rad0330 Zgłoś #321 Napisano 3 Października 2010 fajnie by było jakby jednak wprowadzili taką rakietę na pewno by się znaleźli na takie coś zapaleńcy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rafalpiasek Zgłoś #322 Napisano 4 Października 2010 No więc według Motoru i Auto-świata niestety nie będzie tego silnika, a szkoda bo się nastawiałem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matee Zgłoś #323 Napisano 4 Października 2010 Nie będzie bo Passat jest przeznaczony dla pewnej grupy klientów i takie silniki (niestety!) są skierowane raczej w stronę Audi. A przecież grupa VAG nie będzie mieszała w ofercie bo im się to nie kalkuluje... A z tym oznaczeniem to fachowe pewnie będzie inne, sam się nigdzie nie mogę doszukać, ale skoro obecna wersja nazywa się "3C" to czyżby nadchodziło "3CG"? A każdy kto uparcie twierdzi, że to nowy model to powtórzę, że tak nowy model nie wygląda. Za to ma to do siebie, że jest projektowany na nowej platformie, od podstaw. To jest tylko i wyłącznie restyling modelu, dla jednych mniejszy dla innych większy. Ale na pewno nic innego Poczekajmy dwa lata i na pewno będą krążyły po necie jakieś wstępne wizualizacje naprawdę nowego modelu, tak jak to było z obecną wersją. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszzk85 Zgłoś #324 Napisano 4 Października 2010 Znbalazłem taki artykuł o nowym passku http://moto.wp.pl/kat,103314,title,Volkswagen-Passat-VII-Krol-jest-tylko-jeden,wid,12724302,wiadomosc.html?ticaid=1b005 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom-998 Zgłoś #325 Napisano 4 Października 2010 Po lekturze artykułu w nowym "Auto Świecie" uważam, że nowy Passat może być ciekawą ofertą. http://www.auto-swiat.pl/1-volkswagen-passat-ewolucja-bez-eksperymentow Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scoti Zgłoś #326 Napisano 4 Października 2010 Oby jak najwięcej pojawiało się takich ciekawych informacji. Wygląda na to że oprócz zmian w wyglądzie zew. będzie również dużo innych nowości. Sporo osób na tym forum jeszcze nie tak dawno mówiło że ceny nowego modelu na pewno będą wyższe a tu proszę jaka niespodzianka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlo55 Zgłoś #327 Napisano 4 Października 2010 no i wersja EXCLUSIVE Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #328 Napisano 4 Października 2010 fajnie by było jakby jednak wprowadzili taką rakietę na pewno by się znaleźli na takie coś zapaleńcy "Dizel" rakieta na pewno zapaleńców znalazło by się tylu ile mamy członków klubu z dieslem >200 hp - garstkę? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bochaczyk Zgłoś #329 Napisano 4 Października 2010 [ame]http://www.youtube.com/watch?v=BWvX33VhBcs[/ame] - ciekawy filmik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scoti Zgłoś #330 Napisano 5 Października 2010 Znowu pojawiły się bardzo ciekawe informacje http://moto.wp.pl/kat,121,title,Znamy-ceny-nowego-Passata,wid,12728375,wiadomosc.html?ticaid=1b01e Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #331 Napisano 5 Października 2010 Mnie tam zaciekawiło to: Do seryjnego wyposażenia wersji podstawowej Trendline w modelach z silnikami wysokoprężnymi z turbosprężarką należy na przykład system Start-Stop oraz system odzyskiwania energii (rekuperacja). Czyli co? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #332 Napisano 5 Października 2010 Rekuperacja, bo tak się ten proces nazywa, pozwala na magazynowanie w akumulatorach energii powstającej podczas hamowania silnikiem, co zmniejsza opory pracy silnika i pozwala zaoszczędzić paliwo. ze strony VW Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #333 Napisano 5 Października 2010 Czyli wszystko to polega na tym, że mamy większy akumulator i alternator ładuje podczas hamowania silnikiem Nie ma to jak dobra nazwa, by sprzedać coś starego w nowym opakowaniu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość owin Zgłoś #334 Napisano 6 Października 2010 szczerze - wole moje B5 uwielbiam prostą linie a tu jak dla mnie zaczyna za bardzo francja zajeżdzać:dupablada Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #335 Napisano 8 Października 2010 Nie rozumiem czemu można woleć b5 od b6 lub b7 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #336 Napisano 8 Października 2010 Odpowiedź padła wcześniej niż pytanie: wole moje B5 uwielbiam prostą linie Nie rozumiem czemu można woleć b5 Wszystko rzecz gustu, a o gustach się nie dyskutuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #337 Napisano 9 Października 2010 Nie rozumiem czemu można woleć b5 od b6 lub b7 No B6 akurat okrzyknieto jednym z brzydszych Passatow w historii, wiec nie dziwie sie komus, ze woli B5 od B6 czy B7. Druga sprawa - po co szukacie informacji o Passacie B7 na jakis onetach i wp? Przeciez oni sa zawsze 3 lata swietlne za terazniejszoscia. http://www.netcarshow.com/volkswagen/2011-passat_estate/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kleko Zgłoś #338 Napisano 9 Października 2010 Druga sprawa - po co szukacie informacji o Passacie B7 na jakis onetach i wp? Przeciez oni sa zawsze 3 lata swietlne za terazniejszoscia.http://www.netcarshow.com/volkswagen...passat_estate/ szkoda tylko, że te zdjęcia są robione komputerowo... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #339 Napisano 9 Października 2010 Co to za roznica? Tak wyglada Passat i tyle. Lepiej widziec go dokladnie tak jak wyglada (komputerowa obrobka wykonana przez VW) niz czekac 7 tygodni na zdjecia z onetu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregoriuss Zgłoś #340 Napisano 9 Października 2010 wygląd??? kwestia gustu a i gustach sie nie dyskutuje?! choc kazdy ma prawo wyrazic swoje zdanie, mi osobiscie nowy passat sie podoba, szału nie ma ale na pewno bije na głowę wyglądem b6(moje zdanie) tylko czytając posty w tym temacie od samego początku widać ze wywiązała się mini wojna czy to b7 czy b6 po lifcie ??? itp idt! śmiać się trochę chce panowie skoro koncern VW nazywa to auto b7 to mamy kolejna generacje modelu passat a to czy i jak i w jakim stopniu nawiązuje do poprzedniej generacji to juz kwesta do dyskusji ... ale po co się sprzeczać o cos co jest napisane czarno na białym B7 ja wiem ze "my" forumowicze jestesmy najlepszymi znawcami marki hehe uzytkujemy te auta wiemy co je boli jakie sa plusy i itp ale trochę powagi ... no bo smieszne jest to ze dla wielu na forum to nie b7 tylko lift hehe niektórzy pisza ze b5 i b5fl to przyklad liftu bo roznia sie nieznacznie, mniej czy bardziej inni spece ze nowy passat z boku wyglada jak b6 i owszem tak wyglada ale nie zmeinia to faktu ze koncern nazwał go b7 a jeśli tak to jest to kolejna generacja, chodzi mi tylko o nazewnictwo no bo jak wyobrazić sobie sytuacje ze za kilka miesiecy ktos bedzie chcial kupic pół roczne b7 a na forum jakis spec mu napisz np. "nie kupisz b7 bo jeszcze nie ma jest b6 po lifcie" sedno sprawy jest takie ze mamy nowa generacje passata nie jest to nowy model auta vw a tylko nowa generacja juz istniejacego modelu passat i tyle a skoro to auto o tej samej nazwie to chyba normalne ze nawiazuje do poprzednika czy sie komus podoba czy nie to inna sprawa co sie zmienilo kwestie techniczne tez inny temat .... ale i tak wydaje mi sie ze najważniejsze aby ta generacja miala poprawione wszystkie niedociagniecia b6 a bedzie git zycie zweryfikuje co zmajstrowali koledzy z vw\ pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach