Skocz do zawartości

Adawis

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Adawis

  • Urodziny 05.06.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kirkby In Ashfield

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Skoro przy starej działa, byłem święcie przekonany że klakson w nowej też będzie działał ? i źle myślałem ?
  2. Klakson przy starej kierownicy działa normalnie. Podejrzewam że może to być brak przekaźnika i ogólnie wiązki od kiery. Kierownice co prawda odesłałem a międzyczasie sam z siebie się smialme odnośnie wiązki. Znalazłem coś na allegro. Już prawie zrezygnowałem z tej kiery ale wrócę do pomysłu
  3. Kupiłem kierownicę multifunkcyjną i nie działa klakson. Czy jest możliwe, że trzeba zrobić adaptację kierownicy? dzieki
  4. w takim razie tej wiazki nie ma po co kupować ;P
  5. czyli jak bedzie gniazdo na przekaźnik, to kupując przykładowo tą wiązkę z eBaya, bede ją musiał tylko wlutować w to gniazdo bez konieczności modyfikacji wtyczki z poduszki oraz obsadzić pin nr 11 zielonej wtyczki od radia?
  6. co do tej wiązki z ebaya. ta wtyczka jest podłączana to którejś z manetek z tego co wydedukowałem, tak? a podłączenie kabli według opisu z #1 postu?
  7. Link eBay https://www.ebay.co.uk/itm/VW-Passat-B5-3B-3BG-Kabelbaum-Multifunktionslenkrad-Kabel-Adapter-MuFu-MFL-V6-W8/122670414301 około 4 lata temu miałem passata z tym samym silnikiem AVF tyle że był z 2002 roku, ten jest z 2004 i montowałem tam tempomat. I własnie tam dokładałem tylko manetke i wiązkę, którą udostępniłes. zastanawia mnie ta czarna wtyczka ze zdjęcia 1, która jest podłączona to tego ustrojstwa ze zdjęcia 3 i do czego ona służy. do tego czegos podlaczona jest również żółta wytczka . na 99% jestem pewien, ze nie miałem tego w poprzednim pasku (tam tez bylo esp). piszę kolorami bo kompletnie nie znam sie na tych oznaczeniach T51, itp
  8. Czyli jeżeli dobrze rozumiem to muszę kupić manetkę i wiązkę do tej manetki, i podpinam się w białą kostkę pod ECU? a do podłączenia kierownicy multifukncyjnej też muszę dodatkową wiązkę prowadzić? znalazłem takie cos na eBayu tylko zastanawiam się do czego się wpina tą wtyczkę i do czego poprowadzić kable z drugiej strony
  9. Witajcie, nie byłem pewien w którym temacie powinienem to napisać więc napiszę tutaj Otóż chce zamontować w swoim passacie 3bg 1.9 tdi AVF 2004 Sport tempomat i/lub kierownice multifunkcyjną. Gdzies mi się obiło o uszy, ze ten rocznik powinien miec już instalację pod tempomat. Zdjałem kierownice i te obudowy i tam nie zauważyłem żadnej dodatkowej wtyczki pod tempomat czy cokolwiek Moim oczom ukazało się to: Wtyczka ze zdjęcia 1 i 2 jest troszeczke podobna do tej, ktora idzie do manetki z tempomatem, ale tylko troszeczke. Jest ona podłączona do tego ustrojstwa, prawdopodobnie nazywa sie to czujnik położenia kierownicy czy jakoś tak, pod kierownicą. Z tego co widziałem po numerze tego czegoś, czyli 1J0 959 654 AP było sprzedawane w zestawie do multifunkcji, czyli kiera, przekaźnik i to cos. Pytanie, czy przypadkiem nie jest to instalacja pod kierownice multifunkcyjną i/lub tempomat? Czy musze ciągnąć dodatkową instalację do manetki tempomatu? Proszę o podpowiedź dziekuje
  10. Po zdjęciu filtra powietrza i pewnych rurek od turbo i nie tylko okazało się, że śruby trzymające turbo były lekko poluzowane i uciekało powietrze przez szczeliny powodując ten dźwięk. Śrubki dokręcone i nieprzyjemny dźwięk ucichł Kosztowało mnie to 2 dychy
  11. Sprawdź czy piny będą pasowały do twojej białej kostki. Z tego co widać na zdjęciu to są te duże i raczej do b5 fl nie podejdą. Upewnij się, zanim kupisz
  12. ja też miałem wiązkę bez mostku, chciałem wyjąć ten pin z pomarańczowej kostki i je ze sobą połączyć, ale nie udało mi się go z kostki wyciągnąć. Więc przeciąłem biało-czerwony kabelek w rozsądnej odległości od kostki i zmostkowałem je manulanie
  13. Witam, przeszukałem forum i tematy o dziwnych dźwiękach nie dały mi odpowiedzi. Otóż podczas jazdy na obrotach miedzy 1600-2000 głównie przy przyspieszaniu słychać dziwny dźwięk. Najpierw myślałem, że to uszczelki rury, która idzie od silnika do EGR, ale wymieniłem te uszczelki i dokręciłem tą rurę, a dźwięk został. Czy pozostaje już tylko zacierające się turbo ? Podaję link do filmiku Na filmiku dźwięk ten występuje w większym przedziale obrotów, teraz jest tak jak napisałem wcześniej
  14. Jak pisałem w poście #1365 ( http://forum.vw-passat.pl/threads/40076-Jak-zamontowa%C4%87-tempomat?p=2205714&viewfull=1#post2205714 ) najpierw należy sprawdzić jakie piny są nam potrzebne. Przez to, ze ja nie sprawdziłem, musiałem to rozbierać 3 razy. Za 3 razem się udało wszystko zamontować. Rozbierałem wszystko według opisu w poście #2, oprócz rozłączania kabelków z wtyczki przy ECU. Trochę ciężki dostęp był, bo ta "tacka" z wtyczkami za daleko nie chciała wyjśc, ale się udało
  15. Witam, mam okazje w miare niedrogo kupić felgi z Audi A5. Moje pytanie, czy te felgi będą passowały do mojego passka . Oto wymiary felgi i opony Wheel diameter - 18 inches Tyre size - 245/40R18 Width - 8.5J. Offset - ET29 Centre Bore - 66.5mm dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności