Skocz do zawartości

jarex

  • Liczba zawartości

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jarex

  • Urodziny 30.01.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarosław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ----

Samochód

  • Silnik
    B7 2.0 TSI 210KM DSG
  • Rok produkcji
    2011
  1. to mnie właśnie przeraża - że trzeba wyjąć deske. Bo znając życie, idealnie sie tego z powrotem nie złoży i będzie trzeszczeć....
  2. Chce to zdjąć i wymienić na nowe, albo dać do regeneracji, bo z i z tego elementu i ze schowka schodzi mi ten materiał, przypominający teflon. Schowek już wymieniłem i zastanawiam sie co zrobić z tą częścią. Macie jakieś pomysły?
  3. Witam. Przykleje się do tematu.... Wymianiałem schowek zgodnie z waszymi instrukcjami i faktycznie poszło w miarę gładko . Ale mam pytanie, czy część która widoczna jest na zdjęciu jest wymienna, czy tworzy ona całość z deską rozdzielczą? Bo jak wyjąłem ten schowek i zdjąłem tą boczną klapkę, to wydaje mi sie, że po odkręceniu kilku śrub dało by rade to wyjąć, z tymże byłem ograniczony czasowo i musiałem już wszystko poskładać, stąd to moje pytanie
  4. Moim zdaniem ładniejsza jest wersja Europejska. No i co do hamulca elektrycznego to czyste błogosławieństwo..... ;D
  5. Zgadzam się w stu procentach z tą wypowiedzią....
  6. Bez przesady. Mam Passata B7 przejechane ma 60 tyś. i nic nie trzeszczy. Jakoś plastików właśnie jest dobra, lepsza niż w B6. Także przesada. Mi przynajmniej wszystko ładnie pięknie pracuje i nic nie hałasuje. Jeśli chodzi o zużycie paliwa VW się polepszył. Przed B7 miałem B6 2.0TFSI 200 KM i palił o litr więcej od teraźniejszej B7 2.0T 211 KM. Także tutaj jest postęp. Pewnie nie uwierzysz: wracałem z wakacji z Francji i na autostradzie cały czas ok. 160 km/h. Średnia? 6.9l/100. A jaki silnik testowałeś? Moim leciałem 252 km/h Odnośnie wyciszenia. Jest o wiele lepiej wyciszony od poprzednika. Silnika wogóle nie słychac, ewentualnie przy dużym wietrze lekki szumik. Także nie wiem czym ty jeździłeś. A jak tak Ci wszystko porzeszkadza, to sobie kup Bentley'a, to wszystko będzie idealnie. Ale tak szczerze, to jeśli VW nie zmieni w B8 wnętrza to moim kolejnym autem będzie BMW 5 F10.
  7. Zostawiaj kluczyk w aucie. Jeśli pilot jest w środku to się nie zamknie, ani nie otworzy. A jeśli masz kluczyk w kieszeni i latasz wokół auta nie dalej niż metr i pryśniesz na czujnik, to się bedzie na przemian otwierał i zamykał. Ja też to mam i już to wytestowałem. Teraz jak myję auto na tych bezdotykowych, to zostawiam pilot w aucie i gitara.
  8. Witam kolegów. Widzę, że niektórzy mają ten problem co ja. W moim Passacie B7 zaczęla się łuszczyć część deski rozdzielczej pod listwą, a nad schowkiem. Wygląda to fatalnie - poprostu teflon schodzi z plastiku. Ale to nie wszystko. Schodzi także z plastiku wokół stacycji i teraz zaczyna schodzić z drzwiczek schowka. Byłem w serwicie VW, przekazali to do głównej siedziby i otrzymałem informację, że jest to wynik stosowania złych preparatów i to nie podlega reklamacji. W serwisie stwierdzili, że jest to pierwszy przypadek w Passacie B7. Jak to wygląda u was? Zgłaszaliście to i jakie było postępowanie VW?
  9. jarex

    Rabat na Passata

    Ja zamawiałem B7 w grudniu 2010 i wyszła cena 150 tyś, i nawet nie było mowy o rabacie. Nic mi nawet nie zaproponowali.... Może dlatego że to był początek jak wogóle weszły do salonów. Mogłem ewentualnie skorzystać z tak zwanej floty, czyli gdybym miał 4 samochody marki Volkswagen to otrzymałbym 10% rabatu na Passata. Ale niestety miałem 3 auta marki Volkswagen, jeden mi zabrakł.
  10. Kolego Andreus1979. Mam B7 2.0 TSI 211 km i uwierz mi, że wystarczy. Jak ty teraz się bujasz 2.0 TDI 170 km, to zapewniam, że poczujesz znaczną różnicę. Ja się przesiadłem z B6 2.0 TFSI 200 km na B7 2.0 TSI 211 km i czuje różnicę. Co dopiero w twoim przypadku. A jak to cię nie zadowoli to pozostało ci 3,6 300 km, bo z tego co wiem to dopiero w B8 ma zostać zastosowany silnik 2.0 T 250 km.
  11. Tak ale ja mam światła w pozycji AUTO. Ponieważ wtedy gdy jest dzień to elegancko świecą się światła do jazdy dziennej te dolne, a gdy tylko czujnik wykryje zmierzch (czy to wjadę do tunelu, czy też robi się ciemno) Momentalnie zapalają się światła te że tak powiem normalne z przodu i z tyłu. Ale Leaving home działa tylko w czasie zmierzchu, po otwarciu samochodu, natomiast Coming nie działa, nawet w nocy. Tak jak już pisałem muszę pociągnąć manetkę długich.
  12. No właśnie i mam w związku z tym pytanie. Bo ja mam to samo. W moim B7 ustawiłem Coming i Leaving home na 30 sekund. Jak otwieram samochód wszystko ładnie pięknie się zapala. Natomiast jak zamykam to światła się nie palą, ewentualnie przy wysiadaniu muszę pociągnąć manetkę długich, a to jest wkurzające. Czy ktoś wie jak to można uruchomić?
  13. W to że 1.8 TSI spaliło 8,7 głownie na autostradzie, trochę trudno mi uwierzyć. Teraz wracałem z Francji B7 2.0 TSI i w Belgi spalił mi 7.8, natomiast w Niemczech przy jeździe 170 w zasadzie non stop spalił 8,2. Żeby to uwiarygodnić to tankowałem paliwo na końcu belgii przed Aachen i starczyło mi do Poznania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności