Killer71 Zgłoś #101 Napisano 19 Maja 2010 Nie pisz Rojasek że cena dobra bo tak nie jest. Ja wymieniałem komplet za 2300zł z robocizną i takie są ceny Sachsa lub Luka. Zaznaczam że nie kupowałem na allegro, gdzie pewnie jest jeszcze taniej. Oczywiście wymieniaj cały komplet i najlepiej Sachsa. W moim przypadku nowy Luk miał luzy i całe szczęście że mechanik zauważył wadę przed założeniem. Scoti, gdzie to kupiłeś? Mnie też czeka wymiana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macgier Zgłoś #102 Napisano 19 Maja 2010 Witam, Bardzo dziękuję za informacje. Wymieniam komplet. Na razie ślizga się na wyższych biegach, ale z pewnością będzie gorzej niż lepiej! Turbolot - masz jakiegoś konkretnego dostawcę godnego polecenia? Scoti - gdzie robiłeś wymianę w takiej cenie? Ja mogę w okolicach Łodzi i Warszawy. I na koniec pytanie precyzujące - mam zrobiony 'bezpieczny' chip tuning i ze 140 zrobiło się 170 (z 260 na 300Nm). Czy w tej sytuacji wciąż należy zostać przy standardowym normalnym komplecie zgodnie ze specyfikacją autka? Przy okazji mogę dać namiary na tego chipa w Warszawie. Umówiliśmy to na tym forum i grupowo wyszło o połowę taniej niż normalnie. Z góry dzięki za odpowiedź. macgier Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #103 Napisano 19 Maja 2010 Np.: http://allegro.pl/item1010011399_vw_passat_b6_2_0_tdi_140_sprzeglo_kolo_dwumasowe.html Ale jak poszukasz to znajdziesz taniej. Z miesiąc temu komplety widziałem za ok 1600-1700 zł. do 2.0 TDI. Do 1.9 płaciłem 1550 zł. z przesyłką. W okolicach Wawy to polecam ASO Skoda Carsed w Stojadłach (640 zł. wymiana z własnymi częściami, trwa ok 4 godzin). Oczywiście pieczątkę w książce dostajesz Jak nie tyrasz za bardzo auta to spokojnie normalny dwumas i sprzęgło wystarczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macgier Zgłoś #104 Napisano 19 Maja 2010 Dzięki Turbolot. Jutr jadę z Paskiem na przegląd (robię tam gdzie do tej pory serwisowałem swoją skodziankę). Nie ASO, ale bardzo poprawni i jak na Wawę przystępni cenowo panowie. Zweryfikuję ceny i dam znać jak wyszło ostatecznie. Pozdrawiam macgier Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scoti Zgłoś #105 Napisano 20 Maja 2010 Killer71 za robotę płaciłem 450zł. Ceny 1850zł za komplet były prawie w każdym sklepie motoryzacyjnym i nie musiałem zbytnio szukać. Podzwoń i popytaj a na pewno kupisz w tej cenie. Od czasu wymiany przejechałem 25tkm. i jest wszystko ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Killer71 Zgłoś #106 Napisano 21 Maja 2010 Dzięki Scoti, bedę szukał. Na razie znalazłem to: http://allegro.pl/item1010011399_vw_...dwumasowe.html Co o tym sądzisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scoti Zgłoś #107 Napisano 21 Maja 2010 Cena jest dobra. W tej właśnie firmie już kilku forumowiczów zamawiało pompowtryskiwacze siemensa do swoich passatów i było wszystko ok. Widać że mają duży wybór części. Co do samego kompletu to trudno cokolwiek powiedzieć na podstawie zdjęć. Fabrycznie w naszych autach są montowane koła Luka i Sachsa. Wybór należy do Ciebie, choć mój mechanik bardziej poleca Sachsa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dural Zgłoś #108 Napisano 21 Maja 2010 Turbolot przy silniku 1.9 tdi jaki przebieg kiedy padlo? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo80 Zgłoś #109 Napisano 9 Czerwca 2010 Witam, Zamieszczam plik do odgłosów dochodzących z mojego paska. Pojawiają się one raczej rzadko, podczas uruchamiania auta ale i podczas postoju (jak jeszcze nie zgaszę). Mechanik stwierdził że takie odgłosy są od koła dwumasowego, które jest do wymiany. Co sądzicie? Muszę już kombinowac kasę na dwumas? ;/ http://wyslijplik.pl/download.php?sid=2YbRQ8IM ps. Dźwięki zaczynają się od 19sekundy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gsmlondon Zgłoś #110 Napisano 8 Września 2010 witam dzis po wizycie w aso panowie oswiatyczyli ze kolo dwumasowe do wymiany objawy - auto na luzie i przy przyspieszaniu drga , slychac taki metaliczno- gumowy odglos koszt naprawy max. 5500zl. bo sa dwa rozne kola Luk i Sachs , pytanie czy da rade sprawdzic po vin jakie kolo jest zalozone bo w aso powiedzieli ze nie ma mozliwosci sprawdzenia bez wyjecia skrzyni pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #111 Napisano 9 Września 2010 Witam! Coś kręcą , jak podasz VIN to Ci powinni podać numer każdej złożonej części w Twoim aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gsmlondon Zgłoś #112 Napisano 9 Września 2010 (edytowane) panowie jest ktos wstanie sprawdzic po vin jaka mam dwu mase ? jeszcze jedno czy to prawda ze jesli wymieniam caly komplet czyli dwumasa+sprzeglo i lozysko to moge wstawic obojetie jakie firmy czyli jesli byl komplet Luka to moge wstawic komplet Sachs, taka informacje dostalem od goscia z allegro ktory handluje Sachs i u niego komplecik kosztuje 1700zl. pozdr. Edytowane 9 Września 2010 przez gsmlondon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #113 Napisano 9 Września 2010 Jak wymieniasz komplet to nie interesuje cię jakie masz,lub jakie było.Ja w seacie 105 km miałem luka założyłem zachsa,a w obecnym aucie zrobiłem to samo tylko był zachs założyłem luka.Mam wrażenie że luka bardziej tłumi drgania,bo ma jeszcze w tarczy małe sprężynki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gsmlondon Zgłoś #114 Napisano 9 Września 2010 ak wymieniasz komplet to nie interesuje cię jakie masz,lub jakie było.Ja w seacie 105 km miałem luka założyłem zachsa,a w obecnym aucie zrobiłem to samo tylko był zachs założyłem luka.Mam wrażenie że luka bardziej tłumi drgania,bo ma jeszcze w tarczy małe sprężynki. no wlasnie sie zastanawia ktora opcje wybrac Luk czy Sachs moze doradzicie panowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #115 Napisano 9 Września 2010 A nie myśleliście o wymianie na jednomas. Są podobno dedykowane do naszych passatów również zamienniki valeo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macgier Zgłoś #116 Napisano 10 Września 2010 Witam wszystkich, W moim pasku sprzęgło się zaczęło ślizgać przy 100tyś. W VW w Warszawie krzyknęli 5500 razem z dwumasem. Koszmar! Komplet LUKa lub Sachsa (w VW powiedzieli, że niezależnie od VIN czasem montowane są zamiennie) można w necie kupić nawet za 1500 PLn. Kłopot polega na tym, że w razie jakichkolwiek problemów i koniecznością wymiany lepiej nie wspominać... Ostatecznie zdecydowałem się na wymianę kompletu w bardzo fajnej stacji (nie ASO, ale panowie się znają na robocie), gdzie do tej pory serwisowałem swoją Skodę. Oczywiście w razie jakichkolwiek problemów serwis gwarancję i wymianę bierze na siebie, ale już kilka miesięcy i żadnych problemów nie ma. Stacja mieści się w Warszawie na ulicy Syreny (tel: 22 6311796). Koszt całkowity 2900. Polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konrad83 Zgłoś #117 Napisano 10 Września 2010 Witam!Mam pytanko.Otóż mianowicie przy zmianie biegów,w momencie kiedy puszczam sprzeglo czuje jednorazowe szarpniecie,tak jak bym nie mogl wyczuc sprzegla i za szybko je puszczał,zastanawiam się czy to może dwumasowe kolo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gsmlondon Zgłoś #118 Napisano 10 Września 2010 Witam!Mam pytanko.Otóż mianowicie przy zmianie biegów,w momencie kiedy puszczam sprzeglo czuje jednorazowe szarpniecie,tak jak bym nie mogl wyczuc sprzegla i za szybko je puszczał,zastanawiam się czy to może dwumasowe kolo? u mnie tez tak jest , ale dopiero we wtorek bede mogl napisac czy to bylo spowodowne dwumasa pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lime84 Zgłoś #119 Napisano 24 Października 2010 Witam, Od miesiąca jestem właścicielem passata b6 z dsg. Mam kilka wątpliwości jeśli chodzi o pracę tej skrzyni w moim aucie i zastanawiam się czy coś sobie wkręciłem czy faktycznie coś nie gra. Zastanawiam się nad kołem dwumasowym ale właściwie nie słyszę dziwnych odgłosów po odpaleniu samochodu. Co zauważyłem ? Gdy ruszam gwałtownie - zarówno przy D i S wszystko jest ok - biegi są zmieniane tak jak być powinny - płynnie i szybko. Natomiast gdy ruszam powoli - np w mieście przed skrzyżowaniami - wtedy czuję zmianę biegu z 1 na 2 i z 2 na 3. Zmiana biegów z 3 na 4 nie jest już odczuwalna. Przy czym nie są to jakieś szarpnięcia. Bardziej określiłbym to jako delikatny brak płynności - to trochę tak jakbym w manualu za długo puszczał sprzęgło i dodawał za mało gazu - czuć bardzo delikatne przyhamowanie. Czy to jest normalne ? Samochód ma przejechane już 165k km - olej był wymieniany co 60.000 tyś. następna wymiana za ok 20000 km powinna być. Druga zastanawiająca mnie przypadłość to takie lekkie grzechotanie przy wyhamowywaniu i niedużych prędkościach. To brzmi tak jakby coś grzechotało podczas wysprzęglania skrzyni ( jeśli coś takiego tam jest ). Innych objawów do tej pory nie zauważyłem - samochód zbiera się bardzo ładnie i na wyższych biegach nie ma problemu z przyspieszeniem. Bardzo prosiłbym o poradę, szczególnie jeśli chodzi o ten pierwszy objaw. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #120 Napisano 25 Października 2010 Witam was 10 tys km temu miałem wymianę kola masowego w raz z ze sprzęgłem, ale co ostatnio wyczułem to jak wcisnę prawie do polowy sprzęgło to jest jakiś dziwny dźwięk (bieg luz) takie ciche malutkie Chrobotanie czy tez tak macie w 2.0 tdi 140 km może tak ma być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach