Skocz do zawartości

lolo.lolo

  • Zawartość

    178
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O lolo.lolo

  • Urodziny 01.01.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poland

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

120 wyświetleń profilu
  1. As 8601

    witam, odświeżę kotleta :-) Czy ktoś w tym radyjku podpinał kamerę cofania ??? Nie mam oryginalnej wtyczki, a nie wiem który to pin od sygnału z kamery (a nie chcę sprawdzać po kolei bo mogę uwalić kamerę), a z tych schematów na początku wątku niewiele wynika. Jakby ktoś się orientował to proszę o info pozdro
  2. jaki rozmiar felgi i opony

    witam, czy do paska B5 FL kombi z 2002r. będą pasowały opony 215/55 R17 ??? nie będzie nic obcierać, ewentualnie zastosować dystanse ??? pozdro
  3. instalacja do 1.8T

    następny mistrzunio rośnie ... a co się w pierwszym stało ??? coś nie halo ??? Ja nie wiem czym to pachnie bo jak pisałem wcześniej zrobiłem ładnych kilkaset tysięcy różnymi autami z LPG i NIGDY nie miałem żadnych problemów - no q...a o czymś to świadczy chyba co ? nic nie muszę !!! jak pisałem wcześniej są odpowiedni ludzie od tego, którzy odwalają DOBRĄ robotę, a klienci się cieszą i jeżdżą, a nie plują się po forach i udają wielkich znawców !!! --------------------------------------------------------------------- To na koniec proszę znawców o napisanie co stanie się z silnikiem za kilka, kilkanaście i kilkadziesiąt tysięcy na takim zestawie, a ja przypomnę się za kilka lat i opowiem dla ciekawskich czy "ZŁE" opowieści i wróżby się sprawdziły. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- A że wątek ma być o LPG 1.8T - to niech napiszą forumowicze jakie mają największe przebiegi, na jakich podzespołach i wtedy wysnujemy odpowiednie wnioski :-) - - - - - aktualizacja - - - - - kolego "Grucha" czytaj posty ze zrozumieniem. Czy to że na forum Golfa w maju 2011 r. zadałem jakieś pytanie to znaczy, że w ten dzień kupiłem auto - no masakra ogarnij się człowieku ... Wszystko co jest w ogłoszeniu jest prawdą, ale w Polsce nie do uwierzenia bo najlepiej i tak sprzedają się diesle z 600 tys na szafie , a skręcone na 185 tys. Teraz auto ma prawie 64 tys km i o czym to według ciebie świadczy - bo nie bardzo rozumiem - jak się jeździ autem to licznik chyba się nie cofa tylko liczy do przodu. Było 62, było 63 a teraz jest prawie 64 tys. km - czegoś tu nie rozumiesz ??? Czy 1000 km miesięcznie to dla ciebie niewyobrażalny przebieg ??? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Napisałem już wcześniej niech ludzie napiszą kto ile przejechał i na jakim zestawie (oczywiście w 1.8T-bo o tym jest temat) i wtedy zobaczymy czy tylko tak polecane zestawy przez ciebie mogą jeździć długo bez szkody dla silnika - czy też czasem na innych podzespołach też silnik daje radę i jest OK (ale może to być nie do przyjęcia przez ciebie - co ??? ) - - - - - aktualizacja - - - - - wyjechał z salonu w 2003 i tak ma w dowodzie rejestracyjnym - coś nie tak ??? zrobiłem na LPG około 20 tys km (jak już wielokrotnie pisałem, ale widzę że nie dociera to do ciebie !!!). jak masz dowody że buda skręcona to podaj, a chętnie spotkam się z tobą w sądzie i udowodnię swoją rację - bo widzę że czegoś tu nie ogarniasz !!!! Jak tak latasz śmiało po forach to znajdź raport z Carfaxu i zobacz z jakim przebiegiem auto wyjechało z USA.
  4. instalacja do 1.8T

    no ty chyba za dużo nie masz patrząc na styl wypowiedzi w ostatnim poście. Nie znasz mnie to mnie nie obrażaj, bo widzę że ci ciśnienie skoczyło :help to jak nie masz warsztatu i nie narabiasz w tej branży to co stroisz po szopach kabelkiem z aledrogo ??? Inni narabiają po 15 lat i tylko LPG bo na inne usługi nie mają czasu to chyba o czymś świadczy - tak? i o czym to świadczy - pewnie nie jeden go zna :-) jak ci szkoda klawiatury to nie poć się dalej tylko poczekaj na pytania innych userów gdzie na pewno im profesjonalnie doradzisz ...... a co to jakieś zawody w UDOWADNIANIE ??? Ja polegam na sprawdzonych ludziach mających pojęcie o tym co robią - ot cała filozofia. Gazowałem już nie jedno auto i przejechałem kilkaset tysięcy kilometrów (robione u tych samych ludzi) - czy to wolnyssak czy turbo nigdy nie miałem najmniejszych problemów z instalacjami LPG - TO CHYBA O CZYMŚ ŚWIADCZY !!! dla twojej wiadomości ( i innych pewnie też) - przebieg autentyczny, samochód jako 3 w domu na weekendowe przejażdżki, miałem taki kaprys to sobie założyłem LPG - co nie wolno ??? Trzeba przejeżdżać autem 100 tys rocznie żeby się opłacało - chyba nie. Jak tak bardzo cię nurtuje przebieg na LPG - to wynosi on około 20 tys. km - zadowolony ??? P.S. ale bijemy pianę :_) aż miło - komuś chyba nerwy nie wytrzymują albo ambicja pożera (tzw. przerost formy nad treścią) pozdrawiam wszystkich "gaziarzy"
  5. instalacja do 1.8T

    swojego paska sprzedałem znajomemu i robiliśmy próbę (bez pomiaru czasu) - i co ? Golf "robił" paska jak chciał, dopiero przy większych prędkościach (autostradowych) pasek doganiał golfa co jeden to lepszy "fachowiec" P.S. Panowie rozumiem, że macie swoje warsztaty i montujecie na co dzień instalacje LPG i wasza wiedza i doświadczenie z tego wynika, bo jeśli "wiedza" wasza wynika tylko z teorii, poczytania artykułów i zasłyszana co koledzy opowiadają to sorry :hehe, ale skończyłbym już ten OT. pozdro
  6. instalacja do 1.8T

    no automat w tym aucie nie jest mułowaty - uwierz mi kolego - no ale to trzeba się przejechać, a potem "smarować", że mułowaty. Wcześniej miałem takiego paska jak ty i mogę stwierdzić, że szału nie robi w porównaniu z tym Golfem :umm jedyny plus, że ma napęd 4x4 kolega widzę kolejny wróżbita ze zdjęć (jest takich coraz więcej w naszej ojczyźnie) akurat płynu jest tyle ile trzeba - być może tak na zdjęciu widać, że nie ma - także wniosek z tego taki że zdjęć bym nie wróżył jak już jesteś taki ciekawy to na 2x AC R01 - tylko nie mówcie, że znowu nie tak ...... :-)
  7. instalacja do 1.8T

    kolego każdy ma swoje zdanie, pewnie jakby ktoś taki sam suuuper jak ty pooglądał twoje działa to miałby takie same zdanie (no chyba że ty nie montujesz tylko krytykujesz) - od taka polska mentalność i znowu subiektywna ocena "fachowca". Tak dla wywołania troszku emocji to "mój fachman" pewnie jako jeden z pierwszych u nas w kraju zamontował własnoręcznie zrobioną/wykonaną instalkę do silnika z bezpośrednim wtryskiem i to do TURBO - ale kolega "Grucha" będzie miał na pewno swoje zdanie na ten tamat :sciana nie jakoś tylko rewelacyjnie, a od sprawdzania parametrów są ludzie którzy mają o tym pojęcie - właściciel auta ma dbać o jego stan techniczny i serwisować instalkę jak należy - poza tym lać LPG i śmigać :-) kolego jak nie znasz mnie, ani poprzedniego właściciela to nie rzucaj takich oszczerstw - to nie 1.9TDI z Niemiec cofnięty o 300 tys km - potencjalny kupujący na pewno się dowie dlaczego taki a nie inny przebieg i będzie śmigał jeszcze długie lata o tutaj muszę przyznać rację :sese ty może nie, a ktoś inny tak - ot cała filozofia
  8. instalacja do 1.8T

    no widocznie nie wiem ... nie znam się nad wyższością jednych nad drugimi (zwłaszcza w silniku doładowanym :umm) - auto od paru lat jeździ bez najmniejszego problemu więc uważam dyskusję za typowo akademicką. Moim zdaniem 100% sukcesu to "ogarnięty" gazownik. Mój ostatnio bez problemu zagazował Mitsubishi Outlandera I Turbo (nie będę pisał na jakich "gratach", bo kolega uzna że może to cud że to w ogóle jeździ - na forum mitsubishi też toczy się dyskusja, że to silnik turbo, że się nie da itp, itd. ..... - widzę, że "co kraj to obyczaj" pozdro
  9. instalacja do 1.8T

    nie byłbym taki bardzo podejrzliwy :doh np. trasa 11.5 LPG/100 km - lekkiej nogi nie mam :-)
  10. instalacja do 1.8T

    ... a dlaczego mam nie mieć ???
  11. instalacja do 1.8T

    witam, ja w swoim 1.8T (co prawda to Golf, ale za to 180 KM) posiadam: - reduktor - Zavoli S - wtryski Hana - sterownik - Stag 300 Premium jeżdżę 3 lata - instalka sprawuje się rewelacyjnie, zero problemów, koszt na tamten okres około 3 tys. zł. Z ręką na sercu mogę polecić taki zestaw :mlask pozdro
  12. VWTOOL na Viste

    posprawdzać błędy (czyli jak, co i dlaczego ...) i je wykasować - żadnych "mega" ewolucji posiadam własny kabelek i miałem lapka z XP (wszystko ładnie śmigało), musiałem zmienić lapka no i mam Viste (ewentualnie Win 7)
  13. VWTOOL na Viste

    witam, potrzebuję programik VWTool - aby chodził na "Vista" Kabelek mi się zainstalował (system 32 bit), a programik niestety nie. Nie jestem informatykiem i nie chciałbym robić w swoim kompie jakiś "cudów" z systemem (bo słyszałem, że ktoś po takim czymś zainstalował VWTool) - Czy w ogóle jest VWTool na Vistę czy marne szanse ? No chyba, że ktoś poleci inny (spolszczony) programik na Vistę - tak żeby amator sobie poradził z obsługą pozdrawiam
  14. no właśnie co do wymiany oleju w tiptronicu - auto ma przejechane 210 tys.km. bez wymiany i dolewek - i teraz co robić wymieniać czy nie (bo czytając forum opinie są podzielone) ???
  15. kolego ja też mam Golfa GTI Tiptronic i też się zakochałem w automacie tylko że jak mnie myśl ogarnie że może kiedyś będę musiał robić dwie skrzynie to pomału się "odkoc***e" No ale na razie biję się z myślami :-)
×