Skocz do zawartości

czarny0531

  • Liczba zawartości

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O czarny0531

  • Urodziny 31.05.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Międzychód

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 1.8 TSI 160KM (CDAA) DSG
  • Rok produkcji
    2012
  1. Witam aby problem rozwiązać raz a dobrze należy: zdjąć boczek, wyjąć szybę odchylic metalowa obudowę, wykręcić zamek wraz z całym mechanizmem klamki zewnętrznej ( klamkę zewnętrzna również trzeba wyjąć). Zamek jest połączony linka z mechanizmem klamki zewnętrznej, zdemontować linkę i teraz do wyboru nowa linka lub oliwka do ręki i rozruszać linkę. Iinka jest pokryta koszulka plastikowa i wsadzona w pancerz. U mnie było tam dużo brudu i pewnie wilgoci. Jak linka dostała oliwy i swobodnie jeździła w pancerzu problem z drzwiami nie istnieje. Czas pracy zajęło mi 2 godziny z czego prawie godzinę zajęło czyszczenie i rozruszanie linki.
  2. Witam miałem to samo tylko w b5 po wymianie 2 pompowtrysków po problemie porostu lały i tyle szarpanie było bardziej wyczuwalne na wysokich biegach przy niskich obrotach a z przyczepka to masakra
  3. Witam Passat b7 z 2012r po wymianie baterii kluczyk keyless otwiera tylko drzwi kierowcy, zapasowy otwiera wszystkie po naciśnięciu guzika dwukrotnie na kluczyku tył też się otwiera ale mając kluczyk w kieszeni tylko kierowca odryglowuje. W VCDS brak błędów co i gdzie można przeprogramować aby oba działały tak samo ( znaczy się otwierały wszystkie drzwi ). PS auto nie moje nie ja wymieniałem baterie, podobno wcześniej było ok.
  4. Jaki materiał chcesz zastosować metal czy drewno domyślam sie że chodzi ci o metalowe słupy
  5. Przełóż środek i po problemie jak masz tapicerkę zdjętą to kilka śrubek opuścić szybę do wysokości mocowań przez okrągłe gumki patrzysz wyjąć szybę odchylić blache i odpinać kable po kolei zamek wykręcasz i powtórka z drugimi potem odwrotna kolejność i po sprawie.
  6. Witam widzę że temat zagadka. Podejrzewamy zawór odpowietrzający zbiornik gdzie on jest i jak wygląda. Wydaje mi się że jest obok rury wlewu paliwa po ściągnięciu nadkola ukazało sie takie cudo wraz z zbiornikiem. Czy to jest to jeśli tak jak sprawdzić ten zawór. Pozdrawiam
  7. Witam znajomy posiada Passata B6 z 2006 r z silnikiem 2,0 benzyna wersja USA. Problem jest taki iż co jakiś czas ok 200 do 500km po skasowaniu błędu pojawia się kontrolka check. dodatkowo niezależnie od tego czy kontrolka się pali czy nie po tankowaniu nie idzie odpalić samochodu kręci kręci i nic. Nie ma wpływu ilość wlanego paliwa odpalić nie chce. Dopiero po ok minucie kręcenie odpala i problem nie ma już żadnego problemu auto nówka do następnego tankowania. Kolego zauważył, że jak nie dotyka pistoletem rury i trzyma nie obciążając wlewu często odpala na strzała lecz nie zawsze. Ale jakaś poprawa niby jest. Po sprawdzeniu komputerem wyskakuje błąd w silniku proszę o interpretację od razu załączam auto skan jakby ktoś podpowiedział co oznaczają wszystkie błędy i jak spróbować rozwiązać problem. Sprawa pierwsza to odpalanie po tankowaniu bo to nie jest fajne. Log-Log.txt silnik.txt Log-WVWLK93C07E020716-135800km-84382mi.txt
  8. no niestety nic innego mi nie zostało jak zakup a aledrog :-) całego kompletu bo jest dużo tańszy jak pojedynczo a w jakim stanie to małe ryzyko. Pozdrawiam dzięki za odpowiedzi
  9. Witam potrzebuje ten poprzeczny który przykręca śruba z numerem 34 nie jest on osobno numerowany. Pozdrawiam
  10. dzięki za odpowiedzi z wymianą nie ma problemu żadna filozofia jeszcze tylko podpowiedzcie mi jak nazywa się ten poprzeczny drążek co aluminiowy z jednej strony do cięgna z drugiej do skrzyni
  11. Witam. Postanowiłem poprawić precyzyjność lewarka zmiany biegów i wymienić kilka części. Auto to Passat b5 Fl z 2001r 1,9 130KM AVF. Do wymiany mam koszyczek w mechanizmie odpowiedzialny za wduszanie dźwigni podczas włączania wstecznego, końcówkę na skrzyni przykrytą czerwoną gumką i łącznik aluminiowy odpowiadający za wbijanie biegów 1,2 5i 6 czyli jak trzeba przechylić lewarek w lewo lub prawo ( jak ten łącznik w ogóle się nazywa). Gdzie można zakupić takie zestawy naprawcze ( poza serwisem). Głownie interesuje mnie Allegro ale nie wiem jak to się wszystko nazywa szukałem koszyczek, gniazdo, cięgno jak bym nie nazwał to nie to co poszukuje. Byłbym wdzięczny za podpowiedzi lub podania numerów seryjnych po których dojdą w sklepie o co mi chodzi. Pozdrawiam
  12. Witam problem się dotyczy co prawda golfa 1,4 tsi ale myślę że w passacie również montują tą jednostkę, może ktoś pomoże co zrobić. Golf V z 2009r 1,4 tsi 40 tyś przebiegu wyskakuje kontrolka check i błędy P0134- obwód sondy lambda cyl1 czujnik 1 wykryty brak aktywności i P0133 obwód sondy lambda cyl1 czujnik 1zbyt wolne zmiany. Paliwo lane było i 95 i 98 i tak po ok 100km zapala się czasami gaśnie sama. Serwis Vw wymienił na nową sonde, przeglądał instalacje na koniec rozłożyli ręce i nie wiedzą co skasowali ok 1000 zł a kontrolka świeci dalej. Autko jest kolegi i mówi że jak się zapali to niby troszkę nierówno silnik chodzi faluje na obrotach jak nie świeci jest oki ja osobiście nie słyszałem żeby nierówno chodził ale ja nie mam okazji za dużo tym autem jeździć. Obstawiam że będzie to jakaś pierdoła luźna wtyczka czy coś ale gdzie jest to coś? ma ktoś jakąś koncepcje na ten błąd? Pozdrawiam
  13. Mysle ze chyba sie wyjasni bo jak jechalem do pracy autko kleklo calkiem i nie wkreca sie juz wogole na obroty, nie idzie ciezarowki wyprzedzic max 120, kupuje nowy n75 i napisze jakie sa efekty. No i problem sie wyjaśnił, przyczyna n75, teraz jest igiełka, autko śmiga aż miło. Udało mi się rozebrać zawór wymyć i teraz działa, ale kupię nowy bo ten nie wiem jakdługo pociągnie. Pozdrawiam
  14. wałka ani pompowtrysku nie biorę pod uwgę bo niby jak miały by się uszkodzić podczas postoju w nocy, bo dnia poprzedniego chodził odpowiednio, obstawiam na jakiś zaworek a n75 po mojemu to jeden czort on tylko ma się załączać pod ciśnieniem, jak odłączyłem zaworek od ERG ( na filtrze powietrza) to nie ma żadnej różnicy czy jest podłączony pod kostke czy nie, może to jest to? możecie mi przesłać krok po kroku jak mam sprawdzić doładowanie czujnika bo mam polskiego vaga i wersja 911 chyba mószę sprawdzić a nie mam dostępu do kompa, tam jest wszystko po angielsku i nie wiem jak mam to sprawdzić. pozdrawiam
  15. Na wolnych autlo chodzi git tylko jak jade to jakbym 3 tony mial na chaku,a zawor byl od 110km a ja mam 130 km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności