Skocz do zawartości

wojtas77777

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wojtas77777

  • Urodziny 17.07.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    gliwice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Dzięki za odpowiedzi Sprawdzę to ciśnienie oleju tak jak pisał Andrzej jeżeli będzie wszystko ok to co proponujecie? muszę wyeliminować tą przyczynę paliwa w oleju zanim go uruchomię od czegoś muszę zacząć wiele osób pisze że częstą przyczyną jest wadliwa pompa tandemowa regenerowana kosztuje 220 zł nie wiem jak ją sprawdzić czy to jest ona winna co myślicie może to jest wina nieszczelnych pompowtryskiwaczy też wydaje mi się że jest to ciężko zdiagnozować nie wiem jak sprawdzić oba przypadki i pompę i pompki .
  2. Dziękuje bardzo za odpowiedzi dzisiaj wziąłem olej pod lupę i jakby był mniej lepki i czuć jakby ropę w nim. Plan mam taki nie wiem czy słuszny. Zamontować turbo po regeneracji wlać nowy olej wymienić filtry oleju i powietrza i obserwować czy przybywa oleju na bagnecie każdego dnia jeśli tak to zacznę od uszczelnienia pompy tandemowej chyba że od razu ją uszczelnie. Czy jest możliwe żeby ta pompa była uszkodzona gdzieś wewnątrz i będę musiał kupić inną czy takie przypadki nie istnieją czy uszczelnienie wystarczy
  3. Witam Problem mój polega na tym, że wracając autostradą na 8 km przed domem zaczęła migać kontrolka oleju i czterokrotnie dała sygnał dźwiękowy. Auto zaczęło się dziwnie zachowywać, kopcił na biało (wcześniej też zdarzało się, że zakopcił na biało ale to było chwilowe i później wszystko było ok) jadąc dalej miałem problem z przyśpieszeniem , raz reagował normalnie, a raz jakby jakaś turbo dziura, jeszcze było tak, że miałem wrażenie,że pod górkę jakbym jechał na tempomacie, wydawało mi się, że przyśpiesza, jeszcze jadąc na piątym biegu i przyśpieszając powyżej 120km/h spod maski dochodziły jakieś dziwne dźwięki, jakby jakieś kołatanie. Zatrzymałem się sprawdziłem stan oleju i był jakieś centymetr ponad stan, zdziwiłem się, jak wymieniałem olej to wlałem go tyle, że było go na 3/4 stanu właściwego na bagnecie. Rano zszedłem i sprawdziłem jeszcze raz i było go jakieś 2 cm więcej. Płynu chłodzącego nie ubywa, korek nie ma żadnej mazi, przeczytałem, że może mieszać się z ropą, ale też pisano, że paliwo by było ciemne. U mnie tego nie ma paliwo czyściutkie. Zobaczyłem, że dość duża ilość oleju jest w dolocie, a dokładnie w okolicach intercoolera na łączeniu był dość duży wyciek i z tego łączenia aż silnik był zasyfiony . Pomyślałem, że albo z odmy jest ten olej albo z turbo. Zdjąłem wąż z turbiny i okazało się, że wałek na turbinie ma ogromny luz, obijał się o ścianki . Oddałem turbinę do regeneracji była w fatalnym stanie. W związku z tym mam pytania, czym może być spowodowany wzrost oleju 2 cm ponad stan ? Czy jeżeli pompa "tandemowa" miałaby nieszczelność i paliwo dostawało by się do oleju to kolor paliwa w baku zmienił by barwę na ciemniejszą ? Czy możliwe jest aby było coś zatkane i wzrastał by poziom oleju oraz jego ciśnienie ? Przed zamontowaniem turbiny po regeneracji chciałbym wyeliminować przyczyny nadmiernego wzrostu oleju. Czy jest możliwość aby rurki odprowadzające i doprowadzające olej do turba są zatkane i to powoduje wzrost ciśnienia i poziomu oleju ? Jutro mam zamiar wyrównać poziom oleju do normalnego i zamontować turbinę, separator oleju oraz zaślepić egr. Może ktoś miał podobny problem, dziękuję za odpowiedzi Pozdrawiam
  4. Witam wymontowalem wczoraj nagrzewnice i prosze o podpowiedz jak wyjac parownik z nagrzewnicy?
  5. ok jutro sprawdze suwak dzieki
  6. witam mam pytanie dzisiaj zamontowalem tempomat w moim pasku avb 2002 ale nie zdazylem go aktywowac vagiem i swieci sie caly czas lampka tempomatu na zegarach ale rowniez lampka z poduszek powietrznych mam pytanie czy po aktywacji tempomatu lampka tempomatu zgasnie i czy po wykasowaniu bledow poduszki lampka poduszek tez zgasnie (podczas montażu wypieta byla wtyczka poduszki kierowcy i mysle ze teraz dlatego sie swieci. prosze o odpowiedz
  7. witam ponownie czy moze mi ktos wyjasnic gdzie dokladnie znajduje sie w silniku AVB czujnik polozenia walka rozrzadu (g40) i ewentualnie jak sie do tego zabrac chcialbym sprobiowac wymienic go sobie sam czy jest to skomplikowane?
  8. witam po dluzszej nieobecnosci okazalo sie po podpieciu pod komputer padl czujnik polozenia walka rozrzadu G40 musze go wymienic i zobaczymy co i jak odezwe sie po wymianie
  9. wiec jest nadzieja ze pojezdze jakis czas na lepszym paliwie i wleje jakis uszlachetniacz i obedzie sie bez mechanika? widmo wymiany pompowtryskiwaczy mnie przeraza
  10. wiesz co zalalem go srodkiem do czyszczenia wtryskow i paliwem BP ultimate pojezdze troche i najwyzej podepne pod komputer dzieki wezme pod uwage takze swiece
  11. Witam! mam problem ze swoim paskiem 1.9 AVB 2002 a mianowicie zawsze tankuje na stacjach typu BP shell ale ostatnio mialem juz bardzo malo paliwa i tankowalem na bliskiej po zatankowaniu wyczulem minimalna roznice na wolnych obrotach(nie odrazu) ale ogolnie przez 4 dni bylo ok jak zawsze. Po 4 dniach samochod zaczal odpalac po 3-4 sekundach (obojetnie czy rozgrzany czy zimny silnik) czy to wina tego paliwa? narazie zalałem BP ultimate i wlalem srodek do czyszczenia wtryskow pojezdze i zobacze
  12. tomczak bardzo prosze o info na [email protected] jak to podłaczyć z góry dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności