Skocz do zawartości

krzysr

  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O krzysr

  • Urodziny 07.09.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. krzysr

    OBDeleven

    Dean, jeżeli masz wybrany profil jazdy Comfort to wtedy chyba swiatla nie działają w trybie dynamic ale właśnie przelaczaja się statycznie
  2. krzysr

    Wymiana oleju - jaki zamiast CASTROLA?

    Koledzy. Nie wiem czy zakładać nowy temat, ale postanowiłem spróbować tutaj. Dużo zostało tu napisane na temat oleju do silników, natomiast ciekaw jestem opinii jakie oleje polecacie do DSG do BiTDI? Olej w ASO jest dosyć drogi i może dostępne są na rynku rozsądne zamienniki?
  3. krzysr

    Praktyczne uwagi użytkowników

    Audi A4 B8 z ACC. Cały przód był w śniegu, ale śnieg na kopułce radaru był stopiony. Oczywiście w ekstremalnych warunkach też potrafił się zalepić, ale trwało to znacznie dłużej niż w Passacie i zdarzało się znacznie rzadziej.
  4. krzysr

    Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

    Dokładnie tak to działa. Ja mam 2 komplety felg z 2 kompletami czujników i samochód po zmianie wszystko sam rozpoznaje. Nie potrzebne sa żadne wizyty w ASO. Kwestia doboru odpowiednich czujników. Starsze, z B7 nie będą działać. Muszą być dedykowane do B8, ale na allegro można znaleźć
  5. krzysr

    Tuning hamulców w B8 (Hamulce z TSI 280KM)

    W 240tdi z tyłu fabrycznie są tarcze wentylowane, przynajmniej w moim egzemplarzu
  6. krzysr

    Okresowe braki mocy 2.0 tdi

    kolo 800 obr/min. Standard i nie rosna tak jakby DPF sie wypalal. Takze, gdy ten problem sie pojawia.
  7. krzysr

    Okresowe braki mocy 2.0 tdi

    Co do dziury w dolocie - to bylo sprawdzane, poza tym czy to by wplywalo na chwilowe spalanie?. Jezeli DPF sie wypala, to dlaczego chwilowe spalanie nie rosnie pomimo ze pedal w podlodze? Co steruje dawka paliwa? Podobno DPF jest mocno zapchany, ale z drugiej strony kontrolka DPF nie zapalila mi sie ani razu
  8. Witam, mam taki problem. Silnik 2.0 TDI BMR 2007 rok. Co ok 300 km silnik zaczyna sie mulic i w zakresie 1800-2500 obr nie przyspiesza, tzn przyspiesza, ale baaardzo ospale. Oczywiscie im wyzszy bieg tym gorzej. Powyzej 2500 zaczyna jako tako przyspieszac, ale przechodzac okolice 2500 kilka razy jeszcze szarpnie. Dzieje sie to okresowo co mniej wiecej 300 km i jest tak przez ok 15 -30 km potem wraca do normy. W tym czasie chwilowe spalanie na komputerze nie rosnie, lub rosnie bardzo powoli. Tzn np 6-ty bieg, 90 km/h pedal w podloge i chwilowe spalanie zamiast szybko wskoczyc na 17 litrow (co jest maks), rosnie powolutku czasami nawet nie osiagajac maks. wartosci. Silnik ma tez wtedy inny dzwiek (robi sie glosniejszy). Pedal gazu wykluczylem, bo ten sam objaw jest gdy wymusi sie przyspieszanie tempomatem - silnik tez nie przyspiesza. Po tych 15-30 km objaw powoli ustepuje i silnik jezdzi w miare normalnie przez nastepnych 200 - 300 km. No i komp w trakcie tego problemu nie lapie wtedy zadnych bledow. Dzieje sie tak przez ostatnie 40 tys km a teraz ma przebieg ok 175 tys km. Serwis bezradny bo u nich to sie nie dzieje, a mowia, ze w trasy z kompem nie maja czasu jechac. Dodam, ze sporadycznie, gdy to sie pojawia, silnik lapie blad braku doladowania w czasie. Serwis wymienil juz turbine, egr, dpf, przeplywke, zawor N75, czujniki cisnienia przy DPF, 2 wtryski + wiazke + uszczelniacze, zaktualizowal program w sterowniku i problem nie ustapil. Ktos spotkal sie z podobnym problemem? Aha. Jeszcze wymieniona byla pompa paliwa,
  9. Witam, Przesledzilem forum i znalazlem informacje o roznych mozliwosciach konfiguracji swiatel do jazdych dziennych (glowne i przeciwmgielne). Czy ktos natomiast wie, czy mozna zmienic aby coming/leaving home korzystalo z przeciwmgielnych? Zapalanie ksenonow na 20 sekund po otwarciu samochodu pewnie skraca ich zywotnosc, a funkcja jest praktyczna...
  10. Nie wiem, ktory Ty dokladnie modul probujesz polaczyc z RNS (nie jestem biegly w tych kodach), ale wiem, ze te moduly oryginalne z Passatow nie dzialaja z RNS 510 (napewno te moduly wyprodukowane przed 2008 rokiem). Telefon w Passacie jest niezalezny i moze pracowac wogole bez zainstalowanego RNSa. Do tego potrzebna jest ta klawiatura zamiast szufladki. Tak wiec jezeli instalujesz oryginalny modul passata (ja tak robilem na poczatku) to moze to nie zadzialac. U mnie pomimo wielu roznych prob i kodowan nie udalo sie polaczyc oryginalnego modulu Passata do RNSa. Dlatego pozniej zainstalowalem modul ze skody ktory dziala jak nalezy (podobno pasuja tez moduly z Tiguana/Turana).
  11. Ja mam ten telefon ofertowany na allegro wraz z montazem. Sam modul jest ze skody, zostal podlaczony do RNS 510. Jest to dodatkowy modul schowany za schowkiem (ale moze tez byc pod fotelem). Potrzebny dodatkowo kabel do polaczenia z RNS, mikrofon przy lampce i antena bluetooth podlaczona do modulu. Obsluga calkowicie przez RNS lub kierownice i wyswietlacz MFA+. Podlaczenie jest proste, ale minus jest taki, ze po montazu trzeba aktywowac funkcje telefonu w RNS przy pomocy VAS
  12. krzysr

    Smród z okolic tylnego koła??

    Przy wypalaniu DPF podwyzszone sa obroty na biegu jalowym - do ok 1000,00 oraz silnik potrafi troche drgac. Sprobujcie powiazac czy w Waszych samochodach smrod nie wiaze sie z podwyzszonymi obrotami. U mnie tak bylo. Poza tym tlumik jest wlasnie od strony kierowcy a z tej strony czuc ten zapach spalenizny. Moze niech ktos zglaszajacy ta usterke, sprobuje odrazu w ASO zapytac czy wypalanie DPF moze cos takiego powodowac? Bo moja teoria jest tylko domniemaniem
  13. krzysr

    Smród z okolic tylnego koła??

    Ja mialem to samo. Smrod i tez nie wiedzialem o co chodzi, ale nastepnego dnia jak ciagle smierdzialo zapalila sie kontrolka kontroli spalin a potem filtra czastek. W serwisie okazalo sie, ze czujnik cisnienia spalin uszkodzony i do wymiany, a komputer myslal, ze trzeba wypalac filtr. Wiec pewnie w Twoim przypadku komputer wypala filtr i dlatego tak smierdzi - nie jest to sygnalizowane. Kontrolka zapala sie dopiero jak filtr sie juz zapcha.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności