Skocz do zawartości

yaroz

  • Liczba zawartości

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O yaroz

  • Urodziny 22.04.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    SZO

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2004
  1. I przyszedł czas na rozstanie się z Passatem po 9 latach :rozpacz: Cena 7000zł na zimowych alusach + 2000zł letnie osiemnastki Audi A8 wypolerowane na lustro, opony Hankook Ventus Prime2 18cali 225/40, przejeżdżonymi 1 sezon. Passat B5 1.9 Tdi AFN, 1999r, Nr VIN: WVWZZZ3BZXP268081 Data pierwszej rejestracji: 07.01.1999r https://historiapojazdu.gov.pl Auto użytkuję od 20.08.2008 i jestem jego drugim właścicielem w Polsce. Silnik po chiptunningu silnika i wymianie wtrysków na większe 216 stąd moc 154KM i moment obrotowy prawie 335Nm. Wszystko było robione w firmie Compsport, wtryski wystrojone przez kolegę Cowboy z Vwgolf.pl 23.07.2009 był robiony chiptunning silnika na 130KM i 302,2Nm 22.12.2010 korekta po zamontowaniu wtrysków 216, uzyskana moc 154,6 i 334,6Nm. Na chiptunning i korektę po zamontowaniu wtrysków mam wydruki z hamowni. Przez te parę lat nie miałem z silnikiem, turbiną czy sprzęgłem żadnych problemów. Silnik pracuje na oleju syntetycznym, obecnie Valvoline 5w40 vw502.00. Wymianę robię co 15.000km. Od wymiany do wymiany dolewam ok 1L oleju. wiec spokojnie banka 5litrowego oleju wystarcza na 15.000km. Z ważniejszych rzeczy, które naprawiałem a trochę tego się uzbierało to: -uszczelka miski olejowej -uszczelnienie pompy paliwa (oring tłoko-rozdzielacza, uszczelka pod nastawnikiem i pokrywy pompy) -rozrząd wymieniany przy 235.000km (paski, pompa wody, zimeringi wałków) -uszczelka głowicy wraz z planowaniem i wymianą płynu chłodniczego przy 245.000 -wiosną 2017 roku wymiana tarcz hamulcowych wraz z klockami (zestaw ATE z klockami ceramic) -lipiec 2017 nabita i odgrzybiona klima -lato 2017 wymiana tylnych tarcz z klockami oraz czyszczenie i smarowanie prowadnic zacisków bo były zapieczone (zestaw TRW) -przy ok. 240.000 wymienione wahacze -przy 263.572 tj 22.09.2017 wymieniony olej Valvoline SynPower 5w40 vw502.00 wraz z filtrami oleju powietrza, paliwa i kabinowym. -13.01.2017 nowy akumulator 74Ah 720A (na gwarancji do 13.01.2019) Aktualny przebieg to 272.000km i ulega zmianie gdyż dojeżdżam do pracy dziennie 100km więc w miesiącu robię ponad 2000km. Wyposażenie -Skórzana trójramienna kierownica -Xenon (Lampy Depo Soczewka + oryginalne przetwornice Hella i żarniki Phillips) -Światła dzienne LED -tapicerka welurowa -prawe duże lusterko -grill bez znaczka (oryginalny też posiadam) -4xel. szyby -Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka -2xAirbag -2xpodłokietnik -Climatronic -Tempomat -antynapad zdalny BSI (po odejściu od auta odłącza zapłon) -przyciemnione szyby tylne -ramiona z płaskimi wycieraczkami przedniej szyby od S.Octavii II FL -Radio CD -Alufelgi z oponami zimowymi Uniroyal 15"/65/195 ok 7mm bieżnika -Oryginalny wypinany, dedykowany hak Westfalia z instalacją wpinaną na fabryczne kostki do lamp ( wtyczka haka na 13pin obsługująca światła cofania) -zawieszenie obniżone (sprężyny eibach -30 i amortyzatory Kayaba) Dodaję oryginalne sprężyny, które były zamontowane wcześniej, przód tył bodajże z silnika 2.5tdi bo auto stało na nich bardzo wysoko(między kołem a nadkolem można było ponad 10cm prześwitu) Posiadam oryginalne alufelgi od audi A8 wypolerowane na lustro z nowymi oponami Hankook Ventus Prime2 18cali 225/40, przejeżdżonymi 1 sezon za dopłatą do ceny auta 2000zł. (zdjęcie powyżej) Auto ma swoje lata więc posiada też kilka wad: -kilka odprysków klaru na masce (widoczne na zdjęciu) - dziura w zderzaku tylnym widoczna na zdjęciu (podczas cofania wbiła mi się metalowa rurka i przebiła zderzak na wylot ) Cena do negocjacji, handlarzom dziękuje, nie sprzedam za grosze. Tylko poważne oferty. tel 880 488 816
  2. Mam problem z centralnym zamkiem. Zaczęło się od lewych tylnych drzwi. Wymieniłem zamek. Raz się otwierał raz nie. Od kilku dni centralny nie otwiera mi prawych przednich, w dodatku w tych drzwiach nie działa mi sterowanie i podgrzewanie lusterka, działa tylko sterowanie szybą. Dziś mi padły drzwi prawe tylne, szybą się otwiera. Jedyne drzwi jakie naradzie się otwierają to od kierowcy i bagażnik. Nie działa mi też prawe światło mijania( bezpiecznik dobry) ma to jakieś powiązanie z drzwiami, kable idą w jednej wiązce?
  3. W moim przypadku też wysiadł przycisk. Awaryjnie otwieram mostkując przewód 3 i 4 (biało-niebieski z czerwono-zielonym), kombinacja biało-niebieski z brązowym też otwiera klapkę, z tym że muszę to robić na zapalonych światłach pozycyjnych i wpiętym przycisku w kostkę. Taka ciekawostka, nowy przycisk jest niedostępny w ASO od 2013r , zostaje nam tylko zakup używek Aktualizacja: Zamówiłem przycisk używkę i nadal klapka się nie otwiera z przycisku . Muszę sprawdzić u kogoś ten mój przycisk i podmienić do siebie działający, i zobaczyć czy coś z kablami nie tak. Ale z drugiej strony jak by coś było z kablami, to by mi się ta klapka nie otwierała poprzez mostkowanie w.wym przewodów tak?? Czy się mylę?? Aktualizacja 2: U kolegi w aucie sprawdziłem przycisk otwierania klapki, ten mój stary, który miałem i ten "nowy" używany, który zamówiłem i oba działają. Ktoś ma jakieś pomysły co sprawdzać ?
  4. Mam też problem z czujnikiem temperatury zewnętrznej. Przeważnie przy pierwszym uruchomieniu auta np rano, temperaturę pokazuje OK, żeby po chwili spaść do -3(na Climatronic'u i w MFA) i wyłącza klimatyzacje. Sprawdzałem czujnik przy chłodnicy i wiązkę do samej wtyczki pod osłoną zbiorniczka płynu wspomagania i brak jakichkolwiek przetarć. Wtyczkę odłączyłem i dalej pokazuje temperaturę -3 na klimie i MFA. Czasami podczas dłuższej jazdy temperatura potrafi wrócić do aktualnej. Przypomniało mi się że kiedyś "odnawiałem" plastiki opalarką, również te kratki w zderzaku, z tym że nie trzymałem opalarki długo w jednym miejscu, czy przy takich manewrach mogłem uwalić ten czujnik???Tylko z tego co pamiętam problemy z temperaturą zaczęły się dziać przed odnawianiem plastików.
  5. U mnie też wtryski 216 + program w sumie 153KM i dawkę na rozgrzanym silniku mam 5,6mg/str. Czeka mnie wymiana uszczelek dekla i pod nastawnikiem. Zmieniać dawkę czy zostawić tą 5,6mg/str ?
  6. Mam pytanie odnośni podłączenia biało-czerwonego kabelka z wiązki tempomatu do pomarańczowej kostki. Mam wiązkę na oryginalnej wtyczce do manetki ale nie mam tej drugiej czarnej kostki oraz zmostkowanego pinu na biało-czerwonym kabelku(u mnie to jest fioletowo-czerwony goły kabelek). Pytanie tekie: czy można dokupić tą kostkę razem z tym pinem, jeżeli nie to jak to połączyć bez tej kostki z tą pomarańczową kostką? Jak bym mógł ktoś jeszcze wyjaśnić podłączenie kostki pomarańczowej bo nie wiem czy dobrze myślę: z kostki pomarańczowej wyciągamy pin z biało-czerwonym kabelkiem i wkładamy go w miejsce biało-czerwonego w tej czarnej kostce z jednym biało-czerwonym kabelkiem czy podpinamy na drugim końcu tej czarnej koski z jednym biało-czerwonym kabelkiem??,a ten zmostkowany pin wkładamy do pomarańczowej kostki.
  7. Na 60litrach zrobiłem 1016km, trasa Żory-Wiedeń-Żory. Ok 100km zrobione po centrum Wiednia, a reszta po moim mieście. Wyszło 5,9/100km. W mieście najwiecej mi łyknął 8,2/100km z mocną nogą i załączoną klimą. AFN po chipie i na 216'stkach.
  8. Odgrzeję kotleta. U siebie mam lampy Soczewka xenon (mijania) + h7 (drogowe). Zakupiłem żarówki diodowe h7 w miejsce zwykłych drogowych. Chcę aby po zapaleniu silnika zapalały mi się włąśnie te drogowe, a w momenicie załaczenia świateł mijania żeby te drogowe gasły. Da się to zrobić mostkiem na kostce czy trzeba użyć jakiegoś automatycznego włącznika świateł z allegro?
  9. Klej z oryginalnej maty grzewczej, jak tego nie wyczyściłeś rozpuszczalnikiem tylko przykleiłeś na to nową mate to po jakimś czasie odejdzie ci ona od lusterka razem z tym czymś czarnym. Ja tak miałem :hehe
  10. Napisałem bo może komuś innemu się przyda.
  11. Kolego połóż dywaniki na podłodze, potem weź jakiegoś białego markera albo korektora i przez otwory w dywanikach zaznacz sobie miejsce wkręcenia tych spinek
  12. Księgowi, w ten sposób zminimalizowali koszty produkcji:fajny::lol2:
  13. no bo nie będzie dziurek bo głośnik jest przykęcany pod boczkiem (musisz sciągnąć boczek żeby odkręcić głośnik)
  14. U mnie w radiu ustawienia balansu głośników ustawia się w opcjach radia. Kiedyś przez przypadek wyłączyłem tylne głośniki i nie miałem ustawienia balansu na tylne głośniki. Zobacz może i u ciebie tak się stało, a najprościej będzie sprawdzić czy głośniki sa w drzwiach:jasne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności