Skocz do zawartości

luk311

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O luk311

  • Urodziny 10.10.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Koszalin

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak się dzieje gdy moduł komfortu widzi, że któreś drzwi są otwarte i nie uzbraja wtedy alarmu, np gdy wszystko jest sprawne i jedne drzwi otwarte to można zamknąć samochód pilotem ale kierunki nie mrugną, po zamknięciu drzwi mrugną i uzbroi się alarm. W grę wchodzą drzwi , tylna klapa i maska przednia.
  2. Zasadniczo wszystko jest rozbieralne, ale nie wszystko się da złożyć:lol2
  3. Witam. Potrzebny Motul specyfik 505.01 5w40. Jaka była by cena za dwa opakowania 5L z przesyłką pobraniową?
  4. W Passacie B5 FL nie da się zamontować webasta z CAN podpinając pod magstralę samochodu, tylko webasto analogowe.
  5. Na 99,9 procent jest to webasto sterowane po CAN, raczej ciężkie du uruchomienia w innym samochodzie niż T5.
  6. Możesz zrobić, ja znalazłem tylko takie zdjęcie jak wymieniałem rozrząd.
  7. Pompka paliwa powinna pracować impulsowo, czy podłączyłeś ją do pinu 6 i do masy? Jeśli piec nie dostaje paliwa to wyłącza się tak jak napisałeś.
  8. Pod tą osłoną znajdują się złącza elektryczne do elementów zamontowanych na pasie przednim, aby zdemontować pas rozłącza się je w tym miejscu, min wiązka do wentylatora klimatyzacji, czujnika temperatury .
  9. Potwierdzam , jest to dogrzewacz sterowany analogowo.
  10. Pin 2 to diagnoza ,jeśli dogrzewacz jest analogowy to pin 3 to start pieca a pin 6 to pompka paliwa, jak możesz to daj zdjęcie sterownika pieca (pod pokrywką na 4 śruby), to rozwieje wszelkie wątpliwości.
  11. Trudno powiedzieć na podstawie tego zdjęcia, musiałbyś napisać jak podłączone są przewody do tego przekaźnika. Nóżki 85 i 86 na przekaźniku to cewka.
  12. To prawdopodobnie dogrzewacz, w ogrzewaniu postojowym piec steruje pompką obiegową oraz dmuchawą pojazdu. Ten piec można podłączyć: Gniazdo X1: Na pin nr 3 podanie napięcia +12 V uruchamia piec, to samo napięcie trzeba podać na cewki dwóch przekaźników. Styki jednego z przekaźników wykorzystaj do sterowania pompą obiegową a styki drugiego do sterowania dmuchawą pojazdu. (oczywiście styki zasilane z B+ poprzez bezpieczniki). Napięcie na cewki oraz pin nr 3 można podłączyć z wyjścia zegara sterującego. Sterowanie pompką paliwa bezpośrednio z pinu nr 6 a drugi przewód do masy. Gniazdo X2 : pin 1 - do B+ przez bezpiecznik 15A, pin 2 do masy.
  13. I widzę że można tam skorzystać ze znajomego katalogu KYB, szkoda że wcześniej nie wiedzieliście jak dobrać model sprężyny do Passata B4, i przez to ja jestem stratny ponad 200zł, i zero kontaktu...
  14. Jak najbardziej może, ale nie tak by nie dało się jechać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności