Skocz do zawartości

Killer71

  • Liczba zawartości

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Killer71

  • Urodziny 18.10.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jaworzno

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki za podpowiedzi:) Cały czas myślę, jaki wpływ ma uszkodzone złącze na wibrację kierownicy? Muszę dorwać jakiś kanał i to obejżeć. Być może pozostałe dwie poduszki tez są do wymiany? Wymieniłem tylko tą pod skrzynią i wczoraj zauważyłem, że zniknęło drżenie podłogi po stronie pasażera?!? A może to faktycznie dwumasa? Przebieg samochodu - 175000 km i zero wpisu w historii o jej wymianie. Przyjdzie mi chyba pojechać do złodzieji (czyt.ASO) na diagnozę...
  2. Rafał, pisząc "na luzie" miałem na myśli samochód jadący, ale bez napędu, a nie stojący na wolnych obrotach:) Opony mam nowe - założone w marcu. Marek, jak poznam czy złącze elastyczne (peszel) jest uszkodzone?
  3. Marek, jesli byłyby to opony, to na luzie również byłoby to mrowienie. Dobrze myślę?
  4. Cześć, proszę o pomoc w sprawie jak w temacie. Zjawisko ma miejsce tylko podczas przeniesienia napędu (na wszystkich biegach) - na luzie jest ok. Po przeczytaniu tematów na forum, wymieniłem poduszkę pod skrzynią (koszt 360zł). Niestety, zero poprawy!!! Podczas jazdy kierownica i gałka zmiany biegów dalej delikatnie mrowią w dłonie... Mrowienie jest jednostajne - nie zależy od prędkości i obrotów silnika. Czy ktoś miał podobną sytuację? Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam,G
  5. Lesz1979, mam swojego mechanika w Jaworznie. Jutro zostawiam u niego samochód - sprawdzi dokładnie, które poduszki trzeba wymienić. Jest problem z dostępnością prawej poduszki od silnika. Chyba będę musiał kupić w serwisie:dolamam. Opiszę Ci problem i rozwiązanie dokładnie, jak będę miał już pewność na 100%.
  6. Jestem umówiony na piątek. Wstępna diagnoza - poduszki. Mechanik otworzył maskę i potrząsnął silnikiem, a ten zachował się jak wahadło:zeco. Włączyłem zapłon i ręczny, wbiłem jedynkę i próbowałem ruszyć do przodu i do tyłu - tragedia, samochód wpadł w rezonans. Napiszę po naprawie, co dokładnie mu dolegało.
  7. Koledzy, pomożecie w pytaniu powyżej? Kierownica drży coraz bardziej...komfort jazdy w trasie spadł do zera;(
  8. Dziękuję za informację. Z tego wynika, że silnik (2) i skrzynia (4)zamocowane są tylko na 6-ciu elementach:zeco?
  9. Cześć, czy któryś z kolegów, posiadający program ETKA mógłby mi powiedzieć ile poduszek posiada silnik, a ile skrzynia biegów i jakie są ich numery fabryczne? Dane mojego paska znajdziecie w załączonym pliku PDF. Z góry dziękuję za pomoc. WVWZZZ3CZ7E235837.pdf
  10. Cześć, mam to samo - bujanie na wolnych obrotach, a w przedziale 100 - 160 drżenie wewnętrznego lusterka, kierownicy i drążka zmiany biegów. Czy to poduszki do wymiany? Które, od silnika czy skrzyni biegów? Jak to sprawdzić?
  11. Dzięki Scoti, bedę szukał. Na razie znalazłem to: http://allegro.pl/item1010011399_vw_...dwumasowe.html Co o tym sądzisz?
  12. Cześć, potrzebuję komplet - koło dwumasowe, sprzęgło, docisk, łożysko oporowe do VW Passat Variant 2007, 2.0 TDI, 140 KM, silnik BKP, VIN WVWZZZ3CZ7E235837. Pozdrawiam, Grzegorz
  13. Scoti, gdzie to kupiłeś? Mnie też czeka wymiana.
  14. A co sądzicie o podanych przez mechanika cenach? Kto ,oprócz kolegi Getem'a, sprzedaje jeszcze oryginalne części do VW? Co sądzicie o tym: http://moto.allegro.pl/item1010011399_vw_passat_b6_2_0_tdi_140_sprzeglo_kolo_dwumasowe.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności