Skocz do zawartości

Przemo80

  • Liczba zawartości

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Przemo80

  • Urodziny 24.10.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    100litza

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM DSG
  • Rok produkcji
    2006
  1. 4 pompki wymienione w ASO Rowiński - Wajdemajer. Autko chodzi jak nowe. Polecam jeśli auto było sprowadzone z niemiec i po wpisaniu VIN brak informacji o akcji. Oni wiedzą co zrobić żeby doszło do darmowej wymiany. Pozdrowienia
  2. Zadzwonilem wczoraj do aso Rowinski-Wajdemajer. Serwisant od razu wiedzial o co chodzi. Wpisal VIN i zdziwi się, że nic nie ma. Podałem mu rodzaj silnika. Powiedzia, że na 99% auto podlega akcji. I teraz najważniejsze. Zobaczyl, że mój pasek ma kod kraju Niemcy. Zaproponowal zeby podeslac mu skan dowodu rejestracyjnego i on skontaktuje sie przez oddz. w Poznaniu z niemieckim vw. Ma mi dać znać jutro. Zobaczymy co z tego wyniknie, ale powiem że jest mocno zdziwiony, że żaden inny aso nie zrobił tego. Jak to wyjdzie to będę peen uznania dla R-W. edit: Już mam pozytywną odpowiedź od ASO R-W. Właśnie kombinuję lawetę i serwis. Dla innych, którzy mają z tym problem polecam dzwonić do ASO Rowiński-Wajdemajer. Tam od razu wiedzą o co chodzi. Jak to dobrze, że jest taki topic, w którym można się tyle dowiedzieć i zaoszczędzić
  3. Po wstukaniu VIN Serwisant widzi ze auto należy do mnie i jest podany mój adres zamieszkania w Polsce. Czy na tej podstawie można stwierdzić ze auto jest przepisane na rynek polski? Niestety w kilku Aso na tym VIN-ie akcji serwisowych brak...
  4. Dziękuje za radę, zadzwoniłem do Aso S.Zasada w Wawie. Pani, która odebrała telefon mówi ze nie ma znaczenia przypisanie auta na rynek polski. W systemie nie ma żadnej wzmianki o jakiejkolwiek akcji serwisowej w moim aucie. Mówi rownież, że system jest na rynek europejski i pokrywa swoimi numerami całość Europy. Czy mógłby ktoś pomoc jak wytłumaczyć Aso że przypisanie auta na polski rynek może przynieść rezultat? W którym Aso użytkownicy forum to robili? Bardzo proszę o odpowiedz.
  5. Witam, Wczoraj w trasie padł pompowtrysk. Zaświeciła się kontrolka świec żarowych, auto przeszło w tryb awaryjny. Przejechałem 100m i podczas wjeżdżania na pobocze auto po prostu zgasło. U mechanika sprawdzenie komputerem - błąd pompowtryskiwacza. Mówi że na bank cewka. Poleca regenerację. Wyraziłem zgodę. Passat B6 silnik BMR rok prod 2006, ale po VIN ponoć wersja 2007, przebieg 203tys. Dzwoniłem do ASO ws wymiany pompek. Po wprowadzeniu VIN serwisant powiedział, że to auto nie ma żadnych akcji serwisowych a pompki są niby "poprawione" bo mają inne oznaczenie i nie podlegają akcji. Dziwne bo mechanik mówi, że na 99,9% to ta cewka, która niby robi zwarcie. Dziwię się czemu VW tak podchodzi do sprawy i wymienia tylko niektóre wtryski skoro inne tak samo padają....
  6. dołączając się: - wymiana mechatroniki w skrzyniach biegów, - wymiana sterownika (przeróżnych podzespołów), 2,0 tdi by VW to dość mocno wadliwa konstrukcja.....a pompowtryski tego Siemensa to podobno straszny badziew, który nowy może paść od tak (właśnie elektrycznie). Słyszałem to od mechaników, którzy wymieniają te części kilka razy w tygodniu ;] Mam jednak nadzieję że pojeździsz dłuuugo :kwiatek
  7. Na czym polega regeneracja? Widzę wymieniony materiał wokół gniazda.... Skoro zabierak będzie o takim samym rozmiarze co 'twardsze' gniazdo to czy on nie wyrobi się jeszcze szybciej? Trzeba chyba zmienić (na twardszy) i zabierak, albo zwiększyć otwór (przekrój) jak i sam zabierak. Dobrze myślę?
  8. Witam, Samochód podłącz do VAG i sprawdź błędy. Ta kontrolka może sygnalizować różne przyczyny - jest ich naprawdę sporo. Jak zacznie migać to silnik wchodzi w tryb awaryjny i specjalnie nie przyspiesza jak powinno. Silnik 'broni' się przed przyczyną błędu (dziwne że zawsze w ten sam sposób - słaba moc). U mnie jak było/jest przeczytasz wyżej. Jutro jadę do mechanika (niestety wcześniej nie miałem czasu) na sprawdzenie przewodów a potem na wgranie nowego oprogramowania sterującego. ps. A co do samej kontrolki to jeździłem w trybie awaryjnym przez tydzień (do roboty i z powrotem). Po tygodniu kontrolki zgasły i autko jeździło ok przez 3 dni. Potem znowu się pojawiły Dam znać czy problem został rozwiązany jak tylko wrócę z ASO lub od mechanika.
  9. LOL :DDDD paski zapala się TYLKO na sprzęgle? śmiech trochę. Osobiście mam DSG więc nie wiedziałem. Sorki to dla mnie po prostu dziwne i nie mogłem się powstrzymać :kwiatek
  10. Mógłby ktoś przetłumaczyć? Niestety nie znam niemieckiego:
  11. Koniecznie odpisz czy wszystko lata po wymianie jak dawniej. Ile kosztowała wymiana + części? Jaki to typ silnika? - mój jest BMR i w warsztacie powiedziano mi (po sprawdzeniu w etce po numerze VIN) że mam pompowtryski o numerze z jakąś literką na końcu (chyba M) co wskazywało, że to 'poprawione' - mechanik powiedział że to pompowtryski Boscha. Nie wiem czy jest jak mówił, dlatego drążę temat. pozdrawiam
  12. Skoro pompowtrysk padł to masz zły opis przy swoim nicku, bo twój pasek jest PD (na pompowtryskach) a nie CR (common rail). Jaki masz numer silnika i jakie pompowtryski pasują do twojego: Bosch czy Siemens? I przy jakim przebiegu padł? Dzięki za odpowiedź, pytam z ciekawości. Podobno w Koninie można kupić nowe, dobre pompowtryski, poszukaj tu na forum, napewno znajdziesz namiar.
  13. ale jaki pompowtrysk skoro kolega ma CR ? :fajny Poza tym paski z 2007 chyba już mają Boshe wstawione - przykładowo mój BMR niby z 2006 ale model 2007 i posiada pompowtryski Bosch (tak wynika z etki). Kolega ma w swoim opisie CR więc wada pompowtrysków odpada?
  14. Najlepiej by było jakby szyby same się zamykały podczas zamykania auta (kluczykiem, KESSY - obojętnie) ;] Ale chyba z dużo bym chciał :serducho
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności