Skocz do zawartości

lime84

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lime84

  • Urodziny 18.12.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zielona Góra

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
  • Rok produkcji
    2006
  1. Kolego z tym szarpaniem to był prawdziwy tragizm niestety. Najlepsze bylo to,ze kiedy silnik gasl to juz zwracalo wszystkich uwage i kiedy siedzialem wnerwiony i szarpiacy sie z kierownica to juz mala widownia sie robila hehe. Pozdrawiam
  2. Witam, Również mam problem z buczeniem i totalnie nie wiem jak się do tego zabrać. W 90% problem nie występuje. Natomiast zdarza się, np podczas jazdy, lub zaraz po odpaleniu silnika, lub też często po zjechaniu z autostrady (prędkość na autostradzie mniej więcej stała 160 km/h przez dłuższy czas) nagle zaczyna być słychać takie specyficzne buczenie w przedziale obrotów od 1300 - 2200 ( mniej więcej ). Wewnątrz kabiny brzmi to tak jakby tłumik się rozwalił. Dodam też, że skrzynia DSG zaczyna pracować tak jakby auto straciło moc (tzn zaczyna trzymać bieg na wysokich obrotach np. 2600 zanim zmieni na wyższy, i do tego czasami skrzynia próbuje szybciej wrzucić wyższy bieg ale zaraz zrzuca z powrotem mimo tego, że prędkość jest stała ). Po jakichś 15 -30 minutach buczenie cichnie i auto zaczyna wracać do łądu. Macie jakiś pomysł co to może być. Będę wdzięczny za każdą podpowiedź. Pozdrawiam Piotr PS. Dodam jeszcze, że wymieniłem pompę w zbiorniku paliwa / zero poprawy / Ps2. Doczytalem sie w poprzednim watku ze powodem moze byc wypalanie filtra dpf. Auto ma 186000 udokumentowanego przebiegu wiec moze lepiej usunac badziewie?
  3. Witam, odnośnie tego tematu to z blokadą kierownicy męczyłem się od września 2010 roku. Objawy: - auto odpalało i gasło po sekundzie, dodatkowo pojawiała się migająca kontrolka świecy żarowej, - auto po włożeniu kluczyka w ogóle nie reagowało - objaw tak jakby zepsuła się ramka od elektronicznego kluczyka, - komunikaty na desce typu "engine workshop fault", "sterring wheel column lock failure", "move sterring wheel" a czasami nie było żadnych komunikatów Problem nasilił się w okolicy stycznia. Postanowiłem naprawić. Poszukałem na forum, znalazłem magika, który oferował pomoc. Zapłaciłem 600 zł netto i problem zniknął, ale tylko na 2 miesiące. Co prawda "mechanik", który to naprawiał oferował pomoc ale dojazd (ok. 150 km w jedną stronę ) to też jakieś koszty. W kwietniu ściągnąłem jakiegoś pdf'a z instrukcją naprawy. Krok po kroku i problem z głowy, ale w czerwcu jakie było moje zaskoczenie, kiedy znowu wyskoczył błąd blokady. Pojechałem do serwisu - za wymianę całego modułu na nowy zapłaciłem 850 zł brutto i mam 2 lata gwarancji. Podsumowując nie szukajcie magików. Od razu do serwisu. Dodam jeszcze, że w innym mieście oferowali mi naprawę w serwisie VW za 750 brutto ale dojazd i trzeba było dłużej czekać więc wyszłoby mnie tyle samo. Dodatkowo przed wymianą rozgryzłem, że jeśli blokada się odblokowuje, a samochód nie odpala trzeba pokręcić kierownicą w prawo na maxa , w lewo na maxa i jeszcze raz w prawo i w większości moich sytuacji samochód odpalał. Pozdrawiam i życzę powodzenia. Piotr
  4. Witam, Od miesiąca jestem właścicielem passata b6 z dsg. Mam kilka wątpliwości jeśli chodzi o pracę tej skrzyni w moim aucie i zastanawiam się czy coś sobie wkręciłem czy faktycznie coś nie gra. Zastanawiam się nad kołem dwumasowym ale właściwie nie słyszę dziwnych odgłosów po odpaleniu samochodu. Co zauważyłem ? Gdy ruszam gwałtownie - zarówno przy D i S wszystko jest ok - biegi są zmieniane tak jak być powinny - płynnie i szybko. Natomiast gdy ruszam powoli - np w mieście przed skrzyżowaniami - wtedy czuję zmianę biegu z 1 na 2 i z 2 na 3. Zmiana biegów z 3 na 4 nie jest już odczuwalna. Przy czym nie są to jakieś szarpnięcia. Bardziej określiłbym to jako delikatny brak płynności - to trochę tak jakbym w manualu za długo puszczał sprzęgło i dodawał za mało gazu - czuć bardzo delikatne przyhamowanie. Czy to jest normalne ? Samochód ma przejechane już 165k km - olej był wymieniany co 60.000 tyś. następna wymiana za ok 20000 km powinna być. Druga zastanawiająca mnie przypadłość to takie lekkie grzechotanie przy wyhamowywaniu i niedużych prędkościach. To brzmi tak jakby coś grzechotało podczas wysprzęglania skrzyni ( jeśli coś takiego tam jest ). Innych objawów do tej pory nie zauważyłem - samochód zbiera się bardzo ładnie i na wyższych biegach nie ma problemu z przyspieszeniem. Bardzo prosiłbym o poradę, szczególnie jeśli chodzi o ten pierwszy objaw. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności