wwo Zgłoś #1401 Napisano 18 Kwietnia 2015 Wiązka pasuje, to jest po prostu zamiennik. Jak nie masz rozpiski do wiązki to miernik w dłoń i po sprawie, a montaz jak w 1 poście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patrykowski Zgłoś #1402 Napisano 18 Kwietnia 2015 taka jest umnie końcówka kabli połowa fotek z 1 postu tez mi się nie wyświetla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wwo Zgłoś #1403 Napisano 18 Kwietnia 2015 W trzecim poscie masz wszystko jak na tacy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Me-how Zgłoś #1404 Napisano 6 Maja 2015 (edytowane) przyszła mi wiązka od tempomatu. Sprawa jest taka, że jeden pin na niebieskim kablu jest o wiele większy niż pozostałe. Tak ma być, czy coś zepsuli ? Nie chcę zacząć montażu, żeby potem się okazało, że nie mogę dokończyć przez inny pin Druga sprawa: w manetce od tempomatu mam tylko 5 kabelków. Brakuje kabla na pinie nr 4. Gdzieś wyczytałem, że to tylko do przyczepki. Prawda to czy muszę dokładać kabelek ? Edytowane 6 Maja 2015 przez Me-how Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #1405 Napisano 6 Maja 2015 przyszła mi wiązka od tempomatu. Sprawa jest taka, że jeden pin na niebieskim kablu jest o wiele większy niż pozostałe. Tak ma być, czy coś zepsuli ? Nie chcę zacząć montażu, żeby potem się okazało, że nie mogę dokończyć przez inny pin To nie jest wiązką do passata. Będziesz musiał lutować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Me-how Zgłoś #1406 Napisano 6 Maja 2015 dzięki Rozebrałem wszystko właśnie i zobaczyłem, że te piny są mniejsze nawet od tych mniejszych w wiązce. Mam jakąś starą kostkę od grzania foteli to tylko przelutuję wtyczki od strony silnika i tempomat będzie całkiem na osobnej wtyczce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaroz Zgłoś #1407 Napisano 10 Maja 2015 Mam pytanie odnośni podłączenia biało-czerwonego kabelka z wiązki tempomatu do pomarańczowej kostki. Mam wiązkę na oryginalnej wtyczce do manetki ale nie mam tej drugiej czarnej kostki oraz zmostkowanego pinu na biało-czerwonym kabelku(u mnie to jest fioletowo-czerwony goły kabelek). Pytanie tekie: czy można dokupić tą kostkę razem z tym pinem, jeżeli nie to jak to połączyć bez tej kostki z tą pomarańczową kostką? Jak bym mógł ktoś jeszcze wyjaśnić podłączenie kostki pomarańczowej bo nie wiem czy dobrze myślę: z kostki pomarańczowej wyciągamy pin z biało-czerwonym kabelkiem i wkładamy go w miejsce biało-czerwonego w tej czarnej kostce z jednym biało-czerwonym kabelkiem czy podpinamy na drugim końcu tej czarnej koski z jednym biało-czerwonym kabelkiem??,a ten zmostkowany pin wkładamy do pomarańczowej kostki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adawis Zgłoś #1408 Napisano 14 Maja 2015 ja też miałem wiązkę bez mostku, chciałem wyjąć ten pin z pomarańczowej kostki i je ze sobą połączyć, ale nie udało mi się go z kostki wyciągnąć. Więc przeciąłem biało-czerwony kabelek w rozsądnej odległości od kostki i zmostkowałem je manulanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobra123 Zgłoś #1409 Napisano 17 Maja 2015 witam panowie mam problem gdyz zalozylem manetke puscilem kable do kostek przy ecu i okazalo sie ze wszystkie piny w bialej kostce sa zajete (mowa o tych w ktore mam sie wpiac) kable ida z kostek do kabiny ale nie moge ich znalezc gdzie sa w kabinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszek Zgłoś #1410 Napisano 17 Maja 2015 Czy manetka z Passata B5 Fl po lifcie tz. "new style" podejdzie do Passata przedliftowego z 2000 roku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #1411 Napisano 17 Maja 2015 Czy manetka z Passata B5 Fl po lifcie tz. "new style" podejdzie do Passata przedliftowego z 2000 roku? Bez problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszek Zgłoś #1412 Napisano 17 Maja 2015 A co sądzicie o tym? http://www.aliexpress.com/item/OEM-Original-VW-Passat-Golf-4-Jetta-MK4-IV-Bora-Cruise-Control-System-CCS-Stalk-Handle/32257112497.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adawis Zgłoś #1413 Napisano 19 Maja 2015 A co sądzicie o tym? http://www.aliexpress.com/item/OEM-Original-VW-Passat-Golf-4-Jetta-MK4-IV-Bora-Cruise-Control-System-CCS-Stalk-Handle/32257112497.html Sprawdź czy piny będą pasowały do twojej białej kostki. Z tego co widać na zdjęciu to są te duże i raczej do b5 fl nie podejdą. Upewnij się, zanim kupisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszek Zgłoś #1414 Napisano 19 Maja 2015 Kurczę za późno.... już kupiłem. No nic mam nadzieję, że oprócz tych pinów reszta będzie ok i jakoś się uda zamontować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #1415 Napisano 19 Maja 2015 Jak piny będą złe to je utniesz i wlutujesz się bezpośrednio w kable - efekt końcowy będzie taki sam Ważniejsze w tym wszystkim jest to, że masz nowszą manetke, która jest zdecydowanie wygodniejsza w użytkowaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danyo1 Zgłoś #1416 Napisano 15 Czerwca 2015 zakłada może ktoś z forumowiczów tempomaty ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #1417 Napisano 15 Czerwca 2015 ja w swojej karierze zamontowałem już 3. Wszystkie chodzą z tego co wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fiszu Zgłoś #1418 Napisano 15 Czerwca 2015 Witam wszystkich Mam pytanko, mam u siebie założony tempomat, jak sądzę, ponieważ są oryginalnie czujniki przy pedałach, wiązka oryginalnie pociągnięta, teoretycznie wszystko gra ale... nie działa:) W Vagu go nie ma, w grupie 006 w silniku nie ma ani krzty słowa przy blokach odnośnie Cruise Control... Przy próbie aktywacji, co teoretycznie powinno być zbędne wywala jakiś błąd... Można liczyć na jakąkolwiek podpowiedź? Z góry dzięki za cokolwiek Pozdrawiam W benzynce tempomat jest w grupie 066. U mnie przestał działać po wizycie u mechanika i wymianie sondy lambda i czyszczeniu przepustnicy... Powiedz, Ty masz przepustnicę elektroniczną czy na linkę ? Pozdrawiam, fiszu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alpha9 Zgłoś #1419 Napisano 20 Czerwca 2015 Przepraszam że tu piszę ale może ktoś pomoże zaczęło się od błędu czujnika tempomatu, czy hamulca... mianowicie świeciła się kontrolka świec żarowych i nie działał stop, przeczyściłem czujnik przy pedale wpiąłem ponownie jest ok ale przypadkowo pociągnąłem jeden kabel który wychodzi z wiązki szarych kabli lecących wzdłuż tunelu pisze na nim : zondungsplus sicherung 55 lub SS lub S5 nw bo śmiesznie jest wytłoczone jeden szary(z tej wiązki) idzie do skrzynki bezpieczników na bezp. 44, jeden na mase, jeden do reg. świateł a ten nw gdzie proszę o pomoc, na kablu pisze po tłumaczu, że bezpiecznik 55 s5? ale gdzie on jest? sorry że tak chaotycznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #1420 Napisano 21 Czerwca 2015 (edytowane) Przepraszam że tu piszę ale może ktoś pomoże zaczęło się od błędu czujnika tempomatu, czy hamulca... mianowicie świeciła się kontrolka świec żarowych i nie działał stop, przeczyściłem czujnik przy pedale wpiąłem ponownie jest ok ale przypadkowo pociągnąłem jeden kabel który wychodzi z wiązki szarych kabli lecących wzdłuż tunelu pisze na nim : zondungsplus sicherung 55 lub SS lub S5 nw bo śmiesznie jest wytłoczone jeden szary(z tej wiązki) idzie do skrzynki bezpieczników na bezp. 44, jeden na mase, jeden do reg. świateł a ten nw gdzie proszę o pomoc, na kablu pisze po tłumaczu, że bezpiecznik 55 s5? ale gdzie on jest? sorry że tak chaotycznie Poszukaj sobie w miejscu podłaczenia wiązki tempomatu mostka. Są dwie metody przy zakładaniu wiązki do tempomatu. Albo przecinasz i lutujesz ją przy kostce w komputerze pod podszybiem albo wpinasz się w nią z nowymi pinami. Na jednym kablu (z tego co pamiętam najgrubszy czerwony) robi się mostek. Jeśli tego mostka nie zrobisz (albo w Twoim wypadku połączenie się pogorszyło/ rozłączyło) wywali błąd tempomatu, błąd świec żarowych i stopu. Klasyczny przypadek. Jeśli tempomat nie był oryginalny tylko dokładany to sprawdź to miejsce. Z bardzo dużym prawdopodobieństwem tam będzie przyczyna usterki. Skoro wypinałeś czujnik stopu pod pedałem to pewnie naciągnąłeś kable i połączenie gdzieś zaskoczyło. Szukaj tego mostka pod komputerem. Edytowane 21 Czerwca 2015 przez killer_84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach