Skocz do zawartości

klema6

  • Liczba zawartości

    255
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O klema6

  • Urodziny 01.06.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    IS - Reykjavik , Tychy

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Panowie podeślijcie ta pełną wersje 1.2 , na [email protected] Dziękuje z góry
  2. Najszczersze wyrazy współczucia
  3. Zgadza się ale pseudo złodziej któremu np z podoba się radio od kogoś dzięki temu może spróbować je sobie przywłaszczyć. Potraktuje to jako manuala
  4. Danek szkoda ze nie dałeś wszystkich pdf jak otworzyć każde auto :dobrze Takie rzeczy wysyłaj z łaski swojej na pw
  5. ze ściągnięciem drzwi nie ma problemu , ale z tym zawiasem górnym to mnie zaskoczyłeś ze da się go rozebrać. Rozumiem ze wymieniłeś tylko ta cześć która jest przykręcona do drzwi, a sworzeń wsadziłeś do rozbitego otworu starej części zawiasu. Napewno przez jakiś czas to będzie dziać ale automatycznie bardzie jest osłabiany zawias dolny. Zresztą zauważyłem ze to zawiasy dolne najczęściej są wyeksploatowane i przez to są luzy i drzwi opadają. Mam komplet nowych zawiasów z Aso i chciał bym wymienić gore i dol na nowe.
  6. niestety nie , śruba jest głębiej mam nadzieje ze deski nie trzeba ściągać całej. może ktoś już to robił i pomoże mi
  7. Witam , mam pytanie może mi ktoś powiedzieć w jaki sposób odkręcić górny zawias od strony słupka Z dolnym nie ma problemu , natomiast górny jest przykręcany jedna śrubą od zewnątrz a druga od wewnątrz i tu jest problem jak się do niej dostać :dupablada
  8. klema6

    12V po stacyjce

    Dlaczego nie chcesz dawać przekaźnika ? Na przekaźniku możesz dać sygnał lądowania z alternatora i światełka zapala się po odpaleniu silnika a nie po włączeniu stacyjki.
  9. Witam Postanowiłem u siebie przyciemnić szybki , szukałem na naszym forum jakiś pomocnych materiałów na temat wyjęcia szyby z drwi tylnych ale na próżno. Wiec po całej operacji postanowiłem wsadzić parę fotek na forum A więc tak Zaczynamy od ściągnięcia tapicerki z drzwi , potem wykonujemy czynności związane z demontażem blach z podnośnikiem szyby (odkręcamy wszystkie śruby z blachy , odkręcamy zamek , wyciągamy zaślepkę wkładki rozpinamy klamkę , wyciągamy plastikowe tuleje trzymające szybę w podnośniku) I teraz po tych operacjach zabieramy się do właściwej roboty zaczynamy od wyjęcia uszczelki od wewnętrznej strony drzwi (zdjęcie wykonane podczas montażu) Następnie domontujemy zewnętrzna listwę poziomą Wyjmujemy ja ciągnąc do góry zaczynamy od brzegu. (wyjecie nie jest skomplikowana czynnością ale musimy robić to z rozwaga żeby nie powyginać listwy, po wygięciu nie chce dobrze przylegać do szyby) Dalej wyjmujemy uszczelki znajdujecie się w szynach szyby i odkręcamy śruby mocujące czarne boczne wykończenia (maskownice) Każda z maskownic posiada dwie śruby po bokach i jena na dole Kiedy mamy już zdemontowane maskownice , wygląda to tak Możemy wyjąc szybę , oczywiście do góry Montaż wygląda dokładnie w ten sam sposób lecz czynność musimy wykonać od tyłu ( czytaj post od końca ) ps. nie polecam ściągania całej uszczelki z drwi , niepotrzebna robota i stres Zostawiam tez parę fotek poglądowych może komuś się coś przyda w przyszłości
  10. jesli jest uszkodzony to komputer raczy poinformować mnie?
  11. Panowie , a wiec tak masakra ... Sprawdziłem wszystkie połączenia idące do cewek , nie ma żadnej przerwy ! Sprawdziłem napięcia na wszystkich kostkach od cewek i są identyczne A ten cholerny 2 cylinder (wcześniej pisałem ze 3 ale pomyliłem się) dalej nie pali :mad: Po raz kolejny przełożyłem cewkę z 2 na 1 z 1 na 4 i wszytko działa ,wszystkie 4 cewki sprawne (podczas pracy silnika , w momencie wyjmowania cewki słychać skakanie iskry na 1,3,4 cylindrze na 2 niestety cisza) Nie rozumiem jednego , napięcie do cewki dochodzi , cewka sprawna, na innym cylindrze działa a na tym 2 nie Błagam Was o jakieś pomysłu co to może być. Komp wywala mi jeden błąd dotyczący czujnika temperatury płynu 16500 Czujnik temperatury silnika zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Czy to może być powód palenia na 3 cylindry ps. ktoś napisał ze kable od cewek idą prosto do sterownika silnika, i tu się nie zgodzę. Przewody idą do jakiegoś ustrojstwa (chyba moduł sterujący) znajdującego się na obudowie filtra powietrza.
  12. Masz na myśli elektrodę w siewcy? Błąd jest na pewno inny jutro będę miał trochę czasu to zabiorę się za to. Schemat mam wiec nie będzie większych problemów z rozpoznaniem (mam nadzieje)
  13. świece są nowiutkie. Wydaje mi się ze nie ma napięcia na kablu zasilającym cewkę, niestety nie miałem miernika przy sobie żeby to sprawdzić.
  14. Panowie, ja mam podobny problem aczkolwiek inny. Chodzi o silnik 1.8T 150KM (AWT) , problem polega na tym ze nie pali mi na 3 cylindrze. Podejrzewałem cewkę , przelazłem ja na 2 cylinder i działa poprawnie.Na 3 cylinder wsadziłem cewkę z 3 i też nie działa Obstawiam ze nie ma napięcia na kablach saliwacjach 3 cewkę, pojawia się błąd dotyczący przerwy.Nie pamiętam dokładnie nr ani jego dokładnej treści Moje pytanie jest takie dokąd idą kable od cewek ?? (bezpośrednio do sterownika ?) Miał już ktoś taki przypadek ??
  15. Witam , panowie mam problem z odpalenie mojego ADR-a po nocnym postoju , muszę go kręcić troszkę dłużej niż normalnie. Podczas późniejszych rozruchów nie ma problemów większych choć nie pali idealnie na dotyk. Ostatnio założyłem dodatkowy zawór zwrotny , ale żadnej poprawy nie zauważyłem. Zastanawiam się nad regulatorem ciśnienia i oto moje pytanie czy istnieje jakiś sposób na sprawdzenie jego działania ? Jeśli tak to jaki ? Co do pracy i mocy silnika to wszytko jest ok , jedynym problemem jest odpalanie. Macie pomysł co to może być ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności