Skocz do zawartości

maxio-1991

  • Liczba zawartości

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maxio-1991

  • Urodziny 21.06.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    SUWAŁKI

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nom dzięki wszystkim za pomoc
  2. Bo przeróbce softu pod BQ wszystko cyka jak należy Dzięki za pomoc wszystkim, jak będę miał czas, to postaram się wrzucić wyniki z hamowni
  3. No bo właśnie wstawiłem zamiast ori BC to BQ te z b6 140 konnego BMM ponoć więcej mają wytrzymać coś da się z tym zrobić ?? Dzis tuner mi ogarnie te pompowtryski tak jak byc powinno i zobacze jak bedzie i zrobie logi. Po ustawieniu softu pod pompki BQ wszystko chodzi jak należy jak będę miał czas postaram się wrzucić wyniki z hamowni'
  4. Więc tak przy wymianie uszczelki pod vacum postanowiłem wstawić inną pompę bo miałem na zapasie tylko że chyba starszy typ, bo na uszczelkach gumowych a nie metalowej, bo wydawała mi się w lepszym stanie od mojej, wymieniłem filtr paliwa, no i porobiłem logi, ale wydaje mi się, że różnicy nie ma STATYCZNE: Grupa 001, 013, 023: http://vaglog.pl/log_189361.html Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_189362.html Grupa 007, 013, 018: http://vaglog.pl/log_189360.html DYNAMICZNE: Grupa 011, 003, 001: http://vaglog.pl/log_189364.html Grupa 011, 010, 008: http://vaglog.pl/log_189363.html Proszę o analizę te bip-y są chyba strasznie duże,pompowtryski wymienione na używki, z audi a3 żekomo 120 000km przebiegu, korekcje dobre, uszczelnienia od razu nowe boscha dałem, pompki wyregulowałem na 225, wałek i reszta wygląda elegancko, tylko tych wtyczek nie dociskałem. filtr nowiutki, pompa powinna być git, próbowałem różnych ustawień na wałku ale nic to nie dawało... i nie wiem czy wcześniej wspominałem ale pastuch jak by za późno zaczyna się zbierać, dopiero tak około 2000 zaczyna ciągnąć jak należy co może być przyczyną ??
  5. Filtry i olej wymieniam nie później niż raz w roku, przeważnie przed samą zimą, vacum właśnie wydaje mi się że gdzieś może się pocić bo za nią jest blok usyfiony, ale jeszcze do tego się nie dobrałem, a pompkę w baku słychać, przy pompowtryskach sam ostatnio grzebałem, bo tamte ori. BC nie domagały już, więc wstawiłem BQ z audi a3. uszczelki były ok, ale i tak dałem nowe bosch-a pompki regulowałem na 225, choć sam nie wiem czy nie lepiej było na 180, ale to raczej nie gra wielkiej roli... na sam pierw dobiorę się do tej vacum, tylko jutro muszę skoczyć do sklepu po nową uszczelkę pod nią, i będę wymieniał
  6. No właśnie tak mam podłączone byłem sprawdziłem cały dolot, przewody są całe i żadnego ubytku ciśnienia nie powinno być, przewody podciśnieniowe sprawdzane i przedmuchiwane były przy wymianie n75 i wszystko było git... nie wiem już co może być Świeżutkie LOGI : zrobiłem 2 próby 1 Grupa 011: http://vaglog.pl/log_188895.html 2 Grupa 011: http://vaglog.pl/log_188897.html i pompki Grupa 013, 023: http://vaglog.pl/log_188898.html Nie wiem co może pomóc, może jakaś regulacja sztangą czy coś, proszę o sugestie i podpowiedzi.
  7. Hehe może coś pomieszałem dziś po południu skoczę zobaczyć co tam jest, turbo jest świeżo zregenerowane, i n75 jest nowe, króciec wychodzący z vacum też uszczelniłem, bo był luźny, może przewody źle założyłem chodź zdaje mi się że jest wszystko poskładane jak było A jeszcze jedno, mógł by mi ktoś powiedzieć jak to ma być prawidłowo podłączone, bo u mnie jest jeden zaworek n75 a u braciaka w a4b6 są 2 i inaczej podłączone bo jeszcze do egr idzie podciśnienie. A aktualnie mam podłączone tak http://wrzucaj.net/images/2014/10/09/n75.jpg błędów brak co może być przyczyną ??
  8. Witam, troszkę popracowałem nad swoim paskiem i prosił bym o dalszą analizę logów. Doszedłem do wniosku, że N75 jest odpowiedzialne za te problemy i zrobiłem następujące logi. 1. na początku przerzuciłem z audi a4 B6 przepływkę, czujnik cisnienia map, i N75 LOG- http://vaglog.rtnet.pl/log_187396.html pasek po tym zaczął odczuwalnie lepiej pracować i wcześniej się zrywać. po zostawieniu samego n75 nie było odczuwalnych zmian więc wyszło że to n75 jest winne a przepływka i czujnik ciśnienia są dobre 2. Rozebrałem i wyczyściłem swoją n75 i pomogło, ale nie chyba w 100% LOG po wyczyszczeniu- http://vaglog.rtnet.pl/log_187398.html 3. log na nowym n75 LOG- http://vaglog.rtnet.pl/log_187399.html Jeżeli ktoś się zna, proszę o analizę i sugestie co może być nie tak bo na tym wyczyszczonym n75 na hamowni wyszło coś lekko ponad 120 kucy a seryjnie mój BGW powinien mieć 136, jest już bez DPF i z wirusem i po nim powinien mieć z 180kucy a ma coś około 160 nie całe co może być ??
  9. Wyszło że człowieczek z allegro o nicku bendx sprzedał mi zje*** pompki i do dziś, nie mam z nim kontaktu i nie wiem czy w ogóle odzyskam kase... jak coś uważajcie na niego bo z tego co widzę to ta sama aukcja znów jest wstawiona, tylko te niesprawne pompki leżą u mnie, bo jak kasy mi nie odda to ich nie odsyłam... jak by co to do zamknięcia, passat ładnie chodzi na pompkach BQ
  10. U mnie 300000 bez groszy... nie szarpało nic, tylko wydajności nie miały i jak kolega wyżej pisze 180-190 i dość...
  11. Hehe no to troszkę nie ciekawie się zapowiada. U wszystkich chodzą u mnie nie, a dopiero dziś wieczorem będzie podłączane ecu i próba odpalenia, ale z tego co patrzę, to pewnie te wtryski to szrot...
  12. Właśnie żeby lipy nie było, bo przeważnie jak czytałem to u wszystkich plug&play. a u mnie niby pompki miały być w bardzo dobrym stanie i nic nawet na nie nie łapie, uszczelki nowe boscha i nic nawet nie łapie, myślę, że nawet jak wtryski były by na padnięciu, to powinien cokolwiek próbować dziś postawiłem do tunera który dobrze ogarnia temat, ale dopiero juto będzie miał czas luqnąć, więc jak by ktoś coś wiedział to proszę o sugestie, ewentualnie po wszystkim postaram się napisać co było, jeżeli się dojdzie tołku....
  13. Witam ostatnio nie domagały mi pompowtryski w moim b5fl 2.0 BGW. ori. pompki to BC ale wyczytałem na forum że pasują BQ i wszystko śmiga i nawet lepiej, ale po wstawieniu BQ nawet nie chce załapać, podmieniłem pod 3 BQ jedną starą BC i po chwili kręcenia na ten 1 stary już łapał, dodam że wtryski wyregulowałem na 225... może trzeba pompki w kompie ustawić, dodam że kolega dred007 też wstawił BQ zamiast BC i u niego bez problemu chodzi, bez grzebania w kompie.... może ktoś zna się i wie ocb??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności