Skocz do zawartości

carlo55

  • Liczba zawartości

    110
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O carlo55

  • Urodziny 19.05.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    PL/UK

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Ok dzięki bardzo, dzisiaj dałem sobie spokój ale wrócę do tego.
  2. Może to nie mądre ale czy tam jest lewy gwint? W którą stronę odkręcić ta piaste, nie chce puścić?
  3. Witam, Panowie ja troche z innej beczki za co z gory przepraszam. Mianowicie mam passata b6 po otwarciu nie otworzyly sie drzwi tylne prawe. Ani od wewnątrz ani od zewnątrz nie da sie ich otworzyc, czy macie jakis pomysl co z tym zrobic, czy takie uderzanie w drzwi pod klamka ma jakis sens w tym przypadku? przerabialem juz zamek przedni i nieszczesne ciegno bowdena ale wtedy moglem otworzyc od srodka a teraz ani tak ani tak. obie klamki jakby luźniej chodzą. centralny otwiera drzwi bo slychac. co mam zrobic?!
  4. Prowadnice też mozesz przesmarować, nic nie zaszkodzi. Nie dawaj zadnego sylikonu, wystarczy ten oring co tam jest jak ci sie 'wyciągnął' to kup nowy w aso, groszowe sprawy
  5. Witam panowie, mam w pasku przebieg 57k mil (ok 100kkm) czy już mam sie martwić tym zabierakiem?
  6. w tym temcie na 22 stronie masz opis, wystarczy poszukać zamiast sklejac klejem 'pospawaj' lutwonicą, troche plastiku, sprawne rece i gotowe, mi trzyma do dzisiaj
  7. Witam co do wymiany przgubu to jakiej firmy zamiennik polecacie?
  8. w tym temacie na 22 stronie, zamiast sklejać obudowe klejem pomyśl nad 'pospawaniem' plastików lutownicą, mi po klejeniu poszło po jakimś czasie a po 'lutowaniu' hula do dzisiaj
  9. ten układ zębaty sie nie rozbiera, zębatka ma być sztywna, zalej wszystko wd40 lub innym odrdzewiaczem, zostaw na jakis czas a potem spróbuj rozruszac
  10. czyli coś z tym chyba zrobili. znalazłem taki silniczek od Audi A6, chyba jest taki sam jak od tych nowszych zacisków w passkach po 08' ale do starego zacisku nie podejdzie? Czy zaciski z A6 pasują do paska plug&play?
  11. Czy ktos mi powie czy w nowszych modelach passata rozwiązano jakoś problem tychże wadliwych silniczków? Wiem tylko że chyba po 08' wrócili do żeliwnych zacisków i zmienili troche mechanizm silniczków tylko czy to rozwiązało problem? Oglądałem wiele zdjęć pękniętych 'motorków' i wszystkie które widziałem do tej pory pękają IDENTYCZNIE Na początku myślałem że pęknięcia są wywołane jakimś uderzeniem kamieni czy mrozem ale teraz dochodze do wniosku że mechanizm zebaty jest poprostu źle skonstruowany. Czy te 'nowsze' tez pękają i czy w B7 dalej występują problemy z ręcznym?
  12. problem w tym ze na płycie mam już folder z zainstalowanym programem i po skopiowaniu na dysk program dziala. Na poprzednim lapku był Win Vista a tutaj mam 7. Nie wiem co robć, czy sciągać stery z neta, jeśli tak to jakie żeby nie popsuć? Ok już mam, sorry za śmiecenie ale potrzebowałem 'pomocnej dłoni' od kogoś kto ma to ogarniete. Pozdrawiam
  13. no tak ale skąd te sterowniki, na płycie do kabla jest folder 'vcds' w którym jest program a sterowniki? na poprzednim lapku nie musialem nic instalowac bo po podłączeniu działało a na nowym już nie, gdzie moge znaleźć odpowiednie stery?
  14. no mam własnie i nie wiem jak i skąd zainstralować sterowniki do kable żeby nie popsuć, możesz mi coś przybliżyć w tym temacie?
  15. Witam mam problem z podłączeniem kabla do laptopa, zaznacze ze jestem 'ciemny' w tym temacie. Po podłączeniu do kompa nie wykrywa sterowników, nie aktualizowałem nic bo zawsze działałem nim na wyłączonym necie a problem pojawił się kiedy stary laptop padł i w nowym go nie wykrywa, o co kaman? na kablu widnieje 'vag 1062+'
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności