Siwy_223 Zgłoś #81 Napisano 14 Lutego 2009 Chciałbym założyc ukryty wyłącznik odcinający prąd do stacyjki, to czy wystarczyłby sam wyłącznik czy pasuje wsadzić przekaźnik także w ten obwód. Jeżeli sam wyłącznik to o jakiej obciążalności prądowej nalezy zastosować w tym obwodzie? Być może także odciąłbym linie interfejsu vag. Wiem, że to bardzo proste zabezpieczenie, ale mam AC i śpie spokojnie, ale takie zabezpieczenie często działa na `początkujących` złodziejaszków, bo przed `profesjonalistami` wg mojej opini nic nie uchroni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamko251 Zgłoś #82 Napisano 15 Lutego 2009 A co myślicie o tym? http://www.allegro.pl/item547635874_sensorowa_blokada_zaplonu_multiblok_atest_polski.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remont Zgłoś #83 Napisano 15 Lutego 2009 mam to kolego tylko jeszcze nie zdążyłem zamontować zasada działania jest świetna miałem to też w poprzednim aucie montaż też jest banalnie prosty ale czasochłonny (jestli chcesz to fajnie ukryć) pozdrawiam i polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blazejp Zgłoś #84 Napisano 19 Lutego 2009 Chciałbym się zapytać czy jest możliwość podpięcia Seo Perfect oraz tego Multibloka razem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #85 Napisano 19 Lutego 2009 Chciałbym się zapytać czy jest możliwość podpięcia Seo Perfect oraz tego Multibloka razem? Oczywiście że jest taka możliwość. Ale cały sens montowania dodatkowych blokad obok alarmu jest taki, aby działały całkowicie niezależnie od siebie. Tzn. rozbrojenie alarmu nie rozbraja blokady i odwrotnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #86 Napisano 19 Lutego 2009 Chciałbym założyc ukryty wyłącznik odcinający prąd do stacyjki a bedzie Ci sie chcialo ciagle naciskac ten guzik? zainwestuj w kd 2006. masz przy sobie zdalny identyfikator i zaden guzik Cie nie interesuje, no chyba ze go zapomnisz - wtedy musisz uzyc guzika poza tym wciadajacy "najlepsi koledzy" nie widza ze cos naciskasz, to samo tyczy sie mechanikow itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #87 Napisano 5 Marca 2009 (edytowane) J też się podepnę pod prośbę. [email protected] KD2006 BIS leży i jest nie użyteczny w tej chwili w Giżycku zażyczyli sobie 300-350 zł za montaż niech spadają. Czy ktoś wie gdzie i jak się podpiąć.Auto jak w opisie. Z góry dziękuję. Edytowane 5 Marca 2009 przez M1A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #88 Napisano 5 Marca 2009 Czy ktoś wie gdzie i jak się podpiąć.Auto jak w opisie Posłałem Ci rozpiske, mam nadzieję, że coś Ci to pomoże. Swoją drogą 300zł za montaż bloka to gruba przesada. Pasek to proste auto, dasz radę sam. Jak coś atakuj na priv to pomogę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #89 Napisano 5 Marca 2009 u mnie z ciekawosci pytalem ile by chcieli za montaz - 100zl, mysle ze 100zl to rozsadna cena Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #90 Napisano 5 Marca 2009 mysle ze 100zl to rozsadna cena Bez fakturki za tyle samo montuje. Trzysta złotych nie obrażając kolegów po fachu to gruuuba przesada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #91 Napisano 4 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam! Ja również(jak większośc użytkowników passata...) chcę zamontować własne odcięcie zapłonu.Nie wiem który obwód i w którym miejscu najkorzystniej rozciąć. Czy mógł by ktoś byc tak dobry i dać jakieś info na ten temat? Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam wszystkich forumowiczów! Edytowane 5 Kwietnia 2009 przez Buszmen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #92 Napisano 5 Kwietnia 2009 Naprawdę liczę na jakieś wskazówki,bo metodą prób i błedów ,to niekoniecznie bym chciał się bawić...Tak naprawdę jakis opis przewodów dochodzących do stacyjki wiele by wyjasnił.(na private naturalnie)albo namiar do kogo się w tej sprawie zwrócić(z forum oczywiście) Jeszcze raz usilnie proszę o pomoc!I oczywiście stokrotne dzięki! Pozdrowienia! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomex Zgłoś #93 Napisano 7 Kwietnia 2009 Witam. Przyłączam się do prośby jak reszta użytkowników - chcę zamontować własne odcięcie zapłon. Jeżeli ktoś może mi pomóc to proszę o przesłanie informacji jak to zrobić [email protected]. Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kip Zgłoś #94 Napisano 13 Kwietnia 2009 Ludzie, opanujcie się, co drugi post to "poproszę o instrukcję co odciąć, mój mail to (...)", przeczytajcie cały temat albo ewentualnie nękajcie kogoś PM... A w temacie to powiem Wam, że najwygodniej jest się wpiąć "ze wszystkim" przy samej stacyjce, są tam wszystkie potrzebne kable... ...i najwygodniej jest taką odcinkę rozpracować. Im bardziej Wy się namęczycie tym bardziej namęczy się amator Waszej własności. Przy stacyjce to można zrobić drugi albo trzeci obwód odcinki, zabezpieczający przed rozruchem niezależnie od innych rzeczy - jak rozrusznik nie zakręci to nie będzie błędów w ECU jak zapomnicie wyłączyć i przekręcicie kluczyk. A jazda w trybie awaryjnym z dużą ilością błędów (motor werstatt itd) nie jest zdrowa dla silnika. Z tym, że nie można przegiąć "w drugą stronę". bo po kilku miesiącach może się Wam odechcieć gmerania pod fotelem Ja miałem jeden problem z odcinką, "nie łapała" pomimo prawidłowego dobrego rozbarajania - ot, błąd przy montażu, którego potem nie poprawiłem, bo mi się nie chciało (wyczułem), a potem się "coś" przesunęło i z lenistwa jeździłem kilka dni na odcince w trybie serwisowym... pożegnałem tamtego passata 04.01.09 Teraz szykuję coś specjalnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remont Zgłoś #95 Napisano 28 Kwietnia 2009 ja przy montażu miałem mały kłopot bo do układu odcinającego był potrzebny sygnał +12v po stacyjce i miałem problem ze znalezieniem stabilnego sygnału, bo większość zanikała podczas kręcenia rozrusznikiem i auto nie chciało odpalać bo podczac kręcenia układ się wyłączał i odcinał zapłon ale udało mi sie upolować sygnał po stacyjce który jest też podczas kręcenia rozrusznikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #96 Napisano 30 Kwietnia 2009 Witam kolegów. Podepne sie do tematu i zapytam. Jak zabezpieczyc Passka z silnikiem ATJ. Jak mozna go unieruchomic?? Czy ma on w zbiorniku pompe paliwa?? W dieslu na pompie wtryskowe sprawa była prosta, a na pompowtryskach juz tak nie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remont Zgłoś #97 Napisano 30 Kwietnia 2009 proponuje odciąć prąd od komputera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #98 Napisano 30 Kwietnia 2009 proponuje odciąć prąd od komputera To akurat bardzo prymitywna odcinka, zupełnie nieodporna na podmianę ECU. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kip Zgłoś #99 Napisano 30 Kwietnia 2009 To akurat bardzo prymitywna odcinka, zupełnie nieodporna na podmianę ECU. Ma też szereg innych wad, włączenie zapłonu bez wyłączenia odcinki spowoduje wysypanie błędów w modułach: instrumentów, komfortu, ABS/ESP, automatycznej skrzyni biegów i airbag. Na szczęście jest to błąd intermittent, ale... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #100 Napisano 30 Kwietnia 2009 tego już nie poruszałem , ale łatwo wyeliminować wszelkie błędy poprzez jednoczesne odcięcie + po stacyjce, tylko potem trzeba go złapać z odpowiedniego miejsca bo tam gdzie jest w rozpiskach do alarmu już go nie będzie , a jest potrzebny do działania w większości blokad. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach