klema6 Zgłoś #161 Napisano 4 Czerwca 2009 (edytowane) Akurat ta Oktavia ma wkładkę Tzn maila :604: Ja usunąłem wkładki tylko ze względów estetycznych , mam jeszcze w klapie bagażnika wiec i tak to żadne zabezpieczenia ... Edytowane 4 Czerwca 2009 przez klema6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #162 Napisano 5 Czerwca 2009 (edytowane) Dla wszystkich "wyznawców" teorii o wyciąganiu wkładek Rozumiem,że jak nie będzie wkładek ,to "kradziej" od razu zabierze się za rozcinanie drzwi...Swoją drogą rozmawiałem z gościem który zajmuje się od wielu lat dorabianiem kluczy do wkładek i odwrotnie,otwiera awaryjnie samochody i powiedział mi,że wywalenie wkładek z zamków to jest poprostu śmiech(jako zabezpieczenie)Jeśli nie skopiują sygnału otwierającego zamki(co wg. niego jest prostsze) to właśnie do akcji wkracza jakiś łomik czy inne nożyce do blachy...O ile oczywiście dany samochód jest wart takich machinacji! Pozdrawiam! Cytat:Napisał Buszmen He,he...a próbowałeś sam popchnąć 1,4 tonowe auto i jeszcze wskoczyć żeby zapalić.. Miałem ta przyjemność do dam ze była zima i był śnieg , nie jest to nic nadzwyczajnego. Jak mus to mus ... Wiec jeśli ktoś się połasi na Twoje auto to przypuszczam ze zdobędzie trochę siły i go odpali Wiesz , ja rozumiem że jest to jak najbardziej możliwe szczególnie jak człowiek wkur... że mu auto nie zapaliło...A tak szczerze to jak najbardziej masz racje,ale nie każdy jest w stanie to zrobić(fizycznie) a dodatkowo wyjący alarm przechodzący Pan("nocny Marek") z psem.Takich czynników może się złozyć kilka na raz.Nie każdy złodziej jest nastawiony na taką "gimnastykę".I w końcu nie każde auto jest warte takich kombinacji i związanego z tym ryzyka.Więc myślę,że napewno w jakimś stopniu pomaga taka odcinka w zabezpieczeniu samochodu.Oczywiście warto do tego coś dołożyć! Pozdrawiam! Edytowane 5 Czerwca 2009 przez Buszmen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesław Zgłoś #163 Napisano 5 Czerwca 2009 O ku...źwa czym to było otwieraczem do kąserw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtas77777 Zgłoś #164 Napisano 8 Lipca 2009 tomczak bardzo prosze o info na [email protected] jak to podłaczyć z góry dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwy_223 Zgłoś #165 Napisano 16 Listopada 2009 mam takie może dość oczywiste pytanie, ale chcę byc pewnien zanim zaczne grzebać....zakładam odcięcie plusa po stacyjce i/lub odcięcie pompek. I pytanie mam takie: skąd najlepiej wziąść + do sterowania cewką przekaźnika? Pytam, bo niechciałbym wprowadzić zakłóceń lub czegoś podobnego w instalacji autka... Dzięki, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nero2313 Zgłoś #166 Napisano 7 Stycznia 2010 Witajcie! Po obejrzeniu tego filmiku http://www.youtube.com/watch?v=RElZ4ht1PK0 zastanawia mnie to, czy kradzież paska bez dodatkowych zabezpieczeń faktycznie zajmuje 5-6 minut, czy da się to zrobić krócej? Widzę, że w obydwu przypadkach skur..l wkładał łamak do zamka. Pewnie utrudniło by mu robotę zapchanie czymś zamków (oczywiście pomijam kwestię co będzie jak nam pilot nie zadziała ) Zastanawia mnie też to, że facet grzebał w liczniku, zawsze myślałem, że podpinają się pod złącze diagnostyczne:o Uświadomcie mnie jak to jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacumi Zgłoś #167 Napisano 13 Lutego 2010 (edytowane) witam, ja tez bym prosił o instrukcje jak załozyc kd 2006 do passata 2004r. 1.9 tdi 131KM, kombi [email protected] pozdro Jacek Edytowane 13 Lutego 2010 przez Jacumi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwy_223 Zgłoś #168 Napisano 13 Lutego 2010 Witajcie! Po obejrzeniu tego filmiku http://www.youtube.com/watch?v=RElZ4ht1PK0 zastanawia mnie to, czy kradzież paska bez dodatkowych zabezpieczeń faktycznie zajmuje 5-6 minut, czy da się to zrobić krócej? Widzę, że w obydwu przypadkach skur..l wkładał łamak do zamka. Pewnie utrudniło by mu robotę zapchanie czymś zamków (oczywiście pomijam kwestię co będzie jak nam pilot nie zadziała ) Zastanawia mnie też to, że facet grzebał w liczniku, zawsze myślałem, że podpinają się pod złącze diagnostyczne:o Uświadomcie mnie jak to jest. niestety link nie działa, z ciekawości bym obejrzał filmik o takiej tematyce :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arcai Zgłoś #169 Napisano 11 Maja 2010 (edytowane) Z góry przepraszam za odgrzewanie kotleta...ale mam prośbę. Czy któryś z panów (lub pań oczywiście) mógłby podzielić się wiedzą JAK zamontować to szalone urządzenie kd2006(tylko taki mały dodatek do AC) w passacie.Jestem za głupi żeby zrobić to samemu...ale zbyt bystry żeby komuś za to płacić... Jakby ktokolwiek miał ochotę mi pomóc... dziękuję Edytowane 2 Grudnia 2010 przez arcai Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #170 Napisano 11 Maja 2010 a może tak zamontować MULTIBLOK ? ma ktoś ? co o tym sądzicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #171 Napisano 12 Maja 2010 a i ja się podłączę i poproszę o info o sposobie dodatkowego zabezpieczenia auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #172 Napisano 12 Maja 2010 witam to i ja się podepnę chciałbym zamontować "KD 2006" - pomoże ktoś jak to zrobić ? (pisać na PW lub [email protected]) Czy w ogóle się opłaca to montować ? Passat jak w opisie. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BloodY Zgłoś #173 Napisano 12 Maja 2010 Witam. Podesle ktos instrukcje na PW jak zalozyc ten KD2006. Bardo dobry pomysł z tymi kartami i to zawsze wiekszy kłopot dla potencjalnego złodzieja Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesław Zgłoś #174 Napisano 12 Maja 2010 Nie wiem na którym bezpieczniku macie odcięcie zapłonu w b5 ale ja zrobiłem tak włączałem stacyjke i mierzyłem na którym mi sie pojawia 12V wtedy wyjmowałem je po koleji jak znalazłem bezpiecznik bez którego auto nie zapaliło no to dalej już wiecie ciąć kabel od niego w najbardziej zagrzebanym miejscu i w miejsce przecięcia wstawiłem KD2006 i po zapaleniu auta złodziej ma około 20 sek. na zatrzymanie samochodu pomaga mu taki sygnał jak w odliczaniu bomby:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #175 Napisano 12 Maja 2010 o panowie Jak o KD2006 mowa to na PW W kilkunastu passatach zamontowałem:) Pytać na PW Ja odcinam 2 rzeczy lub 1 i W KD są 2 obwody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arcai Zgłoś #176 Napisano 14 Maja 2010 witam ponownie... na początku chciałbym podziękować lukisio za wytłumaczenie sposobu montażu kd2006. (teraz też jestem mądry i mogę 'pomagać) ale mam jeden problem (liczę na jakąś pomoc) otóż...wszystko działa(ło) ładnie...kd się uzbrajało...rozbrajało...odcinało zapłon... do czasu próby z 'antyporwaniem'...cała procedura była dokładnie taka sama jak w instrukcji (auto zgasło , odpaliło,zgasło itp.) problem w tym ,że teraz kd się uzbraja....rozbraja...ale NIE MA zapłonu...(czyli tak jakby się nie rozbrajało,chociaż sygnalizuje rozbrojenie)...nie włącza się również tryb serwisowy. (podłączony mam tylko jeden odwód [dwa czarne kable]) help me Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #177 Napisano 14 Maja 2010 Kolego Bartek. Zacznij od sprawdzenia połączeń/lutowania 2 czarnych przewodów wychodzących z puszki. Jeżeli jesteś pewny lutowania po odłączeniu kostki z kabelkami od urządzenia nie ruszaniu 2 czarnych auta normalnie się uruchomi. jeżeli po odpięciu kostki auto nie uruchomi się to sprawdź miejsca łącznie czarnych przewodów z instalacją. Mogłeś źle przylutować i kabelek się odczepił Albo przekaźnik w KD był dziadowski co raczej mało prawdopodobne ale możliwe. Jak coś numer mój masz na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
18kajman Zgłoś #178 Napisano 1 Czerwca 2010 Witam kolegów, mam podobny problem ale z b6, mechanik robi to w b5 ale nie wie co z nowszym modelem, może ktoś pomoże na pryv. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil2704 Zgłoś #179 Napisano 9 Października 2010 Czy może mi ktoś podpowiedzieć jak zamontować MULTIBLOK, chodzi mi o to że chcę odłączać rozrusznik, niestety nie wiem jakie kable i gdzie przeciąć. Może ma ktoś lepsze rozwiązania do zaproponowania, chętnie posłucham. Dane mojego passata w znajdują się w opisie po lewej stronie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik_110 Zgłoś #180 Napisano 9 Października 2010 kabel do rozrusznika znajdziesz na kostce od stacyjki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach