marek664 Zgłoś #1361 Napisano 1 Lutego 2015 (edytowane) Tylko do wtyczek. OK zakładałem lutując Ta opcja mi pasuje Dziekuje PODPIĘCIE KABLI DLA PASSATA B5 przed 1998.Auta posiadające 10 pinową białą kostkę oraz posiada 68- pinową wtyczkę komputera i drugą mniejszą. Kable należy podpiąć w skrzynce na podszybiu. z manetki ----->do kostki PIN nr 6 ---- do czerwono- biały w kostce żółtej - PIN nr 8 (+12 po zapłonie) PIN nr 2 ---- do niebieski w kostce żółtej PIN nr 1 PIN nr 4 i 7 ---- do czarno- żółty w kostce żółtej PIN nr 9 PIN nr 3 ---- do czerwono - żółty w kostce czarnej PIN nr 8 PIN nr 5 ---- do czerwono - szary w kostce brązowej PIN nr 1 Podlaczylem wedlug tego potwierdzam ,ze opis jest w 100% poprawny -wszystko sie zgadzalo ,kolory kabli i kostek -praca szybka ,przyjemna i od dzis ciesze sie z posiadania dzialajacego tempomatu ;-] Oczywicie do tego login 11463 w sterowniku silnika .Pozdrawiam i dziekuje za szybkie odpowiedzi. Edytowane 3 Lutego 2015 przez marek664 robota zrobiona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adawis Zgłoś #1362 Napisano 10 Lutego 2015 po wielu miesiącach męki ze sprzedającymi, udało mi się zamontować tempomacik. Póki co działa, ale jeszcze nie przetestowałem czy działa tak jak powinien. Chodzi głównie o obsługę, co i jak powinno działać. czy to wystarczy do zamontowania tempa? http://allegro.pl/tempomat-z-wiazka-golf-iv-passat-b5-sharan-octavia-i4987313559.html Z tego co widzę masz AVF'a tak jak ja. Zanim kupisz wiązkę z tej aukcji co wkleiłeś, upewnij się jakie piny będą ci potrzebne. Ja kupiłem takie jak na zdjęciu w twojej aukcji i nie pasowały. U mnie były cienkie piny, coś takiego: Ja mieszkam w Anglii i zamawiałem z Polski. Zwrot trwał miesiąc i sprzedający się ze mną kłócił, że na pewno pasuje. A nie pasowało. Żeby sprawdzić jakie piny będą ci potrzebne, najlepiej odkręcić pokrywę komputera i wypiąć białą kostkę. Sprawdź jakie tam są piny i kup tem które będą ci potrzebne. Ja to wszystko 2 razy rozbierałem. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fiszu Zgłoś #1363 Napisano 23 Lutego 2015 Witajcie Cieszyłem się z dobrodziejstwa jakim jest tempomat, ale do czasu... Jeden mechanik wymienił mi sonde lambda i grzebał przy przepustnicy (czyścił chyba) to od tej pory tempomat nie działa. Passeratti mam takie jak w opisie. Gaz na linkę. U innego mechanika sprawdziliśmy wszystko wkoło silnika i były wężyki podciśnienia nie podpięte do niczego. Nigdzie nie mogliśmy znaleźć tej pompki podciśnienia z okrągłym wejściem na 3 kabelki. Wiecie gdzie ona się znajduje? Druga rzecz to sprawdziliśmy pod kompem manetkę w grupie 066 i tak: Na OFF mam na końcu: 0011 Na ON: 0000 Na SET: 0100 Na RES: 1000 Jest również reakcja na naciśnięcie pedału sprzęgła i hamulca. Co więcej podczas jazdy pokazywana jest w komputerze prawidłowa prędkość a po naciśnięciu SET dana prędkość jest zapamiętywana. No ale jej nie utrzymuje... Poradźcie coś.. robię trochę tras po autostradach i przydał by się tempomacik zwłaszcza, że wcześniej działał. Pozdrawiam, Fiszu **** Jeśli moderator stwierdzi, ze to zły temat to niech przeniesie proszę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stryjek Zgłoś #1364 Napisano 3 Marca 2015 mam taki problem, że tempomat działa u mnie tylko jak mam włączony prawy kierunkowskaz. Na wyłączonym lub włączonym w lewo nic nie działa, włączę prawy, pokazuje się kontrolka i tempomat działa. Co może być przyczyną?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #1365 Napisano 4 Marca 2015 manetka uszkodzona (taśma w środku lub styki). Jak włączysz kierunkowskaz to przerwana taśma/luźny styk zaczyna działać, a po wyłączeniu się rozwiera. Przynajmniej od tego bym zaczynał próby naprawy, lub podmiana manetki jak masz skąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #1366 Napisano 4 Marca 2015 Gdyby stryjek cofnal sie strone dalej to by widzial moj opis dokladnie takiego uszkodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stryjek Zgłoś #1367 Napisano 4 Marca 2015 Gdyby stryjek cofnal sie strone dalej to by widzial moj opis dokladnie takiego uszkodzenia. Faktycznie opisane, nie zauważyłem manetka uszkodzona (taśma w środku lub styki). Jak włączysz kierunkowskaz to przerwana taśma/luźny styk zaczyna działać, a po wyłączeniu się rozwiera. Przynajmniej od tego bym zaczynał próby naprawy, lub podmiana manetki jak masz skąd. Tak, luźny był jeden ze styków tej taśmy na 2 piny, podlutowałem i wszystko ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #1368 Napisano 4 Marca 2015 Koledzy pomóżcie, zamontowałem manetke, wiązke puściłem w strone komputera ale za chiny nie moge poradzic sobie z kostaki białą i pomarańczową. Trzeba wszystkie te listwy z tymi przekaźnikami pod kierownica poodkręcać, żeby jakoś cudem dostac się do tych wtyczek? Tam jest tyle tych przewodów pod spodem, że głowa mała. Napiszcie mi jak Wy wytargaliście je do środka auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #1369 Napisano 4 Marca 2015 Wiesz, my zamiast to wszystko do srodka to otwiermy maske i odkrecamy dekiel komputera. Wyjmujemy go, odlaczamy wtyczki i sobie na spokojnie wszystko z gory od zewnatrz robimy . A przynajmniej wiekszosc z nas tak robi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #1370 Napisano 4 Marca 2015 (edytowane) Czyli odpinam kompa, wypinam wszystkie wtyczki i odkręcam te dwa wkręty ktore trzymaja tą obudowę tych wtyczek (tylko z tym jednym wkrętem będzie chyba problem bo troche kiepski dostęp do niego) i chyba musze w kabinie przeciąć opaski co trzymają całą tą wiązke tych wtyczek? I całość ma wyjdzie ładnie na zewnątrz? Bo na stronie 7 post 130 kolega Gulinski pisze "uchwytu i tak się nie wciągnie do do skrzynki komputera bo kable są za krótkie a wiązka nie puszcza." Edytowane 4 Marca 2015 przez karol6376 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #1371 Napisano 4 Marca 2015 u mnie wyszły i dało się do nich dolutować (zakładałem bez końcówek, więc jeszcze gorzej). Generalnie tak, otwierasz obudowę ECU, wypinasz ten płaskownik blokujący (u mnie nie na śrubki tylko należy go lekko nacisnąć, drugą ręką odgiąć z zaczepu i potem już spokojnie zdjąć z drugiego zaczepu). Obudowę otwierasz a nie zdejmujesz. Odkręcasz tylko "dekiel", on jest chyba na 5 albo 6 śrub. Do jednej (od strony grodzi jest bardzo kiepskie dojście. Należy wyjąć "zaślepkę" z podszybia (zaraz przy wieloklinie ramienia wycieraczki) i wtedy masz idealne dojście bo to jest specjalna zaślepka do tej własnie śruby (bezpośrednio nad nią) i kluczem nasadowym/sztorcowym wykręcasz bez problemu. Dolna cześć obudowy ECU dalej pozostaje przykręcona do auta i jej nie ruszaj bo tam jest uszczelka. Jak wyjmiesz ECU z obudowy/odepniesz wtyczki - są od spodu to masz "wielką dziurę którą przełożysz sobie wiązkę od manetki. Bez kitu ale pomarańczę tamtędy dałoby radę przecisnąć. Myślę, że dasz radę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #1372 Napisano 4 Marca 2015 No ja to wszystko dzisiaj miałem porozkręcane, dokładnie tak jak piszesz. U mnie komp też jest na taki płaskownik. Tylko myślałem, że trzeba poodpinać te wszystkie wtyczki i potem nurkować pod kierownice i się męczyć, ale jak zobaczyłem ile tam jest tych kabli to poległem, próbowałem z godzinę i dałem sobie spokój. Czyli mówisz żeby odkręcić dwa wkręty i całość wyjdzie mi na zewnątrz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #1373 Napisano 4 Marca 2015 Jak zdejmiesz plaskownik to komp wyjdzie (delikatnie aby nie wyrwac wtyczek) i juz. Nie bardzo wiem o jakich dwoch wkretach caly czas piszesz? Wkrety sa tylko od pokrywy ale jest ich tam wiecej, kompvtrzyma sie na plaskowniku i to wszystko. Albo masz jakas rzezbe albo nie do konca sie rozumiemy z tymi dwoma wkretami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubcio Zgłoś #1374 Napisano 4 Marca 2015 (edytowane) Pewnie chodzi mu o te wkręty które trzymają te kostki Edytowane 4 Marca 2015 przez hubcio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #1375 Napisano 5 Marca 2015 No mi chodzi o te dwa wkręty co trzymają kostki. I czy jak je odkręce to czy wyjdzie to na tyle z tymi kostkami, żebym wpiął tempomat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubcio Zgłoś #1376 Napisano 5 Marca 2015 No mi chodzi o te dwa wkręty co trzymają kostki. I czy jak je odkręce to czy wyjdzie to na tyle z tymi kostkami, żebym wpiął tempomat. Ja nie pamiętam dokładnie ale do jednego wkręta jest bardzo kiepskie dojście a i tak ja musiałem nurkować pod kierownicę żeby piny włożyć do kostki bo od strony silnika nie mogłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #1377 Napisano 5 Marca 2015 czy to wystarczy do zamontowania tempa? http://allegro.pl/tempomat-z-wiazka-...987313559.html kupiłem z tej aukcji wszystko rozebrałem łącznie z kostkami, podpiąłem i co ? Wtyczki nie pasują jakbym dorwał wtedy gościa co mi to sprzedał to chyba bym go zabił ... http://allegro.pl/tempomat-z-wiazka-golf-iv-passat-b5-sharan-octavia-i5124486819.html Tak z ciekawości ile teraz kosztuje oryginalna w ASO? Bo to co jest na allegro to albo lutowanie, albo taki shit jak kupiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #1378 Napisano 5 Marca 2015 No mi chodzi o te dwa wkręty co trzymają kostki. I czy jak je odkręcę to czy wyjdzie to na tyle z tymi kostkami, żebym wpiął tempomat. Ja tam ich nie odkręcałem, teraz nie pamiętam ale wiem, że jakoś się je "wypina" te kostki z mocowania i normalnie wyciąga. Na 100% tych wkrętów nie ruszałem, dla tego tez nie mogłem załapać o jakie Ci chodzi. Wtyczki nie pasują nie pasuje Ci wtyczka wiązki w manetkę czy piny masz nie takie (okrągłe zamiast kwadratowych lub odwrotnie)? Pytam, bo same piny to chłopaki gdzieś kupują (jakiś sklep moto lub elektroniczny, nawet gdzieś w tym wątku o tym było). po kilka groszy za sztukę i można je sobie zamienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #1379 Napisano 5 Marca 2015 (edytowane) nie pasuje Ci wtyczka wiązki w manetkę czy piny masz nie takie (okrągłe zamiast kwadratowych lub odwrotnie)?Pytam, bo same piny to chłopaki gdzieś kupują (jakiś sklep moto lub elektroniczny, nawet gdzieś w tym wątku o tym było). po kilka groszy za sztukę i można je sobie zamienić. w białej kostce są takie igiełki te są za duże (płaskie szerokie piny) Szkoda, że wcześniej nie czytałem tego wątku, bo dostałem taką samą wiązkę jak kolega Adawis post 1343 http://forum.vw-passat.pl/threads/40076-Jak-zamontować-tempomat/page68 Edytowane 5 Marca 2015 przez wojtekk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #1380 Napisano 5 Marca 2015 ... a i tak ja musiałem nurkować pod kierownicę żeby piny włożyć do kostki bo od strony silnika nie mogłem. No i chodzi mi o to jak Wam się to udało zrobić pod kierownicą. Na dzień dobry są tam dwie listwy z przekaźnikami, za tymi dwoma jest jedna ktora jak patrzyłem jest przykręcona do grodzi między kabiną a silnikiem i a nad nią widzę te wszysykie wtyczki do ktorych trzeba się wpiąć. Nie mam pojęcia jak ja to zrobię alę jakoś będę musiał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach