Skocz do zawartości
czarny0531

Montaż zabezpieczenia

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym założyc ukryty wyłącznik odcinający prąd do stacyjki, to czy wystarczyłby sam wyłącznik czy pasuje wsadzić przekaźnik także w ten obwód. Jeżeli sam wyłącznik to o jakiej obciążalności prądowej nalezy zastosować w tym obwodzie? Być może także odciąłbym linie interfejsu vag.

Wiem, że to bardzo proste zabezpieczenie, ale mam AC i śpie spokojnie, ale takie zabezpieczenie często działa na `początkujących` złodziejaszków, bo przed `profesjonalistami` wg mojej opini nic nie uchroni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam to kolego tylko jeszcze nie zdążyłem zamontować

zasada działania jest świetna

miałem to też w poprzednim aucie

montaż też jest banalnie prosty ale czasochłonny (jestli chcesz to fajnie ukryć)

pozdrawiam i polecam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się zapytać czy jest możliwość podpięcia Seo Perfect oraz tego Multibloka razem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chciałbym się zapytać czy jest możliwość podpięcia Seo Perfect oraz tego Multibloka razem?

Oczywiście że jest taka możliwość. Ale cały sens montowania dodatkowych blokad obok alarmu jest taki, aby działały całkowicie niezależnie od siebie. Tzn. rozbrojenie alarmu nie rozbraja blokady i odwrotnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chciałbym założyc ukryty wyłącznik odcinający prąd do stacyjki

 

a bedzie Ci sie chcialo ciagle naciskac ten guzik? zainwestuj w kd 2006. masz przy sobie zdalny identyfikator i zaden guzik Cie nie interesuje, no chyba ze go zapomnisz - wtedy musisz uzyc guzika

 

poza tym wciadajacy "najlepsi koledzy" nie widza ze cos naciskasz, to samo tyczy sie mechanikow itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

J też się podepnę pod prośbę.

[email protected] KD2006 BIS leży i jest nie użyteczny w tej chwili w Giżycku zażyczyli sobie 300-350 zł za montaż niech spadają.

Czy ktoś wie gdzie i jak się podpiąć.Auto jak w opisie. Z góry dziękuję.

Edytowane przez M1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś wie gdzie i jak się podpiąć.Auto jak w opisie

Posłałem Ci rozpiske, mam nadzieję, że coś Ci to pomoże. Swoją drogą 300zł za montaż bloka to gruba przesada. Pasek to proste auto, dasz radę sam. Jak coś atakuj na priv to pomogę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie z ciekawosci pytalem ile by chcieli za montaz - 100zl, mysle ze 100zl to rozsadna cena

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mysle ze 100zl to rozsadna cena

Bez fakturki za tyle samo montuje. Trzysta złotych nie obrażając kolegów po fachu to gruuuba przesada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Ja również(jak większośc użytkowników passata...) chcę zamontować własne odcięcie zapłonu.Nie wiem który obwód i w którym miejscu najkorzystniej rozciąć.

Czy mógł by ktoś byc tak dobry i dać jakieś info na ten temat?

Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam wszystkich forumowiczów!

Edytowane przez Buszmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę liczę na jakieś wskazówki,bo metodą prób i błedów ,to niekoniecznie bym chciał się bawić...Tak naprawdę jakis opis przewodów dochodzących do stacyjki wiele by wyjasnił.(na private naturalnie)albo namiar do kogo się w tej sprawie zwrócić(z forum oczywiście)

Jeszcze raz usilnie proszę o pomoc!I oczywiście stokrotne dzięki!

Pozdrowienia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomex

Witam.

Przyłączam się do prośby jak reszta użytkowników - chcę zamontować własne odcięcie zapłon.

Jeżeli ktoś może mi pomóc to proszę o przesłanie informacji jak to zrobić [email protected].

Z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, opanujcie się, co drugi post to "poproszę o instrukcję co odciąć, mój mail to (...)", przeczytajcie cały temat albo ewentualnie nękajcie kogoś PM...

 

A w temacie to powiem Wam, że najwygodniej jest się wpiąć "ze wszystkim" przy samej stacyjce, są tam wszystkie potrzebne kable...

...i najwygodniej jest taką odcinkę rozpracować. Im bardziej Wy się namęczycie tym bardziej namęczy się amator Waszej własności. Przy stacyjce to można zrobić drugi albo trzeci obwód odcinki, zabezpieczający przed rozruchem niezależnie od innych rzeczy - jak rozrusznik nie zakręci to nie będzie błędów w ECU jak zapomnicie wyłączyć i przekręcicie kluczyk.

 

A jazda w trybie awaryjnym z dużą ilością błędów (motor werstatt itd) nie jest zdrowa dla silnika.

 

Z tym, że nie można przegiąć "w drugą stronę". bo po kilku miesiącach może się Wam odechcieć gmerania pod fotelem ;)

Ja miałem jeden problem z odcinką, "nie łapała" pomimo prawidłowego dobrego rozbarajania - ot, błąd przy montażu, którego potem nie poprawiłem, bo mi się nie chciało (wyczułem), a potem się "coś" przesunęło i z lenistwa jeździłem kilka dni na odcince w trybie serwisowym... pożegnałem tamtego passata 04.01.09 :(

 

Teraz szykuję coś specjalnego :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja przy montażu miałem mały kłopot bo do układu odcinającego był potrzebny sygnał +12v po stacyjce

i miałem problem ze znalezieniem stabilnego sygnału, bo większość zanikała podczas kręcenia rozrusznikiem :) i auto nie chciało odpalać bo podczac kręcenia układ się wyłączał i odcinał zapłon

ale udało mi sie upolować sygnał po stacyjce który jest też podczas kręcenia rozrusznikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów. Podepne sie do tematu i zapytam. Jak zabezpieczyc Passka z silnikiem ATJ. Jak mozna go unieruchomic?? Czy ma on w zbiorniku pompe paliwa?? W dieslu na pompie wtryskowe sprawa była prosta, a na pompowtryskach juz tak nie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proponuje odciąć prąd od komputera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
proponuje odciąć prąd od komputera

 

To akurat bardzo prymitywna odcinka, zupełnie nieodporna na podmianę ECU.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To akurat bardzo prymitywna odcinka, zupełnie nieodporna na podmianę ECU.

Ma też szereg innych wad, włączenie zapłonu bez wyłączenia odcinki spowoduje wysypanie błędów w modułach: instrumentów, komfortu, ABS/ESP, automatycznej skrzyni biegów i airbag. Na szczęście jest to błąd intermittent, ale... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tego już nie poruszałem , ale łatwo wyeliminować wszelkie błędy poprzez jednoczesne odcięcie + po stacyjce, tylko potem trzeba go złapać z odpowiedniego miejsca bo tam gdzie jest w rozpiskach do alarmu już go nie będzie ;), a jest potrzebny do działania w większości blokad.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności