Skocz do zawartości
DanSanders

nowy Passat B7 A.D. 2010

Rekomendowane odpowiedzi

Tez wolałbym CC....Tylko on ma jeden problem. Nie robią go w wersji kombi:bezzebow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mój TDI 170 CR ma przebiegu 19 tyś. i jak narazie same pozytywy.Przedewszystkim zadziwiająca jest kultura pracy tego motoru.Nie ma takiej "turbodziury",jest cichy.Nie bierze praktycznie oleju (od zmiany do zmiany 10 tyś. km ubyło na miarce 1 milimetr oleju).Najbrdziej zdziwiło mnie niskie spalanie (w stosunku do 1,9 tdi 131 km B5 FL ) dynamika i osiągi V max ponad 230 km/h.Podobno ten motor to połowa silnika 4,2 z AUDI ,który jest udaną konstrukcją.Z prywatnych rozmów z mechaniorami ASO VW wiem,że ten nowy motor do pierwszych 2,0 TDI jest jak dzień do nocy i naprawdę jest wart polecenia.Nie ma z tymi silnikami problemów a są już egzemplarze z nalotem ponad 200 tyś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ze za kazda duperele ztrzeba doplacac. Rozumiem nawigacja, fele czy skorzana tapicerke, ale na litosc boska - dodatkowe gniazdko 12V, elektryczne szyby z tylu

 

Poważnie?? :D

W B7 trzeba dopłacać za elektryczne szyby z tyłu?

Jeśli tak, to dla mnie to jest po prostu niepojęte, myślałem że VW odszedł już od tego.

W tej klasie auta korbotronic z tyłu - żenujące.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ma z tymi silnikami problemów a są już egzemplarze z nalotem ponad 200 tyś.

 

W PD przeważnie coś grubszego zaczyna się dziać też po tym przebiegu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat korbki z tyłu czy z przodu to nie ma zadnego znaczenia. Mogly by byc nawet w A8. Zbędny gadget. Co innego elementy zwiekszające bezpieczenstwo i komfort (bo odsuwanie szyby guziczkiem to zaden komfort) czyli max ilosc poduch, xenon, klimatyzacja,wyciszenie-to są istotne elementy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Raver absolutnie się z Tobą nie zgadzam.W pierwszych TDI 2,0 głowice,pompowtryskiwacze i inne sypały się już przy małych przebiegach.Niewiele z nich dojechało do 200 tyś. bezawaryjnie.Twój passek mimo że jeszcze pompowtryskach ale 2007 czyli już trochę poprawiony w trzecim roku produkcji.Z B6 jest tak,że z każdym rokiem była lepsza jakość a prawdziwy przełom nastąpił po 46 tygodniu 2008 kiedy to wszedł common rail i białe zegary.Z tymi zegarami nie jest tak do końca bo była bardzo krótka seria (ok. 2 tygodni) już common rail a jeszcze z niebieskimi zegarami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejżałem właśnie listę wyposażenia i wszystkie szyby są sterowane elektrycznie już od wersji trendline. Ale faktycznie lista dodatkowo płatnych dodatków nawet do wersji highline jest piekielnie długa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
prawdziwy przełom nastąpił po 46 tygodniu 2008 kiedy to wszedł common rail i białe zegary.Z tymi zegarami nie jest tak do końca bo była bardzo krótka seria (ok. 2 tygodni) już common rail a jeszcze z niebieskimi zegarami.

 

Tak naprawdę za wcześnie,żeby o tym całkowicie przesądzać i ślepo twierdzić iż CR jest już tip-top i można spać spokojnie.Jak bedą miały przebiegi bezawaryjne 300-400tkm jak B5 3BG wtedy porozmawiamy czy faktycznie był przełom;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy są jakies informacje na temat DPF w b7 ? Wiemy ze występują modele z suchym i mokrym. Czy mokry jest na Satacen czy Ad-Blue ? Będac w salonie dostałem informacje ze na Ad-blue co w gruncie rzeczy bardzo cieszy, ale zastanawia (cos mi się po prostu wierzyc nie chce). To kosztuje tyle co nic, a Satacen jest drogawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękny ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze kombi które mi się podoba!Jest super.Nie mogli z B7 stylizacyjnie pójść w kierunku CC?!Zwyciężyła jakaś chora idea DNA VW.Dziś widziałem pod salonem nową Jettę i obok Passata B7.Tak jak Jetta w nowym wydaniu prezentuje się naprawdę zacnie (proporcjami przypomina Audi A4) ,tak passat B7 to stylizacyjny krok w tył w stosunku nawet do B6 o CC nie mówiąc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękny, tylko czy to nie jakiś pic z tym autem. Post z 2009 roku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Photoshop?

Nawet jezeli gdzies CC variant robią to nie oferuje tego VW PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie istnieje Passat CC kombi - chyba ze ktos sobie go wykroil z pianki termoizolacyjnej;) CC to oznaczenie aut Comfort Coupe, wiec CC kombi to oksymoron i fake.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest czyjaś wizja przecież. W jakimś motorze czy aś pisali, że VW poważnie rozważa kombi zbudowane na podstawie cc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porównałem w konfiguratorze niemieckim i polskim, auto zamówione w Niemczech ma lepsze wyposażenie w standarcie, jak w Polsce, a cena jest jednakowa :)

 

---------- Post added at 03:51 ---------- Previous post was at 03:25 ----------

 

I jeszcze jedna informacja dla amatorów wbudowanych nawigacji, w niemieckich salonach VW sprzedawcy odradzają zamiawainia RNS510, mapy na wylocie już przestarzałe. Aktualizacja trochę kosztuje, tyle co kompletna nawigacja znanych producentów TOM TOM, Navigon... Nie wszystkie wbudowane nawigacje posiadają istotne dla Europy funkcje np. "Live". Więc lepiej co roku kupować nowszy model navi znanego producenta z dwuletnią gwarancja odnawiania map i oprogramowania za 200 - 300 Euro, jak wrąbać 1800 Euro za navi VW i jeszcze co 1-2 lata płacić za aktualizację oprogramowania i map po 200 - 300 Euro. Ja osobiście zamówiłem radio RDS 510 ze zmieniarką CD, system dźwiękowy DYNAUDIO 600 watt i Bluetooth Premium za tą kasę. A navi sobie będę kupował co roku nową TomToma, czy Navigona, która będzie w tym okresie lepsza.

 

---------- Post added at 03:51 ---------- Previous post was at 03:51 ----------

Edytowane przez djpaul

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A navi sobie będę kupował co roku nową TomToma, czy Navigona, która będzie w tym okresie lepsza.

Twój wybór,ale nie każdy jest zwolennikiem przyklejonego do szyby czegoś tam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jest jeszcze barzdo zasadnicza kwestia ostrzegania o radarach.Ori mapy tego nie mają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No jest jeszcze barzdo zasadnicza kwestia ostrzegania o radarach.Ori mapy tego nie mają

 

Już podobno do najnowszej V7.1 można takie coś zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności