bidzio1 Zgłoś #1341 Napisano 8 Stycznia 2015 Potrzebujesz 4 piny takie małe igielki. Ewentualnie w najgorszym wypadku wlutuj się w kable które wychodzą z drugiej kostki. Albo wyciągnij z ni piny i zlutuj. Ja wyciągiem piny z białej kostki dołożyłem kostkę i z drugiej strony bezpośrednio do tempomatu. Nie chciało mi się wszystkiego rozbierać żeby dołożyć te piny w białą kostkę. I tez działa. A w razie czego połączenie jest rozłączane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adawis Zgłoś #1342 Napisano 8 Stycznia 2015 No właśnie, myślałem o tym dolutowywaniu, ale to już będzie ostateczność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adawis Zgłoś #1343 Napisano 8 Stycznia 2015 znalazłem coś takiego tylko, że w tej wiązce jest 5 kabelków, a w mojej (którą wcześniej wklejałem) jest 6 z czego 2 są w jednym pinie. Czy jest jakaś różnica między nimi ? Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #1344 Napisano 8 Stycznia 2015 Raczej nie. Napewno jest mostek przy wtyczce do manetki między pinem 4 i 7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adawis Zgłoś #1345 Napisano 8 Stycznia 2015 w wiązce ze zdjęcia w poście #1343 nie ma żadnych mostków oprócz tego połączenia, które widać na zdjęciu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1346 Napisano 8 Stycznia 2015 w wiązce ze zdjęcia w poście #1343 nie ma żadnych mostków oprócz tego połączenia, które widać na zdjęciu A co za różnica z której strony przewody będą połączone? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adawis Zgłoś #1347 Napisano 8 Stycznia 2015 w sumie żadna, tylko pytanie dlaczego w jednej wiązce jest 6 kabelków a w innej 5 skoro nie ma różnycy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #1348 Napisano 8 Stycznia 2015 Bo dwa kable są gdzieś złączone. Albo to nie jest wiązka do passata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1349 Napisano 8 Stycznia 2015 tylko pytanie dlaczego w jednej wiązce jest 6 kabelków a w innej 5 skoro nie ma różnycy Bo skoro są połączone od strony kostki,to jest dany krótki przewód między dwoma pinami i wychodzi jeden,zamiast dwóch. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adawis Zgłoś #1350 Napisano 8 Stycznia 2015 wszsytko jasne, dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glany1974 Zgłoś #1351 Napisano 15 Stycznia 2015 Witam ma paska b6 2006 2,0 tdi DSG po włączeniu tempomatu wyskakuje wykrzyknik kod P1647-006- i P1696-008- kolega podpowiedział że jest nie zakodowany ECU jaki będzie do mojego auta kod? Z góry dziękuje pomocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patrykowski Zgłoś #1352 Napisano 17 Stycznia 2015 czy to wystarczy do zamontowania tempa? http://allegro.pl/tempomat-z-wiazka-golf-iv-passat-b5-sharan-octavia-i4987313559.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #1353 Napisano 17 Stycznia 2015 wystarczy smialo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DaszekCFC Zgłoś #1354 Napisano 18 Stycznia 2015 (edytowane) Witam Kupiłem tempomat do paska 1.9 afn 98r z tego typy manetką: http://www.passatplus.de/umbauteile/schalter/8L0953513J01C.jpg kierowałem się tym schematem: PODPIĘCIE KABLI DLA PASSATA B5 PO 1998, B5 FL Auta posiadające 15- pinową białą kostkę, oraz posiada 80- pinową wtyczkę komputera i drugą mniejszą. Kable należy podpiąć w skrzynce na podszybiu. z manetki ------ do kostki PIN nr 6 ------ do czerwono - biały w kostce pomarańczowej (+12 po zapłonie) resztę podłączamy do kostki białej PIN nr 2 ------ do niebieski PIN nr 8 PIN nr 4 i 7 ------ do czarno- żółty PIN nr 10 PIN nr 3 ------ do czerwono - żółty PIN nr 9 PIN nr 5 ------ do czerwono - szary PIN nr 7 Tempomacik podłączyłem bez problemu aktywowałem również ale przy jeździe testowej okazało się ze nie mogę odejmować prędkości. Przytrzymuję RES zapisuje prędkość jadąc na tempomacie przytrzymuję RES zwiększam prędkość przytrzymując SET (-) nic się nie dzieje?? Dodam jeszcze ze do białej kostki biegną bodajże 2x czerwono żółty i2x czer.szary?? podpoiłem się tylko do jednego czer.żół i czer. szar. na zasadzie zgaduj zgaduli. Czy pin 3 odpowiada za ujmowanie prędkości?? podłącza go się właśnie do czer.zółtego kabelka których mam dwa. przylutować do tego drogiego?? HELP PLS Edytowane 18 Stycznia 2015 przez DaszekCFC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #1355 Napisano 18 Stycznia 2015 hmm, u mnie o ile pamiętam to: - SET = zapamiętanie prędkości, ujmowanie jej - RES = przywrócenie prędkości zapamiętanej (np. po delikatnym przyhamowaniu, itd), przyśpieszanie. Coś u Ciebie mi nie pasuje to zapamiętanie prędkości przy użyciu RES. P.S. Mam dokładnie taką samą manetkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DaszekCFC Zgłoś #1356 Napisano 18 Stycznia 2015 Wyszło tak: kostka 15 pinowa 13 kabelków w ty te 2x czerwono-żółty prze lutowałem z jednego na drugi i wszystko chodzi jak należy! - SET = zapamiętanie prędkości, ujmowanie jej - RES = przywrócenie prędkości zapamiętanej (np. po delikatnym przyhamowaniu, itd), przyśpieszanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #1357 Napisano 18 Stycznia 2015 no to git :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek664 Zgłoś #1358 Napisano 1 Lutego 2015 Witam czy na forum dokladal ktos tempomat do passata B5 ale przed 1998? --manetke zakupilem wraz z okablowaniem ,ktore po lekturze forum wiem ,ze jest przeznaczone do nowszych modeli -moj pasek z fabryki wyjechal w 03.1997 -AFN wiec mam male watpliwosci i obawy ze rozbiore auto na marne a tego nie chce.Podpinamy sie do kostek tylko ,czy jeszcze do wtyczki ECU ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #1359 Napisano 1 Lutego 2015 Tylko do wtyczek. Musisz mieć wiązkę z okrągłymi pinami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #1360 Napisano 1 Lutego 2015 spokojnie bedzie pasowało jeśli zechcesz wlutować się w kable. Mniejszy kłopot bo dostęp z wpinaniem się jest troszkę utrudniony. Ja u siebie i kilku innych osób z forum zakładałem lutując i do dzisiaj działa poprawnie. Łączny czas roboty ok 2,5 -3 godziny w zależności od oporności przy demontażu kierownicy. Raz robiłem wpinając się w kostki i przyznam że metoda na lutownice jest przyjemniejsza. Pozdrawiam i życzę udanego montażu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach