, bo mi go nie ubywa ani trochę, zresztą kolega w pracy w swojej octavii miał walnięte turbo i miałem raz tą przyjemność zanim jechać. To nie ten zapach. Może pompa vacuum? Luzów na króćcach nie ma. Tylko jak ją sprawdzić czy dobrze paliwkiem i podciśnieniem steruje? Edit: dzisiaj rano odwiozlem Zone do pracy, piec minut i bylem spowrotem. Auto troszke sie rozgrzalo. Wskazowka zaczela sie lekko podnosic. Zrobilem filmik. I o dziwo przestawal dymic jak zamykal sie egr. Filmik:
  8. Podejrzewam przepływomierz. Dzisiaj wyjechałem spod pracy i po trzech minutach byłem u brata. Auto stało na jałowym, nie gasiłem go. Te kłęby nie spalonego paliwa na wysokość dwóch passatów trzeba zobaczyć na własne oczy. Nie miałem kompa ze sobą żeby go podłączyć. Do tego, zaczął się co kilka sekund przyduszać na momencik ale nie gasł. Po odłączeniu przepływomierza przestawał kopcić. Po ponownym podłączeniu znów. Od początku nie podobało mi się to że po rozruchu przepływomierz przez chwile zawyża wartości. Na ciepłym jak już się rozgrzał wszystko jak tralala. Zero smrodu, spalin itp. Wróciłem do domu, i chwile stałem przy nim i było dobrze. Nawet jak się egr zamknął. A te 1249 w bs to jak silnik gasł i był zgaszony to jest 1249. 39 itp to w momencie zaduszania go. Nie gaśnie od razu, tylko spadają mu obroty. Jutro jak mi się uda to zrobie film. Bo gasnie tylko na zimnym. Na ciepłym bez problemy otwiera i zamyka egr. A na zimnym lub średnio rozgrzanym zadusza go. Edit. Poprawka. Teraz to i na ciepłym podczas bs 003 dusi silnik. Ewentualnie uszczelnienia pompek? Bipy, korekcje itp sa dobre. Albo ten n18 co kupiłem jakiś trefny. Już sam nie wiem.
  9. Dzisiaj przed pracą pojechałem do sklepu i kupiłem zawór EGR oraz N18. Wymieniłem podzespoły w moim autku, po czym zrobiłem bs. Podczas otwierania zaworu auto gasło tak samo jak poprzednio. Ale dzieje się to tylko na zimnym. Na ciepłym normalnie otwiera i zamyka zawór. Moim zdaniem logi 03 wyglądają podobnie. Z rury już tak natomiast nie śmierdzi. Zamieszczam logi z nowym egr: http://vaglog.pl/log_204501.html Nowy EGR Wahlera, był taki sam jak oryginalny. Jedyne różnice, to na grzybku numerek był inny i tam gdzie pod grzybkiem na oryginalnym był znaczek vw na nowym było spiłowane. Reszta numerów na boku egr i reszta napisów identyczne. N18 pierburga troszke inny.
  10. Wiem o tym od początku. Tylko zastanawiał mnie fakt jak to działa. Trochę ciężko mi to było zakapować. Dzięki za czas poświęcony i wiedze. Sorki za mój oporny umysł. Znalazłem EGR wahlera i n18 pierburga. Czy to są firmy na pierwszy montaż?
  11. Z tych logów które teraz zrobiłem na ciepłym nadal wynika że egr się nie domyka? Po czym to poznać? Skoro jest zacięty w pozycji lekko otwartej, to co zmienia odłączenie go od n18 skoro i tak jest zablokowany tak że się nie domyka? N18 generuje tylko podciśnienie które go otwiera nie? A w momencie kiedy ecu chce go zamknąć n18 przestaje wytwarzać podciśnienie i grzybek opuszcza się na dół. Pcha go jakaś sprężynka nie? Na takiej zasadzie to działa? Nie będę go czyścił. Jutro jadę kupić nowy zawór egr i n18. Mój egr przecieka, klapa gasząca padła a nie można kupić nowej osobno nigdzie. Więc jak go wyjme to w celu wymiany. Dam znać co i jak razem z logami. Staram się tylko zrozumieć jak to działa.
  12. Wlasnie. To jest temat rzeka. Ten sam kolo i inny z innego warsztatu chcieli mi turbine wymieniac. Bez wnikania w cokolwiek. Jeden podlaczyl tylko komputer, zrobil jakis bs i wyszlo mu ze mam olej w dolocie. Z miejsca bez otwierania maski wymiana turbo. Drugi jak mu powiedzialem ze zaolejony fest dolot. Wymiana turbo. Masakra jakas. O innych akcjach jakie mialem nie bede pisal bo to nie temat. Ale rzeznia jest. Egr na moje skargi nawet sie nie zainteresowali. Jak im powiedzialem ze wgr przestaje dzialac i dziwne rzeczy sie dzieja to tak ma byc turbo sie sypie. Nie wiem ile oni zarabiaja na tym ale za bardzo chcial ten jeden mi wymieniac ta turbine. Na zdjetym mam emission workshop. I swieci mi sie silnik na zegarach. Jest nie zamkniety egr, ale jak jest podlaczony i sie zamyka to silnik inaczej pracuje. Kopci na szaro i czuc silnie spaliny kolo auta. A teraz jak jest zamkniety na stale to tego nie ma. Obok autka nic nie smierdzi. Dlaczego tak? edit: Jestem już w domu. Zrobiłem po powrocie na ciepłym silniczku z podłączonym egr statyczny i bs o3. http://vaglog.pl/log_204287.html Co dziwne ostatnim razem na zimnym podczas bs silnik gasł dwa dni temu. A teraz wszystko wporządku. Zupełnie jak pół roku temu. Silnik najbardziej kopci na zimnym, szczególnie gdy egr się zamyka. I śmierdzi wtedy spalinami. Na ciepłym jest już ok. Teraz na ciepłym też nic nie było czuć dookoła auta. Rok temu w kwietniu jak pojechałem na przegląd, to zimnym autem. Bo na stacje mam może 2 minuty autem. Koleś wjechał autem na podnośnik i zostawił zapalony silnik. Grzał się. W 10 min w warsztacie było siwo i dusząco. Normalnie nie zostawiam tak auta i byłem w szoku co się dzieje. Auto przeszło, ale jak się go pytałem od czego to może być bo mój mechanik mówi że turbo, on odparł że nie wie że musiałby sprawdzić ale może układ paliwowy? I tak pojechałem. Pompki mają ładne korekcje, bipy itp. Paliwko shell v-power nitro+ filtry na czas zmieniane. Myślę że egr ma tu coś wspólnego bo jak go usłyszałem wtedy to zaczęły lecieć kłęby ciemno szarego dymu z rury. Teraz na ciepłym nic nie zaobserwowałem. Ale na zimnym definitywnie coś jest nie tak.
  13. Ze zdjetym wezem. Z zalozonym dodalem wczesniej na poczatku. To pisales ze byla jakas masakra. Mam rozumiec ze nie domyka go do konca kiedy powinien go zamknac do tych 4.8% i dusi sie troche spalinami? Bo jak wylacza egr to zaczyna kopcic troszke. Czasem na zimnym to pierwsze uruchomienie powoduje takie telepanie silnikiem. Wystarczy ze rusze, dojade 200 metrow na skrzyzowanie i stane ustepujac pierwszenstwa i juz jest dobrze.
  14. Więc jak obiecywałem: http://vaglog.pl/log_204153.html dynamiczny log przepływki a zaraz pod nim na dole statyczny po jeździe. Zlogowałem resztę, wrzucę na wszelki wypadek może coś wypatrzysz. Dzięki. http://vaglog.pl/log_204149.html http://vaglog.pl/log_204151.html http://vaglog.pl/log_204152.html http://vaglog.pl/log_204150.html http://vaglog.pl/log_204148.html Oleju miałem dużo, i ciekawiło mnie skąd on się tam bierze bo z silnika mi go nie ubywało. Auto też przynajmniej raz w tygodniu butuje po kilka razy do 4000 obrotów. Nie znikał mimo tego z dolotu, i z silnika też nie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności