FUTURUM serwis pomp Zgłoś #601 Napisano 22 Marca 2014 Tak wyglądają zużyte zabieraki...niczym nie odbiegają od Twojego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachim8584 Zgłoś #602 Napisano 22 Marca 2014 Faktycznie podobnie są zużyte. Czyli wychodzi na to, że po włożeniu nowego zabieraka mam czas do następnej wymiany oleju na modernizację nieszczęsnej pompy. Czy jeszcze mniej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #603 Napisano 27 Marca 2014 Cześć Panowie, mam na zegarku prawie 200 kkm i chyba przy następnej wymianie oleju zdecyduje się na regenerację gnizada. I tutaj pytanie (pewnie głównie do Tomka) jak to wygląda operacyjnie? Czy muszę gdzieś rozebrać auto wyjąć napęd pompy i przesłać do Tomka kurierem a potem czekac az odeśle i dopiero zmontowac wszystko? Czy jest jakiś inny sposób? Trochę sobie nie wyobrażam braku auta 3-4 dni. Nie wiem czy ten proces jest już gdzieś w wątku opisany ale jakoś nie doczytałem. No i przy okazji jaka jest aktualnie cena tej usługi? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #604 Napisano 27 Marca 2014 Normalnie Tomek Ci przysyła swój już zregenrowany wałek z zabierakiem, a Ty po demontażu i montażu nowego mu odsyłasz swój. Co do ceny to myślę że PW do Tomka wyślij. Jak chcesz namiar na mechanika, który mi robił i na którego dawałem namiary innym forumowiczom to PW wyślij. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RafQ77 Zgłoś #605 Napisano 27 Marca 2014 Ciekawe że mój BKP z 2005r. ma już wałki zamiast łańcucha. To tylko znaczy że wiedzieli już o bublu ale nie we wszystkich fabrykach zmienili technologię. Pewnie mieli jeszcze trochę bublowatych części na stanie. Wiem że VW miało akcję serwisową na wymianę napędu pompy z łańcuszka na wałki (na pewno akcja była w DE) moje auto w historii w ASO ma rozliczoną właśnie taką akcję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #606 Napisano 27 Marca 2014 Wy chyba nie rozumiecie, każde auto miało wałki wyrównoważające (w których wyrabia się zabierak i gniazdo wałka) niezależnie czy miało napęd łańcuchowy czy za pomocą kół zębatych. Modyfikacja z napędu łańcuchowego nastąpiła na napęd za pomocą koł zębatych, bo w napędzie łańcuchowym wycierały się ząbki na kołach po których kręcił się łańcuch. Za pomocą łańucha albo później kół zębatych napędzany był moduł wałków wyrównoważających. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek Zw Zgłoś #607 Napisano 27 Marca 2014 Faktycznie podobnie są zużyte. Czyli wychodzi na to, że po włożeniu nowego zabieraka mam czas do następnej wymiany oleju na modernizację nieszczęsnej pompy. Czy jeszcze mniej? Jeżeli nowy zabierak ma luzy w gnieździe starego walka to możesz nie doczekać do następnej wymiany oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TRDAdam Zgłoś #608 Napisano 30 Marca 2014 Dwa tygodnie temu postanowiłem sprawdzic zabierak przy 132 tys realny przebieg auto od nowości w rodzinie. Zabierak miał luz koło 2-3 mm obrotu w gnieździe. Jedyną słuszną decyzją była regenreacja w TMA. Wymiana wałka to nic trudnego pod warunkiem posiadania odpowiednich narzędzi oraz klucza dynamometrycznego. Na chwilę obecną przejechałem ponad 2 tys km wszystko jest OK. Jeśli ktoś chce sam wymienic wałek to mogę łopatologicznie wyjaśnić krok po kroku całą operację na PW Przy okazji polecam regenerację w TMA Serwis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertno Zgłoś #609 Napisano 30 Marca 2014 Nuttie dokładnie tak jak piszesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #610 Napisano 9 Kwietnia 2014 Drodzy użytkownicy swoich ukochanych "pasków b6" Proszę, nie dzwońcie z pytaniem typu "czy ja już muszę wymieniać?"; "mam przebieg poniżej 200 tyś km,wszystko z autem ok-czy już coś robić?"- nie widzę Waszych modułów olejowych więc trudno mi cokolwiek powiedzieć.Jedni robią 300 tyś inni 170 tyś-wszystko zależy od stylu jazdy(ilość odpaleń i gaszeń auta!!!) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Earoniusz Zgłoś #611 Napisano 21 Kwietnia 2014 Cześć 229 tys przebiegu czas pomyśleć o wymianie:) Jutro rano dzwonie do Tomka z prośbą o przesłanie mi wałka wyrównoważającego. W czwartek planuję wymianę w warsztacie w Szczecinie. Zorbie parę fotek w jakim stanie było gniazdo itd:) Pozdrawiam:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #612 Napisano 22 Kwietnia 2014 (edytowane) Cześć229 tys przebiegu czas pomyśleć o wymianie:) Jutro rano dzwonie do Tomka z prośbą o przesłanie mi wałka wyrównoważającego. W czwartek planuję wymianę w warsztacie w Szczecinie. Zorbie parę fotek w jakim stanie było gniazdo itd:) Pozdrawiam:) Koniecznie daj znać, ja mam 180tys.km. i mam zamiar przy ok.200tys.km. wymienić, do Tomka mam tylko godzinkę jazdY:D. Pozdrawiam. ps. zdziwił mnie tylko wpis Tomka "Jedni robią 300 tyś inni 170 tyś-wszystko zależy od stylu jazdy(ilość odpaleń i gaszeń auta!!!)" Nie przypuszczałem, że zależy to od ilości odpaleń, myślałem, że tylko od stylu jazdy. Edytowane 22 Kwietnia 2014 przez macvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro86 Zgłoś #613 Napisano 22 Kwietnia 2014 Ja kupowałem zregenerowany u Tomka, przejechałem już 10 tys i wszystko hula, także polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yam1530 Zgłoś #614 Napisano 22 Kwietnia 2014 Witam Panowie czy ktoś robił swap pompy z 1,9tdi? Na forum A4 jest to dość popularne, nie bawią się w regenerację wałków tylko je wywalają i przechodzą na inną pompę. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym związane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akahori Zgłoś #615 Napisano 23 Kwietnia 2014 Panowie, nie bawcie się w żadne zamienniki czy dorabianie imbusów. Ja dzisiaj wymieniałem rozrząd (165 000km), pompe oleju- i się pzreraziłem,\. Tak wyglądał mój zabierak: mechanik ledwo go wyciągnął z pompy bo powlaziły opiłki. - - - - - aktualizacja - - - - - dodam 3750zł za całość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #616 Napisano 23 Kwietnia 2014 To ty strachliwy jesteś,bo widziałem znacznie gorsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #617 Napisano 23 Kwietnia 2014 Panowie, nie bawcie się w żadne zamienniki czy dorabianie imbusów. Ja dzisiaj wymieniałem rozrząd (165 000km), pompe oleju- i się pzreraziłem,\. Tak wyglądał mój zabierak:Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: WP_20140423_001.jpg Wyświetleń: 11 Rozmiar: 29.3 KB ID: 117957 mechanik ledwo go wyciągnął z pompy bo powlaziły opiłki. - - - - - aktualizacja - - - - - dodam 3750zł za całość W Anglii pięknie Cię skasowali... Moduł na kołach zębatych "nie produkuje opiłków"-jeśli miałbyś napęd łańcuchowy(2004-2005r)-to wtedy byłyby opiłki.Stałeś obok mechanika jak wyciągał zabierak?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akahori Zgłoś #618 Napisano 23 Kwietnia 2014 heh, marne pocieszenie. ale problem juz z glowy. kolejna wymiana juz napewnonie na mojej glowie - - - - - aktualizacja - - - - - nie stałem ale z tego co zrozumialem mowil o spilowanym zabieraku. No chyba, że nie wiedział jak go wyciągnąc i dlatego sie z nim szarpał ale nie sądze. No skasowali ale spokojna głowa - bezcena:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #619 Napisano 23 Kwietnia 2014 Możesz sprecyzować co dokładnie wymienił Ci mechanik za 3750zł?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akahori Zgłoś #620 Napisano 23 Kwietnia 2014 rozrząd + pompa wody+rolki, pompa oleju+filtr+olej, filtr paliwa, zbierzność i geometrie:) no i robota oczywiscie, części vw original:) - - - - - aktualizacja - - - - - mam nadzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach