Skocz do zawartości

adamko251

  • Liczba zawartości

    100
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O adamko251

  • Urodziny 05.05.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowa Ruda

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. do tej pory jeszcze oryginał Varty siedzi. ( w tej chwili 13 lat). Dodam że zimą doładuje i dwa razy wody dolewałem, pomimo ze korki były zaklejone naklejką.
  2. Wymieniłem. Sprzedawca mi wcisnął BERU GE 119, 0 100 266 065 (wychodzi na to ze też pasują do BGW) Check engine już nie świeci.
  3. czy ktoś potwierdzi że te świece "N 105 916 07" pasują do BGW bo sprzedawca w sklepie twierdzi ze nie i już zwątpiłem. A chciałem zamawiać
  4. wyczyść styki na czujniku prędkości i będzie OK miałem to samo w 2009 wyczyściłem styki i działa do dzisiaj
  5. Pytanie do użytkowników z silnikiem BGW. Macie jakiś patent na brzęczącą srebrną cześć osłony silnika? czarna ok a na niej na zatrzaskach drga ta srebrna część
  6. zakres pierwszy do 200ohm. ale to zwykły tani miernik wiec dokładnością pewnie nie grzeszy
  7. Zapaliła mi się kontrolka silnika + komunikat "emission workshop". Vag pokazał "1 Fault Found: 17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) Electrical Fault P0672 - 000 - -" Sprawdzam Omomierzem i pokazuje 0 ohm na drugiej świecy licząc od rozrządu. czy ta świeca na pewno jest walnięta ? samochód zapala bez problemu i chodzi równo na zimnym silniku. co może być przyczyną ?
  8. Info dla tych co mają oryginalne akumulatory. Dbajcie o nie bo już takich dobrych nie robią. Dziś robią aku na 2 lata. Ja jeszcze mam fabryczny( prawie 10 lat VARTA) i na razie jest OK, dodam że w OSP mamy Unimoga 2011r z aku Varta 2szt, jedna padła po 2 latach.
  9. przy jakich przebiegach wymieniacie te pompki ? zastanawiam się kiedy na mnie przyjdzie kolej, i jakie są objawy?
  10. Jaki na dzień dzisiejszy polecicie rozrząd ? mój obecny ma 6,5 roku i 81 tys/km myślę że pora wymienić myślę nad tym bo niby oryginał http://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-vw-passat-2-0-tdi-bgw-bgh-bwh-i4532654269.html czekam na opinie lub inne propozycje
  11. czytając temat z ciekawości sprawdziłem ile u mnie wynosi wskazanie na Vagu synchronizacji i mam w wiekszości czasu 0,0 sporadycznie pojawia się 0,5. Spalanie na postoju 0.5l/h(FIS) oczywiscie bez klimy i na rozgrzanym silniku. Dodam że rozrząd ma juz 6 lat i 75 tys przebiegu ( w 2014 planuje wymienić)
  12. ale są też piece które się własnie na powrót podłącza (mają w sobie zbiornik paliwa który sie napełnia jak auto pracuje) np bw50 (benzynowe). Nie wiem jak z DW50 (diesel) bo takiego nie miałem.
  13. adamko251

    VAG na androida?

    ELM327 i android 4.1.1./4.1.2 (S3) działa całkiem OK mogę polecić. Moje pytanie dlaczego nie działa wskaźnik paliwa na torque jesli na vagu śmiga ?
  14. Tak ale nie do Gamma V technisat bo takiej mam firmy. Opisy tu są do sony, blaupunkt. Nikt sie nie orientuje gdzie w nim wlutować AUX IN ?
  15. A do takiego modelu Gamma V (nie wiem jakiej firmy) z mojego paska jest ktoś mi w stanie zaznaczyć miejsce wlutowania AUX IN ? http://www.ospjugow.com.pl/Gamma_V.jpg nie znalazłem identycznej płyty w instrukcjach w tym poście
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności